M:n muistolle

eräs surullinen mimmi

Me oltiin mun kamun kanssa siinä 13 tai 14-vuotiaita. Käytiin katselemassa naapurimaan vaaleita viikinkejä.

Ne vaikutti olevan paljon kypsempiä (siinä iässä, heh)kuin meidän kotomaan kollit.
Oltiin niin mielettömän lätkässä niihin ja haistatettiin pitkät muille :D

Olihan se tosi hauskaa..ja vielä kun saatiin "seuraksemme" pari suloista pikku kundia..niille me naureskeltiin selän takana. Ei hemmetti - mitä ne meitä seuras! Ajelivat pyörillään perässä ja yrittivät saada juttua aikaiseksi.

Oltiin todella tympääntyneitä! Mitä hittoa ne pikkupojat meistä oikein halus??

Toinen pojista sano toiselle: "Toi toinen on kauniimpi..." Miten ne kehtas silleen puhua :)
Meitä todella nauratti: pikku kundit oli ihastuneet meihin :D

Ääh, niistä on pakko päästä eroon - lähetään vetään täältä!! Nehän oli meille pelkkää ilmaa!

Joo, aikaa kulu - meni vuosia. Oltiin muutettu molemmat ihan muualle, mä ja kaverini.

Sit mun kaveri soitti mulle. Se kerto surullisen uutisen...mut ensin se sano että ne pikku kundit oli meidän ikäsiä!!! Se pahin oli vielä edessä...

Toinen niistä oli ollu laskettelemassa, laskenu puuhun ja lyöny pahasti päänsä - kuollut aivoverenvuotoon!!! Ei se voinu olla totta!!! Mä olin todella järkyttyny!!

Muistin tän tapauksen viime yönä...sitten mä muistin SUT...Sä oot ihan sen toisen pikku kundin näköinen - ihan niinku sä oisit sen kaksoisolento! Ironista tässä on se, että myös sua vois luulla, hmm...pikku kundiks (ei pahalla) eikä se oo välttämättä helppo juttu sulle.

Mä haluaisin omistaa kaksi biisiä sille nuoruuden pojulle, joka oli yhtä suloinen kuin sä. Tuskin haluan niitä kertoa tässä..ehkä mä jonain päivänä kerron ne sulle, koska se poju ja SÄ olette koskettaneet mun sydäntä niin paljon.

Kaiken lisäksi...miten voisin itsekään uskoa tähän: SULLA JA SILLÄ EDESMENNEELLÄ PIKKU KUNDILLA ON KAHTA KIRJAINTA MUUTTAMALLA SAMA NIMI!!!!!!

11

4029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

kuten jo otsikosta käy selville milelipteeni tarinasta, mutta sepä ei todellakaan ole se homma mitä minä tässä haen

voit vetää omat johtopäätökset otsikosta mitä siinä haetaan, saati viedään

mutta, toivottavasti elämäsi maistuu taas elämältä, eikä tuolta mitä tuosta viestistä voi päätellä

mutta, tässä on yksi mutta, sellainen että, niin mikä ?... (paskamaista naurua)

mitä jos ensi kerralla kirjoittaisit koneella Red Hot Chili Peppersin koko tuotannon

mutta, tämä vain ja ainoastaan kun olet kuunnellut läpi sen

Anthony Kiedisin sanoin: By The Way Bauka

mutta, mitä muuta tulee Suomen - Anttiin ja bändiin

niin, Matti Nykäsen sanoin "elämmä on laiffii", mutta tästä ei voi kuin jatkaa, ja mitä jatkettaan...sukua ?

no Jyrki Sukula tietää kuinka se homma tapahtuu

• vai niin

Ja pointtisi oli?

• otsikko
        vai niin kirjoitti:

Ja pointtisi oli?

No minusta tuo tekstisi oli ainakin pliisua teiniangstista skeidaa, jossa ei ollut päätä eikä häntää.

Anteeksi, minun piti päästää se ulos.

• surullinen ei niin teini
        otsikko kirjoitti:

No minusta tuo tekstisi oli ainakin pliisua teiniangstista skeidaa, jossa ei ollut päätä eikä häntää.

Anteeksi, minun piti päästää se ulos.

Miten toisen tunteita ja tuntemuksia voi noin vain vähätellä? Ei se tarkoita jos ei ole mestarikirjoittaja, että tunteet eivät ole oikeita.

Minusta tarina oli koskettava ja hieno. Toivottavasti saat kerrottua tälle henkilölle mitä ajattelet. Tsemppiä elämään! =)

• se sama surullinen...
        surullinen ei niin teini kirjoitti:

Miten toisen tunteita ja tuntemuksia voi noin vain vähätellä? Ei se tarkoita jos ei ole mestarikirjoittaja, että tunteet eivät ole oikeita.

Minusta tarina oli koskettava ja hieno. Toivottavasti saat kerrottua tälle henkilölle mitä ajattelet. Tsemppiä elämään! =)

Hih, on se vaan niin hauskaa osata eläytyä aina tilanteen mukaan ;)

Olen tuo ap kirjoittaja, mutten todellakaan ole mikään teini jos niin olette kuvitelleet.

Kertomastani tapauksesta on MELKO pitkä aika.
        Kiva kun "teinimäinen" kirjoitukseni herätti ajatuksia.

Joka tapauksessa tarina oli tosi, jos ei sitten jostain ihmeellisestä syystä tarinani poika olisi sittenkin elossa - jutuillahan on tapana muuttua ihmisten suussa..kuitenkin..ihminen, joka muistuttaa kyseistä muisteloni kohdetta, saa minulta sympatiat: he kun näyttävät olevan luonteeltaan yhtä pelottomia, mm. näyttämään ja kertomaan tunteistaan. Eivätkä vähättele muiden tunteita..

Kuitenkaan...ei ollut tarkoitus hämätä ketään teinikirjoituksellani, sattui vaan sillä hetkellä fiilikset olemaan tuolla vuosien takana :)

• oiskohan..

tämä kyseinen kaverisi nimi Mari?

• se surullinen..

Tarkoitatko naispuolista kaveriani? Ei oo Mari nimeltään.

• sama minä

Siis tarkennan vielä, että sä muistutat tota edesmennyttä poikaa, et sen kaveria. Sehän tässä kaikkein erikoisinta onkin!

• poika-61

..Upeeta et on ihmisiä, jotka kykenee tuntemaan..
      olen syvästi liikuttunut..ja onnellinen että kerroit tuon tarinan..suurinosa ihmisistä taitaa olla työntänyt tuonkaltaisen peruskokemuksensa jonnekin tosi syvälle..piilotajuntaan..jos eivät sitä tunnista.

Ja älyäkin siinä oli enmmän kun mensan testeissä.. joka sulkee pois kaiken itselle lahjattoman aineksen, pönkittäen yksinomaan, haurasta egoaan..älykkyystestin nimissä..mutta NYT on kiire töihin..Thank you ..baBy!!

• ...surullinen...

Kiitos positiivisista kommenteista! Tapasin sen "kaksoisolennon", elämä hymyilee jälleen :)

• eräs surullinen mimmi

Kuinka tässä voi taas olla mitään järkeä..
      Löysin erään kirjan...oli, muuten kirjoitettu osittain ruotsin kielellä..
      Voi elämän kevät, anna mun kaikki kestää...tietäisitpä vaan!!

Tulee tässä mieleen taas se alkuaikojen välinpitämätön suhtautuminen minuun sinun taholtasi..ihan kuin olisit halunnut kostaa jotain.. Käyttäydyit melko yliolkaisesti mua kohtaan. Kaikki on nyt toisin kun tavataan..jostain kumman syystä.

Mietin tässä kaikkia niitä yhtäläisyyksiä joita meidän molempien elämässä on - tässähän tuntee itsensä pian sukulais-sieluksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7102
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1116
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe