noutaessani eilen paikallisesta kyläkaupasta sauna oluitani, kuulin että seudulla liikkuu pantasusi. millainen mahtaa olla tämä kyseinen eläin, enpä ole koskaan nähnyt
pantasusi
10
567
Vastaukset
- quistis
otus sellainen koiran ja suden risteytymä???
- Anneli
Sellainen jolla on paikannuspanta kaulassa.
- Anneli
Sille voi lähettää myös tekstiviestejä.
- Sus
se on
- siunakkoon!
;)))))))))))))))))))
- on huonot
erittäin
- hhinnanen
se elukka onkin pantakarhu.niitähän tiedettävästi on paljonkin jossain päin maailmaa
...muitakin himosaunoja! KÄHÄHÄÄÄ!! Tätä te muut perk***** ette ymmärrä... Ettei vaan olis marti taas vapaalla? Pantakarhuja suomessa?! Maaailmassa on vain yksi paikka ja sen paikan nimi on sekatavara-ja peikonmarjaspesiaali M.Munkki OY. Olenko mahd. oikeassa? Olen mä...
- hhinnanen
NW4EVER kirjoitti:
...muitakin himosaunoja! KÄHÄHÄÄÄ!! Tätä te muut perk***** ette ymmärrä... Ettei vaan olis marti taas vapaalla? Pantakarhuja suomessa?! Maaailmassa on vain yksi paikka ja sen paikan nimi on sekatavara-ja peikonmarjaspesiaali M.Munkki OY. Olenko mahd. oikeassa? Olen mä...
oikeassa, paikkahan sijaitsee täälä texasin taka metsillä. mitäs hevonkengän juureen kuuluu
hhinnanen kirjoitti:
oikeassa, paikkahan sijaitsee täälä texasin taka metsillä. mitäs hevonkengän juureen kuuluu
Istun saunassa läppärin kaa ja rupattelen seinille levottomia! Aika levotonta täälä.. kauppias itte oli kähminy ämmäänsä kännissä ja kuvaaja tietenkin paikalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265