teetupatyö

teebussi

Kuinka moni tekee teetupatyötä?
Mä ajoin "teetupabussia" useita vuosia, se oli mielenkiintoista aikaa.
Mitähän ne nuoret nykyään puuhailee, jotka silloin kännissä herjasivat meitä(?)

Mitä mieltä olette nimimerkistäni?
Minusta se on hieno (*ei ole*) tosi hieno (*ei ole*)!
En vaihtaisi sitä mistään hinnasta (*vaihtaisin*) en mistään (*vaihtaisin*)

13

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

ajoit teetupabussia? Ja kävikö nuoria?

• teebussi

Ajoin bussia Itä-Suomessa, ja kävi paljon nuoria:)

• hansutuulia
        teebussi kirjoitti:

että nuoria kävi. olen itsekin mukana nuorisotyössä. Siukkuja.

• Mona-Henrika
        teebussi kirjoitti:

Koska yhteen aikaan vain Kuopiossa ajoi teebussi, joka välillä oli lainassa Iisalmessa ja Varkaudessa.. Mutta onhan niitä muitakin kaupunkeja ja alueita Itä-Suomessa.

Itse en ole ollut varsinaisessa teebussissa töissä, mutta olen ollut kristillisissä yö- ja nuorisokahviloissa.

• teebussi
        Mona-Henrika kirjoitti:

Koska yhteen aikaan vain Kuopiossa ajoi teebussi, joka välillä oli lainassa Iisalmessa ja Varkaudessa.. Mutta onhan niitä muitakin kaupunkeja ja alueita Itä-Suomessa.

Itse en ole ollut varsinaisessa teebussissa töissä, mutta olen ollut kristillisissä yö- ja nuorisokahviloissa.

Savonlinnassa, sitä vanhaa kirjastoautoa:)))

• Mona-Henrika
        teebussi kirjoitti:

Savonlinnassa, sitä vanhaa kirjastoautoa:)))

Meiltä onkin Savonlinnaan noin 80 km matkaa.

Tuttu paikka. Sinnehän me joudumme aina tulemaan sairaalaan, jos on jotain erityistä, kuten synnyttäminen.

• Mona-Henrika
        Mona-Henrika kirjoitti:

Meiltä onkin Savonlinnaan noin 80 km matkaa.

Tuttu paikka. Sinnehän me joudumme aina tulemaan sairaalaan, jos on jotain erityistä, kuten synnyttäminen.

ei ole tuttu.

• teebussi
        Mona-Henrika kirjoitti:

ei ole tuttu.

Synnytän harvoin, siksi en ole tarvinnut synnytysosastoa:)
        Missä asut? hmmm...80 km, voisi sattua Varkauden seudulle?
        Käyn usein Varkaudessa.

Muuten se kirjastoauto on romutettu jo aikoja sitten... Meillä oli silloin se Boanerges heppu nuorisopastorina. Nykyään AIKA Oy:ssä:)

Jos kiinnostaa kirjailla, niin laita mailia coren1(ät)suomi24.fi

• Mona-Henrika
        teebussi kirjoitti:

Synnytän harvoin, siksi en ole tarvinnut synnytysosastoa:)
        Missä asut? hmmm...80 km, voisi sattua Varkauden seudulle?
        Käyn usein Varkaudessa.

Muuten se kirjastoauto on romutettu jo aikoja sitten... Meillä oli silloin se Boanerges heppu nuorisopastorina. Nykyään AIKA Oy:ssä:)

Jos kiinnostaa kirjailla, niin laita mailia coren1(ät)suomi24.fi

Varkauden kupeessa.

"Savon pariisissa" ja "rahaa on eväänä"

• Hmm, kyllähän tuo tuntuu hassunkuriselta tervehdykseltä. Tuttava psykiatrini voisi panna minut hoitoon, jos kertoisin käyneeni mielenkiintoisia keskusteluja teebussin kanssa ja veljeni vaimo äidinkielen opettajana neuvoisi sanomaan teepussin oikein.

Hauska nimimerkki. Tee itsellesi myös galleriasivu että me kanssasi keskustelijat saamme vähän vinkkiä millainen henkilö olet.

Itse en ole ollut kuin satunnaisesti mukana teetupatyössä; en muista kuinka monta vuotta sitten viimeeksi jossain sellaisessa poikkesin jonkun nuoren kanssa. Mukava työmuoto jossa tapaa kaikenlaisia ihmisiä niinkuin minäkin omassa taksityössäni ja tukihenkilötehtävissäni vapaa-aikanani. Osa tuntemistani narkomaaninuorista tietävät ja tuntevat kyllä teetupatoimintaa ja muistaakseni ainakin Vantaan seurakunnalla on ollut bussikin tuollaisessa työmuodossa käytössään.

Lähden nyt tapaamaan yhtä narkomaanipoikaa ja hänen alkoholisti-isäänsä. Työtä piisaa iltaan saakka, onhan vapaapäivä tänäänkin. Perjantaina on helpompaa, kun pääsen töihin lepäämään.

Oikein hyvää päivän jatkoa ja Jumalan siunausta Sinulle teebussi ja kaikille muillekin palstalla kävijöille. Jokos muistin kertoa teille kaikille, että "Herra on hyvä"! No siinä se nyt tuli hyväksi lopuksi.

• hansutuulia

sinulle tuohon arvokkaaseen työhön. Olkoon Herra väkevästi kanssasi.

• Väkevä

Armahdettu minä vajavainen Herran tunteva ja totuuden tietävä mutta kuitenkin nöyrästi vääräuskoisille vain heidän pahat tekonsa osoittava uskova helluntailainen toivotan ja lähetän ilmaan Jumalan siunaushippusia (=siunauksia, siukkiksia, sellasia paketteja siunausta, kyllähän tiätte) kaikille tasapuolisesti mutta etenkin helluntailaisille.

Sillä hedelmät ovat puussa, ne vain odottaa poimijaansa, että joku kirkastuksen yönä kokisi niiden armollisen tervehdyttävän pelastumisvaikutuksen, jotta perkeleen saatanan demonit voitasiin veren kautta pois ajaa. Minä nöyrä palvelija keskuudessanne. Aamen.

• merim.raimo

Jeesuksessa on vapaus.Tulin uskoon teetupatyön kautta.Alkuun tuntui että kuljen 20 cm ilmassa.Siitä sitten vuosien kuluessa jalat asettui Kristus kalliolle.Pelastuin ihan viime hetkellä,olin jo polvia myöten lokaisessa liejussa,ehkä ei tunnu niin vaaralliselta,mutta minusta se tuntui jälkeenpäin että olin ollut siinä kuopassa pää alaspäin polviamyöten.Siunausta sinulle teepussi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe