katri paras yhä

näytön paekka

katri tekee loistosuorituksen ja tulee näyttämään kuka kukin on.

6

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poispoispois...

Kyllä ääni särki viimeksi niin pahasti, ettei tuo tyttö kyllä enään loppumetreillä näy.

Piipittävän hentoinen ääni, joka ei kuulu muiden instrumenttien läpi kuin huutamalla, mikä saatiin viimeksi kuulla. Huutaminen ei ole laulamista!

• katri on huippu

katri tulee onnistumaan ensi sunnuntaina varmasti. hän on hyvä tulkitsemaan suomenkielisiä kappaleita, ja toivotaan, että hänen lavaliikehdintäkin menisi nappiin. katri on vahvoilla, samoin ilkka (ellei hän pelleile) kun taas muilla tulee olemaan tiukat paikat: agneksella kieli, petelle ei luultavasti sovi suomirokki, vaan hänen äänelleen käy parhaiten englanninkielinen pop/rock -musiikki. henna tuskin yllättää. veikkaan, että seuraava tippuja on agnes, pete tai henna.

• Katri-fani

En pysty muuta kuin pilamaan oman kännykkäni,ja isäni entisen kännykän soittamalla sen p*as*kaksi ja äänestämään katria!Katrin voitto on kännykää kalliimpi.Ainut huono puoli siinä on,etten voi sitten enää sitä seuraavassa fINAALISSA äänestää Katria,kun kännykkä on seonnut,kun olen koko ajan vain iskenyt katrin äänestysnumeron ja äänestänyt.Ryhtykää te Katri-fanit samaan!!Niin kukaan Katrin vihaaja,ei pysty vaikuttamaan asiaan,kun katrilla on me-ikuiset fanit!

• Jenny*

Katri laulaa hyvin suomeksi!

• Saapas
        Jenny* kirjoitti:

Katri laulaa hyvin suomeksi!

Katri on upea ääninen esiintyjä millä kielellä tahansa. Katri jatkoon!

• Katri on laulajana heikko, huono ja hylätty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe