Mulle riittää, miksi tämä puolue, joka puolustaa köyhällistöä ????? Hyväksyy ökyrikkaan sossupuolueen jäsenen ehdokkaakseen tuetakseen häntä. TAJUTKAA JO, SOSSUT EIVÄT OLE TYÖVÄEN JÄSENISTÖÄ ENÄÄ, HE OVAT NIIN HYVINVOIVIA KUN OVAT SAANEET ETUNSA. KATSOKAA HEIDÄN ELIITTIPORUKKAA, HEINÄLUOMAA, LIPPOSTA SUN MUITA, HE OVAT M I L J O N Ä Ä R E J Ä.
Vastaukset 7
- åppo
porvariprovokaattori yrittää lapsellisia.
- puolueesta
sinä eroat?
- Pikku-ukko
Kuuntelin pätkän puoluejohtaja Siimeksen pälätystä: "Ihmiskauppaa, huorajahtausta..."
Hän vaikutti aivan "ruotsalaistyyppiseltä miesvihakahjolta..."
Puolen kansan olot kurjistuvat kiihtyvällä vauhdilla tällä Halosen valtakaudella, nälkäinen tuhansien ihmisten joukko seisoo leipäjonoissa, eikä Siimeksellä ole muuta sanottavaa.
SDP on nimestään huolimatta oikeistolainen "leikkaajapuolue", joka todennäköiseti nielaisee Vasemmistoliiton lähivuosina. Siimeksen suosiollisella avustuksella... - asia
Pikku-ukko kirjoitti:
Kuuntelin pätkän puoluejohtaja Siimeksen pälätystä: "Ihmiskauppaa, huorajahtausta..."
Hän vaikutti aivan "ruotsalaistyyppiseltä miesvihakahjolta..."
Puolen kansan olot kurjistuvat kiihtyvällä vauhdilla tällä Halosen valtakaudella, nälkäinen tuhansien ihmisten joukko seisoo leipäjonoissa, eikä Siimeksellä ole muuta sanottavaa.
SDP on nimestään huolimatta oikeistolainen "leikkaajapuolue", joka todennäköiseti nielaisee Vasemmistoliiton lähivuosina. Siimeksen suosiollisella avustuksella...Oikeista asioista ei edes puhuta. Niistä vaietaan. Ikävää, että Siimeskin linjan kannattaja.
asia kirjoitti:
Oikeista asioista ei edes puhuta. Niistä vaietaan. Ikävää, että Siimeskin linjan kannattaja.
Kuinka monta kertaa olenkaan miettinyt, mikä tilaisuus nykypäivänä olisikaan Hertta Kuusisen
esiintymistaidon omaavalle Vas.liiton puheenjohtajalle!!
vom
- ...
Jos haluat tukea oikeaa kansanmiestä jonka tavoite ei ole raha vaan kansan hyvinvointi niin liity SKP:hen.
www.skp.fi
Kannattaa lukea sieltä Hakasen mielipiteitä ja ehdotuksia.
Halonen on unohtanyt muidenkin demareiden tapaan työväen,työväen sijaan he keskittyvät oman edun ajatteluun!- Opponeer
Japajapa, mutta se Hakasen tukeminen ei auta mitään tässä vaiheessa kun pressavaalit on ens kuussa. Halonen on näistä ehdokkaista se aidoin työväen pressa. Ja meikädemari ei ainakaan ole unohtanut työväkeä, kun kuulun siihen itsekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502