Vielä muutama kuukausi sitten kuvittelin ettei maailmasta löytyisi yhtään ihmistä joka osaisi ajatella kuten minä... tuntuu, kuin pelkän iloisen ajatuksen voimasta toinen alkaa myös hymyilemään. Kaikki asiat koetaan yhtäaikaa ja samalla tavalla, tuntuu kuin ei voisi salata toiselta ajatuksiaan tai ylipäätään mitään. Haluan nähdä tässä toisessa omia piirteitäni, omituisuuksiani ja ajatuksiani niin paljon, etten näe hänessä mitään vikoja tai virheitä. Hän on täydellinen olento. Kuitenkaan kumpikaan meistä ei ole täydellinen. En tiedä, tietääkö hän sen minusta tai tiedänkö minäkään sitä hänestä varmaksi, en ole kysynyt. Aavistelisin näin. Tällä hetkellä tuntuu kuin olisimme luodut toisillemme, tahtoisin jakaa kaiken hänen kanssaan ja oppia paljon uutta hänen elämästään. Taidan ensimmäistä kertaa elämässäni olla rakastunut... joskus luulin että ensirakkaudet koetaan ala-asteen diskossa eikä enää aikuisuuden kynnyksellä. Tunnettani kuitenkin varjostaa epävarmuus kaikesta, epävarmuus hänen suhteensa, ei minulle ikinä tapahdu mitään näin hienoa. Haaveilla ja unelmilla ei ole taipumusta toteutua. Silti hän on tällä hetkellä minulle ainoa syy herätä uuteen aamuun, asettaa tavoitteita ja elää hyvin. Olkoonkin ettei hän tunne yhtä voimakkaasti minua kohtaan. En ainakaan halua särkeä tätä illuusiota.
saavuttamattomissa
aina vaan
4568
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 4
Vanhimmat
Voisimpa sanoa juuri samat sanat erästä miestä ajatellen. Maailmaan mahtuu sittenkin ihmeitä. Hän on kaikkea sitä mitä olen aina toivonut. Hän saa minut pelkällä läsnäolollaan onnelliseksi. Olemme molemmat yhtä omalaatuisia ja kuitenkin niin samanlaisia pohjimmiltamme. Ja alati löytyy yhteisiä ajatuksia ja mielenkiinnonkohteita. Voisimpa jopa kuvitella että hän olisi juuri SE OIKEA niinkuin sanotaan. En vain tiedä onko hänellä mitään muuta kuin ystävyyttä/ystäVÄLLIsyyttä minua kohtaan mutta katsellaan mitä huominen tuo tullessaan...
...Luonteenpiirteet niin samanlaisia. No hän ehkä vähän enemmän "extreme-tyyppi" mutta muuten. Olisin valmis lyöttäytymään hänen elämäänsä heti jos hän vaan sanoisi tuntevansa samoin. Jos katseesta jotain luetaan niin vaikuttaisi tuntevan niin kuin minäkin mutta olen ujo kuten hänkin ja edessä myös muita "esteitä"/hidasteita. Ujous itsessään on suuri muuri joka pitää ylittää! =(
1 ASIA MIKÄ ON FAKTAA ON SE ETTÄ VIIHDYN HÄNEN SEURASSAAN JA MEILLÄ ON A-I-N-A YHDESSÄ HAUSKAA!
aikuisuuden kynnyksellä vähän alle 30:nen=)
Todella vaikeaa tästä tekee se, etten itse ole varma onko kaikki tämä vain pelkkää mielikuvitustani. Kuitenkin päädymme aina yhteen, olimmepa missä tahansa. Tuntuu ettei kukaan muu ymmärrä edes nauraa samoille vitseille. Muiden kanssa täytyy aina yrittää olla jotain muuta kuin on... olen hurahtanut täysin tähän ihmiseen. Joka ilta kun menen nukkumaan ja aamuisin kun avaan silmäni, hän palaa mieleeni ja suupielet kääntyvät vienoon hymyyn. Voi että, kunpa meitä joskus lykästäisi...