Parisen vuotta sitten eräässä skifitapahtumassa join drinkkiä, joka maistui aivan hopeatoffeelta. Nimi oli tuolloin Matrix (saattoi olla nimetty vain noita bileitä vartenkin). Se tarjoiltiin shottilasista ja se oli väriltään hopeisenmustaa. Tietääkö joku mitä tuollaiseen drinkkiin tulee? Googlella en ole löytänyt...
hopeatoffeen makuinen drinkki
7
1922
Vastaukset
- muistelisin
Muistelisin, että drinkin nimi voisi olla silver. En ole varma. Sisällöstä en tiedä.
- hopeatoffeen
sulattaminen/liuottaminen viinakseen? Aiva niin ku salmarikin tehdään. Mielenkiintonen shotti muuten. Täytyy muuten kokeilla!
- kati
hopeatoffeen kirjoitti:
sulattaminen/liuottaminen viinakseen? Aiva niin ku salmarikin tehdään. Mielenkiintonen shotti muuten. Täytyy muuten kokeilla!
se on silver bullettia mitä sekotettu johonkin viinaan... silver bullet on mixtecin myymä siirappi oiskohan modo sarjaa muistaakseni... ei taida olla vähittäiskaupassa...
- matrix
kati kirjoitti:
se on silver bullettia mitä sekotettu johonkin viinaan... silver bullet on mixtecin myymä siirappi oiskohan modo sarjaa muistaakseni... ei taida olla vähittäiskaupassa...
on, todennäköisesti yhdistettynä salmiakkikossuun. Kiitti.
- marru
Jotkut väittää, että mummon tohveli-drinkki maistuu hopeatoffeelta. Itse olen eri mieltä, mutta voi johtua siitä että inhoan salmiakkikossua. Joka tapauksessa siihen tulee 2 cl salmiakkikossua ja 2 cl kermalikööriä.
- Anonyymi
Joskus myytiin baarissa nimellä silver bullet, siihen tuli vodkaa ja Modo:n silver bullet siirappia.
- Anonyymi
Hopeatoffeen makuinen drinkki tulee, kun sekoitat kahvia ja salmria. Maku on 100% hopeatoffeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627