geisha kuulat!!!???

Sani

Haluaisin ohjeet treenipalloihin. Tilasin sellaiset ja niissä piti olla ohjeet mukana, eipä kuitenkaan ollut. Pettymyksestä selvittyäni haluaisin saada sellaiset ja nopeasti! Haluu treenaamaan! Jos joku kiltti voisi sähköpostissa sellaiset lähettää!

Paikka oli muuten sexshop-finland mistä tilasin *murisee* !!!

7

3369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geisha

Moi Sani!
      Et taida vielä tietää, että nuo kaksi ovat aivan eri asia.
      On geisha-palloja, joiden tarjoitus on alunperin ollut pitää geishojen paikat lämpiminä asiakkaiden välillä, ettei kuivu, ja sitten on aivan eri asia, eli treenipallot.
      Geishat eivät juurikaan auta alapään lihaksistoa kuntoutumaan esimerkiksi synnytyksen jälkeen.
      Itse tein ihan saman virheen aikoinaan.
      Luulin tulevani niiiiiiin timmiin kuntoon, mutta totuus olikin karvaampi.
      Ongelmani oli lähinnä saada pallot ulos, vaikka olihan niissä naru, josta vetää.
      Häpyluu ja lihakset laittoivat vastaan, kun vedin niitä ulos.
      Treenipallot ovat huomattavasti pienemmät ja painavammat, jolloin joudut todella tekemään töitä, että pallot pysyvät sisälläsi.
      Mikäli nekin pysyvät helposti sisällä, voit lisätä niihin hiukan liukastetta, tai lisätä pallojen määrää.
      Geisha-pallot sitä vastoin ovat sen verran isot, että pysyvät melkein itestään häpyluun takana.

Toivottavasti sinulla ei ole nyt huijattu olo?
      Itse olen käyttänyt geishoja lähinnä silloin, kun tiedän poikaystäväni olevan tulossa kyläilemään. Ne saavat minut mukavasti fiiliksiin ja lämpöiseksi, mutta ei niillä ole oikein mitään tekemistä treenaamisen kanssa.

Toivottavasti tästä oli apua sinulle.

• Ansku

Olen reilun vuoden käyttänyt treeniin ainoastaan seksikaupasta ostamiani geishapalloja. Näillä olen saanut lihakset "toimimaan" paremmin . mitä osasin odottaakkaan.
        Nyt olen hankkimassa tiukempaan harjoitteluun niitä kuulia. Olen kuullut kehuttavan helmiäiskuulia, jotka ovat nikkelivapaat. Tilausosoite on www.halens.com sieltä puhdas/raikas ja seksivälineet.

• Sani

Ensinnäki, ostin treeni kuulat, jotka myytiin nimellä geisha kuulat.

Ja toiseksi, et tainnut tietää että geishat eivät olleet "huoria" vaan hyvin koulutettuja seura neitejä, jotka vain antoivat henkistä tyydytystä! On varmasti ollut myös muutamia geishoja jotka ovat käyttäytyneet sääntöjen vastaisesti, ja antaneet jotain muuta tyydytystä. Mutta he tuskin ovat toimiaan saaneet kauaa harjoittaa. Näin minä ainakin olen asian käsittänyt, mutta olen pahoillani jos tekstissä ja tiedoissani on virheitä!

Joten haluaisin kunnon ohjeet treeni kuulille!

Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!

• Anni
        Sani kirjoitti:

Ensinnäki, ostin treeni kuulat, jotka myytiin nimellä geisha kuulat.

Ja toiseksi, et tainnut tietää että geishat eivät olleet "huoria" vaan hyvin koulutettuja seura neitejä, jotka vain antoivat henkistä tyydytystä! On varmasti ollut myös muutamia geishoja jotka ovat käyttäytyneet sääntöjen vastaisesti, ja antaneet jotain muuta tyydytystä. Mutta he tuskin ovat toimiaan saaneet kauaa harjoittaa. Näin minä ainakin olen asian käsittänyt, mutta olen pahoillani jos tekstissä ja tiedoissani on virheitä!

Joten haluaisin kunnon ohjeet treeni kuulille!

Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!

nämä ohjeet tulivat minun pallojeni mukana. Ne on seksikaupasta ja toimivat hyvin.

Geisha-pallot eli orgasmipallot eli lantionpohjan lihasten harjoittamiseen
                 tarkoitetut pallot

Palloja on monen kokoisia ja monesta aineesta. Toiset ovat kiinni narulla toisistaan, toisia myydään irrallisina. Terveys-Instrut ja jotkut apteekit myyvät Vagitrim ™-merkkisiä palloja hintaan noin 70 EUROA.

Omat palloni ovat huokeat kiinalaiset (noin 10 euroa).

Pallojen rakenne on sellainen, että ulkokuoren sisällä on pienempi ja painavampi sisäpallo, joka pääsee heilumaan ulkopallon sisällä. Tarkoituksena on liikkuessa saada automaattinen harjoitus lantionpohjan lihaksille. Harjoitteluksi riittää 30-60 minuutin harjoittelu päivässä, jos kävelee. Sama harjoitusvaikutus saadaan 15 minuutin naruhyppelyn avulla. Kuukautisten aikana palloja ei tule käyttää. Harjoitusvaikutus alkaa tuntua noin kolmen kuukauden päästä.

Mikä on harjoiteltujen ja siten vahvempien lantionpohjalihasten etu? Seuraavassa muutama näkökulma tärkeysjärjestyksessä:

1. Virtsanpidätyskyky paranee/säilyy.
        2. Naisen on helpompi saada orgasmi.
        3. Nainen kokee orgasmin voimakkaampana.
        4. Nainen voi tuottaa yllätyksiä kumppanilleen yhdynnässä.
        5. Jotkut naiset kokevat miellyttäviä tuntemuksia käyttäessään kuulia harjoitellessaan.

Vihje: Narun luiskahtaminen kokonaan emättimeen voidaan estää sitomalla riittävän suuri nappi narun irtopäähän. Palloja ei tule käyttää juuri ennen yhdyntää, kukapa urheilija lähtisi kilpailuihin suoraan väsyttävän harjoituksen perään.

Ja ei muuta kuin iloisia harjoittelutuokioita.

• meitsi
        Anni kirjoitti:

nämä ohjeet tulivat minun pallojeni mukana. Ne on seksikaupasta ja toimivat hyvin.

Geisha-pallot eli orgasmipallot eli lantionpohjan lihasten harjoittamiseen
                 tarkoitetut pallot

Palloja on monen kokoisia ja monesta aineesta. Toiset ovat kiinni narulla toisistaan, toisia myydään irrallisina. Terveys-Instrut ja jotkut apteekit myyvät Vagitrim ™-merkkisiä palloja hintaan noin 70 EUROA.

Omat palloni ovat huokeat kiinalaiset (noin 10 euroa).

Pallojen rakenne on sellainen, että ulkokuoren sisällä on pienempi ja painavampi sisäpallo, joka pääsee heilumaan ulkopallon sisällä. Tarkoituksena on liikkuessa saada automaattinen harjoitus lantionpohjan lihaksille. Harjoitteluksi riittää 30-60 minuutin harjoittelu päivässä, jos kävelee. Sama harjoitusvaikutus saadaan 15 minuutin naruhyppelyn avulla. Kuukautisten aikana palloja ei tule käyttää. Harjoitusvaikutus alkaa tuntua noin kolmen kuukauden päästä.

Mikä on harjoiteltujen ja siten vahvempien lantionpohjalihasten etu? Seuraavassa muutama näkökulma tärkeysjärjestyksessä:

1. Virtsanpidätyskyky paranee/säilyy.
        2. Naisen on helpompi saada orgasmi.
        3. Nainen kokee orgasmin voimakkaampana.
        4. Nainen voi tuottaa yllätyksiä kumppanilleen yhdynnässä.
        5. Jotkut naiset kokevat miellyttäviä tuntemuksia käyttäessään kuulia harjoitellessaan.

Vihje: Narun luiskahtaminen kokonaan emättimeen voidaan estää sitomalla riittävän suuri nappi narun irtopäähän. Palloja ei tule käyttää juuri ennen yhdyntää, kukapa urheilija lähtisi kilpailuihin suoraan väsyttävän harjoituksen perään.

Ja ei muuta kuin iloisia harjoittelutuokioita.

Kiitti Annille ohjeista! Kun itse aloitin (4vuotta sitten) geishapallojen käytön, ei ohjeita pallojen mukana tullut. Opettelin vain pitämään niitä säännöllisesti päivittäin. Omista tuntemuksista piti päätellä oikea tapa.
        Lihasten aktiiviksi muuttuminen, ja voimistuminen innostivat asiassa. Alussa on tärkeää pitää kiinni 30-60min. käyttöajasta, etteivät lihakset kipeydy. Nyt jo kokeneenpana halutessani voin pitää palloja helposti koko päivänkin. Suurimman osan ajasta annan niiden vaan olla emätinlihasten puristuksissa, mutta sopivalla rauhallisella hetkellä voin jumpata palloja edestakaisin. Samaa tekniikkaa voi harjoittaa rakatellessakin.

• KATA

Mitäs tilasit Sexshopista. Mä en itse tilaa sieltä enään mitään, kun olen saanut parikin kertaa väärään tuotteen ja eipä noita välineitä voi vaihtaa. Tilasin http://WWW.HARDCORE.FI :stä kuulat ja sain myös ohjeet.

KATA

• tätsy

Itse olen seksikaupassa töissä ja meillä on myynnissä kahdenlaisia kuulia, isompia narun kera ja pienempiä ilman naruja. Mielestäni nämä ensimmäiset, isommat ja narulla ovat enempi mielihyväpalloja, jotka saa värisemään sisällä olevan kuulan ansiosta kun naruista vetää. Jälkimmäiset, ovat enempi treenaamiseen, mutta miksei myös mielihyvään, huomattavasti pienemmät. Näiden pienempien kanssa treenaus menee siten, että ensin aloitetaan yhdellä, kuula sisään, jännitetään pakaroita ja rentoutetaan, kuulan pitäisi tipahtaa pois ja sama uudestaan jne. Kun yhden kuulan hallitsee, voi toisen lisätä. Ja yhdyntää voi harjoittaa kuulat sisässä. Mitä pienemmät ja raskaammat kuulat on, sitä enemmän lihakset tekee töitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1682
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      203
      1322
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe