Älkää nyt pikkutytöt yöunia menettäkö, kyllä Roni Transu tulee takaisin julkisuuteen. Mäkkärin mainos tai esim chatin tai vaikka älypelin juontajaksi Ronilla on hyvät mahdollisuudet..
Roni palaa julkisuuteen...
okse
3
354
Vastaukset
Tietääkseni Ronin sukunimi on Tran EI Transu. Mikään ei ole niin lapsellista ja helveksittavaa kuin nimen vääntäminen joksikin muuksi.
- ^Ronin_Fanittaja^
Ja Ronihan ei oo mikään transu!
Se on Roni Tran!!!!!!!!!!!!!
Ja kyllä tässä yöunet on menettänyt ja on siinä jo monesti multa tultu kyselee että itkenks mä ja oon vaan sanonut että menkää pois.
Terveydellinen haitta on siis tullu! :(
Roni kyllä palaa julkisuuteen!
Me tytöt rakastetaan sitä!- zeni.oulu
tule pliis laulajaksi ku sulla on ihku hyvä ääni mä oon sun fani TW:kata eli jenni 16wee!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840