jotkut saattavat luulla että palstojen eu-kannattajat ovat tyhmiä kun eivät tajua eu:n haitallisuutta.
Minä en usko että se johtuu tyhmyydestä.Kun katsoo mitä on tapahtunut niin ei tarvita kuin aivojen puolikas kun ymmärtää eu:n haitallisuuden.Tai kyllä sitten pitää itsesuojeluvaistossa olla vikaa jos ei huomaa mitään vikaa siinä että päätäntävalta maan asioista siirretään muualle.
Eli vika on joko;
1.Ei haluta tajuta asiaa mukavampaa olla ymmärtämättä koska tällöin joutuisi päättämään mitä tehdä asialle.
2.Itsesuojeluvaiston puute.
Tähän tulokseen olen tullut
1
138
Vastaukset
- Kaikki tietävät
sen laittomuuden ja rosvot myös sen tuottoisuuden.
- Kuka uskaltaa/osaa laskea, kuinka paljon laittomuuksia tapahtuu EU:n vuoksi?
- Miksi nettomaksaja/-saajalaskennat eivät täsmää?
- Paljonko laittomia alv vähennyksiä?
- Kuinka paljon katoaa rahaa ilman kuitteja?
Veikkaan että hyötyjät pitävät visusti suunsa kiinni ja tukkkivat niiden suut jotka tietävät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232