Voiko...

lord-aragorn

Niin eli voiko sinun omasta mielestä tsh leffat kylästyttää, jos niitä katsele liian monta kertaa? Omasta mielestäni ei, ne ovat niin hyviä elokuvia, et ne voi katsoo montakin kertaa viikossa.

9

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DirkGently

Itse olen katsonut Sormusten Ritarit yhdeksän kertaa, Kahden Tornin seitsemästi ja Kuninkaan paluun kymmenen kertaa. Kyllähän kolmen tunnin kuvia katselee useastikin, varsinkin pidennettyjä DVD-versioita (oheismateriaali, mm. kulissien takainen toiminta, on kiekkojen parhainta antia).

• Tyttö vaa...

...niihin nopeasti ainakaan kyllästy. :)

• 1050

Uskaltaisin väittää, että mitä alhaisemmat standardit yksilö asettelee haluamalleen viihteelle, sitä useammin tämä jaksaa toistaa katsomiskertansa tätä keskinkertaista ja geneeristä massatuotantoa kohtaan.

• fani2
        1050 kirjoitti:

Uskaltaisin väittää, että mitä alhaisemmat standardit yksilö asettelee haluamalleen viihteelle, sitä useammin tämä jaksaa toistaa katsomiskertansa tätä keskinkertaista ja geneeristä massatuotantoa kohtaan.

sanoisikko ton viä niin että muukki ymmärtää

• banaanimies2
        fani2 kirjoitti:

sanoisikko ton viä niin että muukki ymmärtää

hän tietenkin tarkoittaa että jos katsot TSH leffat niin muutut möhköiseksi öhkömönkiäiseksi ja haluat katsoa elokuvat uudestaan koska öhkömönkiäisenä on tylsää ja jos katsot elokuvaa tunnet olevasi ihminen. Sitten kun elokuva loppuu niin huomaat taas olevasi öhkömönkiänen ja suutut ja teet itsellesi kamaluuksia. Sellaisen käsityksen minä tuosta sain.

• sod

ollaan kerran katsottu ko.leffat parikin kertaa putkeen, eli 24h aikana kaikki putkeen, kerran kuussa vedetään tämä maratoni. eli en voi minä ainakaan kyllästyä

• fani2

no mielestäni sopiva määrä on kerran pari viikossa kaikki kerralla

• ööö

oon itse kattonut kymmeniä kertoja ne elokuvat ja ei se oikeastaan kyllästytä kun ne on niin hyviä leffoja

• Antti

Ei niihin varsinaisesti kyllästymään pääse varmaan koskaan mutta mielestäni niillä on enemmän tehoa kun pitää jonkin verran taukoa niiden katselun välillä. Toisinaan vai selailen sieltä täältä tiettyjä kohtauksia joita en muista hyvin. Kyllähän niiden leffojen kestokin aiheuttaa ihan fyysistä ponnistelua jos niitä katselee useina päivinä. (Ei siis sisältönsä puolesta.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5459
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      49
      3625
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1966
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      45
      1395
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe