Voiko...

lord-aragorn

Niin eli voiko sinun omasta mielestä tsh leffat kylästyttää, jos niitä katsele liian monta kertaa? Omasta mielestäni ei, ne ovat niin hyviä elokuvia, et ne voi katsoo montakin kertaa viikossa.

9

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DirkGently

      Itse olen katsonut Sormusten Ritarit yhdeksän kertaa, Kahden Tornin seitsemästi ja Kuninkaan paluun kymmenen kertaa. Kyllähän kolmen tunnin kuvia katselee useastikin, varsinkin pidennettyjä DVD-versioita (oheismateriaali, mm. kulissien takainen toiminta, on kiekkojen parhainta antia).

    • Tyttö vaa...

      ...niihin nopeasti ainakaan kyllästy. :)

      • 1050

        Uskaltaisin väittää, että mitä alhaisemmat standardit yksilö asettelee haluamalleen viihteelle, sitä useammin tämä jaksaa toistaa katsomiskertansa tätä keskinkertaista ja geneeristä massatuotantoa kohtaan.


      • fani2
        1050 kirjoitti:

        Uskaltaisin väittää, että mitä alhaisemmat standardit yksilö asettelee haluamalleen viihteelle, sitä useammin tämä jaksaa toistaa katsomiskertansa tätä keskinkertaista ja geneeristä massatuotantoa kohtaan.

        sanoisikko ton viä niin että muukki ymmärtää


      • banaanimies2
        fani2 kirjoitti:

        sanoisikko ton viä niin että muukki ymmärtää

        hän tietenkin tarkoittaa että jos katsot TSH leffat niin muutut möhköiseksi öhkömönkiäiseksi ja haluat katsoa elokuvat uudestaan koska öhkömönkiäisenä on tylsää ja jos katsot elokuvaa tunnet olevasi ihminen. Sitten kun elokuva loppuu niin huomaat taas olevasi öhkömönkiänen ja suutut ja teet itsellesi kamaluuksia. Sellaisen käsityksen minä tuosta sain.


    • sod

      ollaan kerran katsottu ko.leffat parikin kertaa putkeen, eli 24h aikana kaikki putkeen, kerran kuussa vedetään tämä maratoni. eli en voi minä ainakaan kyllästyä

    • fani2

      no mielestäni sopiva määrä on kerran pari viikossa kaikki kerralla

    • ööö

      oon itse kattonut kymmeniä kertoja ne elokuvat ja ei se oikeastaan kyllästytä kun ne on niin hyviä leffoja

    • Antti

      Ei niihin varsinaisesti kyllästymään pääse varmaan koskaan mutta mielestäni niillä on enemmän tehoa kun pitää jonkin verran taukoa niiden katselun välillä. Toisinaan vai selailen sieltä täältä tiettyjä kohtauksia joita en muista hyvin. Kyllähän niiden leffojen kestokin aiheuttaa ihan fyysistä ponnistelua jos niitä katselee useina päivinä. (Ei siis sisältönsä puolesta.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe