8.4.2004

Ens keväänä tulee 2 vuotta siitä kun sä törmäsit rekkaan ja jätit meidät kaipaamaan sua. Sun lähtös vaikutti meihin jokaiseen jollain tavalla. mä uskon että jokainen mietti miksi sä sen teit ja miksi sä et puhunut sun pahasta olosta. Sä olit niin nuori, niin kuin me muutkin. Sulla olis ollut elämä edessä, nyt meillä on se, ilman sua. sun ystävä teki kauniin biisin, se kertoo susta ja siitä millasta elämä oli kun sä vielä elit ja millaseks se muuttu sun lähdettyä. Kun kuulen ton biisin kyyneleet tulee joka kerta mun silmiin ja mua sattuu. On niin vaikee käsittää että sua ei enää ole, ennenhän sä olit aina paikalla kun oli bileet tai muuten vaan lössi koossa. Nykyään sua näkee vain unissa ja valokuvissa ja joskus luulen kuulevani sun äänen. Mulla on kamala ikävä sua Juuso! Niin taitaa olla myös muilla. Taas jouluna syttyy kynttilät sun haudalla, ne kertoo siitä että sulla on monta ystävää jotka jäi kaipaamaan sua.
Sua, ihana RAKAS JUUSOMME!
1293
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

..jos mahdollista, sen biisin sanat, jossa kerrotaan sun ystävästäs..Mä menetin rakkaan ystävän 2.10.enkä toivu siitä koskaan,en voi ymmärtää,ettei hän oo enää täällä..ikinää...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

en edes tahdo unohtaa kirjoitti:

Ens keväänä tulee 2 vuotta siitä kun sä törmäsit rekkaan ja jätit meidät kaipaamaan sua. Sun lähtös vaikutti meihin jokaiseen jollain tavalla. mä uskon että jokainen mietti miksi sä sen teit ja miksi sä et puhunut sun pahasta olosta. Sä olit niin nuori, niin kuin me muutkin. Sulla olis ollut elämä edessä, nyt meillä on se, ilman sua. sun ystävä teki kauniin biisin, se kertoo susta ja siitä millasta elämä oli kun sä vielä elit ja millaseks se muuttu sun lähdettyä. Kun kuulen ton biisin kyyneleet tulee joka kerta mun silmiin ja mua sattuu. On niin vaikee käsittää että sua ei enää ole, ennenhän sä olit aina paikalla kun oli bileet tai muuten vaan lössi koossa. Nykyään sua näkee vain unissa ja valokuvissa ja joskus luulen kuulevani sun äänen. Mulla on kamala ikävä sua Juuso! Niin taitaa olla myös muilla. Taas jouluna syttyy kynttilät sun haudalla, ne kertoo siitä että sulla on monta ystävää jotka jäi kaipaamaan sua.
Sua, ihana RAKAS JUUSOMME!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu