Siis paremmuusjärjestykseen. Huom! Tämä on vain mun mielipide =)
1. Pete ---> Erinoimainen ääni, karismaa, osaa esiintyä julmetun hyvin.
2. Agnes ---> Mahtava ääni, ei ihan tavanomainen, lavalla kuin missä muuallakin eli on lavalla kuin kotonansa.
3. Ilkka ---> Hupaisa esiintyjä
4. Henna ---> Hyvä, puhtaan kuuloinen ääni, vähän totinen torvensoittaja. Kehityskykyinen.
5. Katri ---> Hyvä ääni, mutta vaikuttaa enemmän iskelmälaulajalta.
Vaikea oli järjestykseen laittaa Ilkka, Henna ja Katri....painivat mun mielestä niin samalla linjalla puolinensa. Mutta kaksi on yli muiden. Pete ja Agnes.
Finalistit
7
375
Vastaukset
- minä
1. ilkka ehottomasti PARAS!!!
2. katri
3. pete
4. henna
5. agnes- kedwkjf
1. Agnes
2. Pete
3. Henna
4. Katri
5. Ilkka - -T-
Onneksi monet muutkin ovat huomanneet että Petessä on sitä jotakin :)Itse en aluksi pitänyt Petestä ja toivoin että hän putoaisi ekana. Mutta WOW! Jätkähän on aivan mahtava!!! Osaa todellakin vetää kunnon shown ja upea ääni, joka sopii moneen eri musiikkityyliin. Todella miellyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa :)Minusta yksi kriteeri joka tulevan idolsin tulee täyttää on juuri se, että pystyy selviytymään monesta eri musiikkilajista tyylillä ja kunnialla eikä laulaa yhtä nuotin vierestä kuin esim. Katri. Joten tässä järjestys:
1. Pete - perustelut tulikin jo yllä
2. Ilkka - hauska tyyppi ja hyvä ääni tosin pelleily menee välillä överiks ja ääni on toisinaan liian vaisu
3. Agnes - persoonallinen ääni, huona kielitaito miinusta
4. Henna - ihan hyvä laulaja, esiintyminen vaatii lisää harjoittelua ja rohkeutta
5. Katri - ääni on ihan kaunis, mutta se ei ole kovin monipuolinen. Kuten joku jo sanoikin, liian iskelmä-tyyppinen. Katri on myös liian persoonaton idolisiksi, ei ole mitään uutta annettavaa. Menkööt Anna Eriksonin taustalaulajaksi ;) - Miltsu
olen samaa mieltä!!!!!!!!!!!:P:P
ILKKA ON EHDOTTOMASTI PARAS JA ANGNES TOINEN!!!!!!!!!!!
- gäägougäääk
Siis ilkkahan ei oo hyvä! Petessä on sitä jotain :)))!!!!! Tää o mu: 1) PETE 2)HENNA 3)KATRI 4) ilkka 5) AGNES. Mä en älyy mikä siinä Katris on mut siitä vaan tykätään (mokomakin jäätelömyyjä)!
- ulkonäkö
sanelee Katrin suosion....Vaikka mun mielestä se on vähän liian hienostunut...ei oikee tunnu sellaselta kaikkien idolilta.
- Eikka Vee
1. Katri - Ei loistanut eilen, mutta ei kukaan voi ollakaan paras kaikessa. Mahtava ääni, osaa laulaa ja ymmärtää hyvän musiikin päälle.
2. Pete - Soisin voiton myös Petelle. Ammattitaitoinen esiintyjä. Keskittyy kaikkeen mitä tekee
3. Ilkka - Ei yllä Katrin ja Peten tasolle, mutta silti parempi kuin Henna tai Agnes. Ärsytti alussa, mutta onhan se ihan hyvä showmies
4. Henna - Kaipa se laulaa osaa. En vaan näe yhtään syytä, miksi hänen pitäisi voittaa
5. Agnes - Monestakin syystä ärsyttävä. Ääni kaikkea muuta kuin kaunis. Kielitaidosta en jaksa edes puhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261