22.11.2005

Olen kadottanut metrimittani ja uskon, että olen heittänyt sen vahingossa roskiin. Tein ruokaa, mutten jaksanut tiskata. Postiluukusta tuli tänään vain yksi mainos. Soitin poikaystävälleni ja haukuin hänet... taas... Palellutin korvani kiertelemällä kaupungilla kehää. Rahat on loppu... taas... Päivä on mennyt kutakuinkin muikeasti. Olisipa jo huominen, että pääsisin taas nolaamaan itseni työhaastattelussa. "Onko kokemusta?" "Ei".
1272
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

ylös ennen puoltapäivää, yön ajaminen vielä väsyttää.
olo hidas, odottelevainen
kissa osaa olla rento
kaivelen käyttökelpoiset valuutat varastoistani
tunnen itseni kaikesta ulkopuoliseksi
iltavieras kuulumisineen piristää
onneksi pakkanen laskusuunnassa
kompostikin kohmeessa aivan
taas yksi päivä takanapäin
kippis sen kunniaksi

Äänestä

Kommentoi aloitusta

iMs kirjoitti:

Olen kadottanut metrimittani ja uskon, että olen heittänyt sen vahingossa roskiin. Tein ruokaa, mutten jaksanut tiskata. Postiluukusta tuli tänään vain yksi mainos. Soitin poikaystävälleni ja haukuin hänet... taas... Palellutin korvani kiertelemällä kaupungilla kehää. Rahat on loppu... taas... Päivä on mennyt kutakuinkin muikeasti. Olisipa jo huominen, että pääsisin taas nolaamaan itseni työhaastattelussa. "Onko kokemusta?" "Ei".

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu