aidot olkainkurahousut

pentujen malliset

Aidot perinteiset olkain-lappuhaalari-kurahousut sellaiset oikeat pentujen mallia olevat aikuisten koko. Ne on mun juttu.
Minulla on niitä monet parit omassa käytössä ja löytyy myyntiinkin jos jotain kiinnostaa. Niitä on kaikkia kokoja pääasiassa isoja.
kerron niistä enemmän jos jotain kiinnostaa, anna e-mail niin kirjoittelen.

11

2055

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huara

Jäikö varmasti aamulääke ottamatta?

• ja puin kurikset

En kaivannut mitään kotipsykologia. Mikäs se sinun fetissi on kun täällä hiippailet vaimolta salaa, senkin kulissi-avioliittoinen ressu.

• Terve
        ja puin kurikset kirjoitti:

En kaivannut mitään kotipsykologia. Mikäs se sinun fetissi on kun täällä hiippailet vaimolta salaa, senkin kulissi-avioliittoinen ressu.

Et kehtais laittaa paskaperse nsitä nappia persieseen

• kura
        Terve kirjoitti:

Tykkään kans kovasti käyttää kuravaatteita kun mulla sellaset on.Rukka merkkiset olkain kurahousut takki sadehattu ja kurarukkaset keltasina tai ollu joskus keltaset .Käytän niitä monasti ja paljon sateella kaupungissakin tosin joudun välillä kiusatuksi ja naurun kohteeksi.Käytän niitä silti niiden mukavuuden ja huolettomuuden takii aina vaan !

• ihan omat peräpuikot
        Terve kirjoitti:

Oi lutunalle. mull on ihan omat peräpuikot siihen hommaan. Siinä menisi päivä kun alkaisi tiputtelemaan noita omega kolmosia pyllyyn johon mahtuu joskus 4 banaaniakin.
        Että terve.

• kurapentu
        kura kirjoitti:

Tykkään kans kovasti käyttää kuravaatteita kun mulla sellaset on.Rukka merkkiset olkain kurahousut takki sadehattu ja kurarukkaset keltasina tai ollu joskus keltaset .Käytän niitä monasti ja paljon sateella kaupungissakin tosin joudun välillä kiusatuksi ja naurun kohteeksi.Käytän niitä silti niiden mukavuuden ja huolettomuuden takii aina vaan !

Joo kiitti asiallisesta kommentista, lisää noita.
        Meitä kurahousupoikia on suomessa melko paljon ja on ollut tapaaminenkin, harmittaa että en ole ollut mukana koska "poltin siltoja" niihin piireihin aikanaan ottamalla jyrkästi kantaa joidenkin kirjoituksiin ja varsinkin siihen että ollaan anonyymeinä ja täysin tuntemattomina ja silti haluttaisi kavereita.
        No kaikki kirjoittelemaan. minäkin olen jo kiltti poika ja muuttunut.

• joopajoo
        kurapentu kirjoitti:

Joo kiitti asiallisesta kommentista, lisää noita.
        Meitä kurahousupoikia on suomessa melko paljon ja on ollut tapaaminenkin, harmittaa että en ole ollut mukana koska "poltin siltoja" niihin piireihin aikanaan ottamalla jyrkästi kantaa joidenkin kirjoituksiin ja varsinkin siihen että ollaan anonyymeinä ja täysin tuntemattomina ja silti haluttaisi kavereita.
        No kaikki kirjoittelemaan. minäkin olen jo kiltti poika ja muuttunut.

Siä Janne et oo muuttunu yhtään mihinkään...paitti pahempaan suuntaan....oot todella maanis-depressiivinen höyrypää noitten juttujes kans.

Huomenna sää lauhtuu!!!!

• reppanoita
        joopajoo kirjoitti:

Siä Janne et oo muuttunu yhtään mihinkään...paitti pahempaan suuntaan....oot todella maanis-depressiivinen höyrypää noitten juttujes kans.

Huomenna sää lauhtuu!!!!

Just näitä kaappi-reppanoita mä tarkoitin kun kerroin edellä että jotkut pahoitti mielensä siitä että kritisoin sitä että mennään kaappiin kun pitäisi esim alkaa puhumaan tapaamisesta.
        Kurahousupoikia on edelleen ja meillä on omia vivahteita. Minulla on muutamia tapaamisia ja erittäin mukavaa on ollut luotettavien terveiden ihmisten kanssa.

• kurapojuh
        kura kirjoitti:

Tykkään kans itse käyttää kuravaatteita! Tulin just ulkoa ja mulla oli päällä keltaiset olkainkurikset, sininen sadetakki, siniset kurahanskat ja punaset kumpparit! Kävin yhellä pellolla vähän möyrimässä mudassa! Ai et oli mukavaa...

• Pikku pete
        kurapojuh kirjoitti:

Tykkään kans itse käyttää kuravaatteita! Tulin just ulkoa ja mulla oli päällä keltaiset olkainkurikset, sininen sadetakki, siniset kurahanskat ja punaset kumpparit! Kävin yhellä pellolla vähän möyrimässä mudassa! Ai et oli mukavaa...

Kirjoittele minulle millaisista leikeistä sinä tykkäät ja etsitkö mahdollisesti kaveria.
        [email protected]

• kura
        Pikku pete kirjoitti:

Kirjoittele minulle millaisista leikeistä sinä tykkäät ja etsitkö mahdollisesti kaveria.
        [email protected]

Käytän kans sateella rukan keltaisii kuravaatteita ja olis kans mukavaa tavata joku ja leikkii kuravaatteilla vaikka just mutaisella pellolla kaverin/kavereiden kassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2708
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82