anteeksi rakas

vaimo //

Anteeksi Rakas, että olen kiukutellut sinulle jo monta vuotta. Ja kiitos ettet siitä huolimatta ole jättänyt minua.

Rakastan Sinua, vaikka sinusta ei varmasti aina siltä tunnu kanssani.

Pelkään vain niin kovasti, vielä yli kymmennenkin vuoden jälkeen, että jos annan itseni kokonaan sinulle, minulle ei lopulta jäisikään mitään.
En halua että luulet minun olevan riippuvainen rakkaudestasi, vaikka olen.
Siksi pyristelen edelleen sinun rakkauttasi vastaan kaikin voimin, ettei kukaan enään saisi satuttettua minua, kuten joskus.

Anna anteeksi minulle.

Olen vain niin Rakastunut sinuun.
En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan tälläistä.

Yritän olla yhtä hyvä vaimo sinulle kuin mitä sinä, rakas mieheni, olet ollut minulle.
Kiitos että olet olemassa ja Rakastat juuri minua.

RAKASTAN SINUA !

11

6906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes

      Hei !
      Tuttu tilanne . Näin kai aika usea nainen käyttäytyy.Silti ymmärrän sinuakin . Kannattaisiko kertoa tämä miehellesi nyt heti.

      • tavallista

        Näinhän siis suurin osa suomalaisista naisista käyttäytyy,pilalle lellittyjä pikkuprinsessoja.Yksi kaunis päivä mies kyllästyy kuuntelemaan ainaista valittamista ja kerää kimpsunsa ja kampsunsa kasaan.Sitten ovat taas samat pikkuprinsessat itkemässä tunteettomista miehistä,mitkä särkevät sydämmiä.Haloo!!!saa katsoa peiliin missä syy kun etsitään uusi ja parempi nainen.


      • Jan
        tavallista kirjoitti:

        Näinhän siis suurin osa suomalaisista naisista käyttäytyy,pilalle lellittyjä pikkuprinsessoja.Yksi kaunis päivä mies kyllästyy kuuntelemaan ainaista valittamista ja kerää kimpsunsa ja kampsunsa kasaan.Sitten ovat taas samat pikkuprinsessat itkemässä tunteettomista miehistä,mitkä särkevät sydämmiä.Haloo!!!saa katsoa peiliin missä syy kun etsitään uusi ja parempi nainen.

        että kuulostat aika katkeralta. Ovatko isien ihanat pikkuprinsessat olleet sulle joskus liian ilkeitä ja meni herne nenään ja itsetunto kuralle?

        Naiset ovat ihania olentoja.

        Jan

        PS. Kun sen oikein oivaltaa.. ;)


      • myös
        tavallista kirjoitti:

        Näinhän siis suurin osa suomalaisista naisista käyttäytyy,pilalle lellittyjä pikkuprinsessoja.Yksi kaunis päivä mies kyllästyy kuuntelemaan ainaista valittamista ja kerää kimpsunsa ja kampsunsa kasaan.Sitten ovat taas samat pikkuprinsessat itkemässä tunteettomista miehistä,mitkä särkevät sydämmiä.Haloo!!!saa katsoa peiliin missä syy kun etsitään uusi ja parempi nainen.

        No täälläpäin voin sanoa että myös miehissä löytyy kans tollasia. On niin hemmoteltu tai sitten ollaan helkutin itsevarmoja joka asiassa ja asioita pidetään niin itsevarmoina...Kuten esim. vaimoa. Ei millään jaksa kattoa sellasta joka näkee kaiken negatiivisena...ja tässä tapauksessa voin sanoa että kyllä se nainen ne kimpsut ja kampsut kerää ukolle ja heittää pellolle. Siellä nuolkoon haavojaan ja tottakai sitten samalla akka haukutaan pystyyn... Eli osaa ne miehetkin...


      • XX26
        Jan kirjoitti:

        että kuulostat aika katkeralta. Ovatko isien ihanat pikkuprinsessat olleet sulle joskus liian ilkeitä ja meni herne nenään ja itsetunto kuralle?

        Naiset ovat ihania olentoja.

        Jan

        PS. Kun sen oikein oivaltaa.. ;)

        Mutta missä me naiset olisimmekaan ilman teitä miehiä! Suukkoja! :)


      • minä vain
        tavallista kirjoitti:

        Näinhän siis suurin osa suomalaisista naisista käyttäytyy,pilalle lellittyjä pikkuprinsessoja.Yksi kaunis päivä mies kyllästyy kuuntelemaan ainaista valittamista ja kerää kimpsunsa ja kampsunsa kasaan.Sitten ovat taas samat pikkuprinsessat itkemässä tunteettomista miehistä,mitkä särkevät sydämmiä.Haloo!!!saa katsoa peiliin missä syy kun etsitään uusi ja parempi nainen.

        No höpön höpön, ei se mikään valitus virsi ollut...rakkaudentunnustus miehelle, sori nyt vaan, mutta on sellaistakin rakkautta joka kestää ja kestää, itse olen myös kovin rakastunut omaan mieheeni, ja se on vaan sellainen juttu jonka vaan ymmärtää rakastuneet, miksi oletat sen olevan jonkun valitusvirren, no onhan se niinkin että "totuus koskee, tai sanoisinko kalahti sinuun"...jatkot nyt sinullekkin, ps: milloin olet tunnustanut oman rakkautesi naistasi kohtaan? kysyn vaan...


    • jos

      ...Jos meillä huomista ei ois, vaan toinen täältä otettaisiin pois. Ehdittiinkö rakastaa...
      Aikaa ei ole koskaan liian paljon padota tunteitaan. Maailmassa ei ole koskaan liikaa kauniita sanoja.

    • tulostaa

      tää näytille hänelle.Helpompaa se on kuitenkin kuin puhuminen.

      • Pirjo

        Miehet ovat perseestä. Haisevat pahalle ja ovat niin pienisieluisia pienine munineen, että ihan naurattaa ääneen. Turha luulla minun olevan joku katkera vanhapiika. Ehei, olen nähnyt noita perseaukisia mammanpikia monia, jotka ei tajua luovuttaa vaikka sanottu, et saa painua helevettiin. Samoin oksettaa naiset, jotka rakentavat tulevaisuutensa miesten varaan, eivätkä pärjää elämässä ilman miesten palkkapusseja. Naiset luokaa oma ura, tienatkaa mammonaa, kuten minä. Sijoittakaa sitä fiksusti, ettekä ole kenenkään armoilla. Kauniina, itsenäisenä ja rikkaana on mukava elellä.Ps. eipä haisen minun talossa miesten pieru ja röyhtäys. Valintansa kullakin. Elämä on ihanaa!


      • vaan kun ei ..
        Pirjo kirjoitti:

        Miehet ovat perseestä. Haisevat pahalle ja ovat niin pienisieluisia pienine munineen, että ihan naurattaa ääneen. Turha luulla minun olevan joku katkera vanhapiika. Ehei, olen nähnyt noita perseaukisia mammanpikia monia, jotka ei tajua luovuttaa vaikka sanottu, et saa painua helevettiin. Samoin oksettaa naiset, jotka rakentavat tulevaisuutensa miesten varaan, eivätkä pärjää elämässä ilman miesten palkkapusseja. Naiset luokaa oma ura, tienatkaa mammonaa, kuten minä. Sijoittakaa sitä fiksusti, ettekä ole kenenkään armoilla. Kauniina, itsenäisenä ja rikkaana on mukava elellä.Ps. eipä haisen minun talossa miesten pieru ja röyhtäys. Valintansa kullakin. Elämä on ihanaa!

        voi syntyä lesboksi kaikki. joka ilmeisesti olet?! kun ei kerran miesten hajut (feromonit kiinnosta) ja jos itsesi teet onnelliseksi hyvillä sijoituksilla.. niin on parempi että et puhu pikkusieluisista YHTÄÄN MITÄÄN!


    • vara mara

      Feikkiä feikkiä, ja Heikin leikkiä.
      Katotaansko peli loppuun,
      Käydään sitten vaikka Yrjönkadun uimahallilla.
      Miesten vuorohan oli tiistaina ja torstaina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe