Niin eli voiko sinun omasta mielestä tsh leffat kylästyttää, jos niitä katsele liian monta kertaa? Omasta mielestäni ei, ne ovat niin hyviä elokuvia, et ne voi katsoo montakin kertaa viikossa.
Voiko...
9
795
Vastaukset
- DirkGently
Itse olen katsonut Sormusten Ritarit yhdeksän kertaa, Kahden Tornin seitsemästi ja Kuninkaan paluun kymmenen kertaa. Kyllähän kolmen tunnin kuvia katselee useastikin, varsinkin pidennettyjä DVD-versioita (oheismateriaali, mm. kulissien takainen toiminta, on kiekkojen parhainta antia).
- Tyttö vaa...
...niihin nopeasti ainakaan kyllästy. :)
- 1050
Uskaltaisin väittää, että mitä alhaisemmat standardit yksilö asettelee haluamalleen viihteelle, sitä useammin tämä jaksaa toistaa katsomiskertansa tätä keskinkertaista ja geneeristä massatuotantoa kohtaan.
- fani2
1050 kirjoitti:
Uskaltaisin väittää, että mitä alhaisemmat standardit yksilö asettelee haluamalleen viihteelle, sitä useammin tämä jaksaa toistaa katsomiskertansa tätä keskinkertaista ja geneeristä massatuotantoa kohtaan.
sanoisikko ton viä niin että muukki ymmärtää
- banaanimies2
fani2 kirjoitti:
sanoisikko ton viä niin että muukki ymmärtää
hän tietenkin tarkoittaa että jos katsot TSH leffat niin muutut möhköiseksi öhkömönkiäiseksi ja haluat katsoa elokuvat uudestaan koska öhkömönkiäisenä on tylsää ja jos katsot elokuvaa tunnet olevasi ihminen. Sitten kun elokuva loppuu niin huomaat taas olevasi öhkömönkiänen ja suutut ja teet itsellesi kamaluuksia. Sellaisen käsityksen minä tuosta sain.
- sod
ollaan kerran katsottu ko.leffat parikin kertaa putkeen, eli 24h aikana kaikki putkeen, kerran kuussa vedetään tämä maratoni. eli en voi minä ainakaan kyllästyä
- fani2
no mielestäni sopiva määrä on kerran pari viikossa kaikki kerralla
- ööö
oon itse kattonut kymmeniä kertoja ne elokuvat ja ei se oikeastaan kyllästytä kun ne on niin hyviä leffoja
- Antti
Ei niihin varsinaisesti kyllästymään pääse varmaan koskaan mutta mielestäni niillä on enemmän tehoa kun pitää jonkin verran taukoa niiden katselun välillä. Toisinaan vai selailen sieltä täältä tiettyjä kohtauksia joita en muista hyvin. Kyllähän niiden leffojen kestokin aiheuttaa ihan fyysistä ponnistelua jos niitä katselee useina päivinä. (Ei siis sisältönsä puolesta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946