Ainoa todellinen vaihtoehto vähävaraisen kansanosan presidentiksi on Timo Soini.
Hän vastustaa näitä ylisuuria optioita, mutta yksikään kolmesta suuren puolueen ehdokkaasta ei näitä vastusta.
Hän on myös pieneläkeläisten ja työttömien puolestapuhuja. Hänellä vaikuttaa olevan vielä jotain oikeudenmukaisuuden tajua.
Ei kannata lesbo-ja homoavioliittoja, eikä hedelmällisyyshoitoja muille kuin vain avioliitossa oleville.
Siis ainut toivo Suomen kansalle on : TIMO SOINI.
TimoSoini presidentiksi
12
340
Vastaukset
- vastustaa?
Sopimus on sopimus, ei sitä nyt kai noin vain voi purkaa.
- namimerkki
Kannatan Soinia ja EU:ta
- Soinia
Minä myös äänestän Soinia jo senkin vuoksi, että jos hän saa paljon ääniä, on se vinkki päättäjille, että heidänkään paikkansa eduskuntavaaleissa ei ole varma ja myös siksi, että päättäjät saisivat jotain viestiä, ettei heidän köyhien kyykyttämistoimiin olla tyytyväisiä.
Timo Soini saa myös kannatukseni siksi, että hän on ainut, joka on selkeästi EU-vastainen. Juuri tämän aamun uutisissa kerrotaan sitä, kuinka EU:n toimesta ollaan sokerin tuotanto siirtämässä Suomesta ja muista pienistä maista Englannille, Ranskalle ja Saksalle. Suomesta sen seurauksena on lopettamassa kaksi sokeritehdasta eli Suomen työttömyysluvut rumenevat jälleen. EU on siis jälleen kerran paljastanut oikeat karvansa: Suomi haluttiin EU:hun vain EU:n puskurivaltioksi itänaapuria vastaan ja maaksi, jonne suuret EU-maat voivat työntää huonolaatuisen tuotantonsa sekä myös etelä-eurooppalaisten lomailukohteeksi, jossa heille riittää puhdasta ilmaa, kun teollisuus Suomesta on saatu hävitettyä. Lisäksi tänne voidaan tulla tekemään extreme-matkoja, kun Suomen susi- ja karhukanta on saatu EU:n tahtomalle tasolle.- soin
ehottomasti soinia,on muuten niin pöljän näköne ukko jotta ei suommeen uskalla kukaan hyökätä jos sota tulis.ja halme adjutantix.
- ei ole leikin aisia
Timo Soini on epävarma ja vaarallinen. Yhdet optiot eivät tämän maan ongelmia ratkaise. Enemmän kannattais olla huolissaan siitä että milloin joku georke bussin kaltainen törttö tulee määräämään koska suomipoika lähtee sotiin öljymaihin! Tähän varmasti päädymme jos soinin kaltainen kiihko sotaintoilija pääsee todelliseen vallankahvaan kiinni!
- rauhan mies
Voi veikkonen. Soini on tosi rauhan mies.
- suomalainen
Soini vastustaa myös natoa, enkä usko soinin alistuvan bushille. On turvallista ja järkevää olla erossa natosta.
- soini on
unohtanut pienyrittäjät ja sitä kautta timon kannatus hiipuu. on aivan turhaa kosiskella pitkäaikaistyöttömiä ja työttömien yhdistyksiä mukaan puolueen toimintaan , sillä oikea perussuomalainen ei ole työtön työnhakija vaan hiljainen puurtaja , ja hän syö itse tienaamaansa leipää . nm. yrittäjä savosta
- kyykytykseen kyllästynyt
Minä myös ehdottomasti kannatan Timo Soini.
Näyttää olen ainut toivo meille perussuomalaisille.
Muuta ovat herroja optiomiljonäärien hankkeita lisäämässä.
Luin juuri tuossa, että raskaana ollut nuori nainen oli sanottu irti! Menettänyt päivärahansa kaiken!!!
Ei tämmöistä moraalittomuutta ennen sallittu.
Katsokaa mitä meille tavallisille perussuomalaisille tehdään!!!
Herätkää äänestämään tavallisen kansan puolia pitävä
presidentti.
Timo Soini on vakaa, määrätietoinen ja oikeudenmukainen.
Varmasti pientä ihmistä ajatteleva!
Siis hän presidentiksi.
T. väsynyt jokaisen puolesta kyykytykseen - Silmäilijä
Kiitos Timo Soinille 22.11.2005 puheenvuorosta Eduskunnassa. On vai harmi, kun hän joutui puhumaan lähes tyhjälle salille. Lukuunottamatta paperipinoja pöydilä. Milloinkahan työläiset voisivat olla pois työpaikoiltaan samalla mitalla? Lohduttakoon se tieto meitä, että he ovat rahanjaossa itselleen täysilukuisina paikalla.
- pois jos eivät
työpaikallaan pysy. Tiukempi kuri sinne hollitupaan perkele!
- Anonyymi
Jo olis hullua jos timo olis pressa jo koko maailma naurais. Hehhhhh. Sössi hallituksessa niin hyvin että kannatus on pientä saman tekee purra ei kumpikaan osaa hoitaa hommiaan valta nousee nopeesti päähän ja tulee kusipäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918