noutaessani eilen paikallisesta kyläkaupasta sauna oluitani, kuulin että seudulla liikkuu pantasusi. millainen mahtaa olla tämä kyseinen eläin, enpä ole koskaan nähnyt
pantasusi
10
576
Vastaukset
- quistis
otus sellainen koiran ja suden risteytymä???
- Anneli
Sellainen jolla on paikannuspanta kaulassa.
- Anneli
Sille voi lähettää myös tekstiviestejä.
- Sus
se on
- siunakkoon!
;)))))))))))))))))))
- on huonot
erittäin
- hhinnanen
se elukka onkin pantakarhu.niitähän tiedettävästi on paljonkin jossain päin maailmaa
...muitakin himosaunoja! KÄHÄHÄÄÄ!! Tätä te muut perk***** ette ymmärrä... Ettei vaan olis marti taas vapaalla? Pantakarhuja suomessa?! Maaailmassa on vain yksi paikka ja sen paikan nimi on sekatavara-ja peikonmarjaspesiaali M.Munkki OY. Olenko mahd. oikeassa? Olen mä...
- hhinnanen
NW4EVER kirjoitti:
...muitakin himosaunoja! KÄHÄHÄÄÄ!! Tätä te muut perk***** ette ymmärrä... Ettei vaan olis marti taas vapaalla? Pantakarhuja suomessa?! Maaailmassa on vain yksi paikka ja sen paikan nimi on sekatavara-ja peikonmarjaspesiaali M.Munkki OY. Olenko mahd. oikeassa? Olen mä...
oikeassa, paikkahan sijaitsee täälä texasin taka metsillä. mitäs hevonkengän juureen kuuluu
hhinnanen kirjoitti:
oikeassa, paikkahan sijaitsee täälä texasin taka metsillä. mitäs hevonkengän juureen kuuluu
Istun saunassa läppärin kaa ja rupattelen seinille levottomia! Aika levotonta täälä.. kauppias itte oli kähminy ämmäänsä kännissä ja kuvaaja tietenkin paikalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719467- 756452
- 286106
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965910Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435759Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995644- 625073
- 434757
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574106- 493735