se punapää on finaalis koska siitä saa formaatti leivottua uuden homoidol..siis antti tuiskun.. tällöin lapsien tyhmiltä vanhemmilta on helppo nyyhtää rahat pois!!
oikeat muusikot halveksii koko helvetin idols formaattia.. ja se on oikein!!!!
mut silti..tän katrin kuvan näin jossain ja kyl sitä panis.. ;)
pete on finaalissa..
3
248
Vastaukset
Kun niistä ei ite ois siihen eikä ne pärjäis.
- sape k 76
joo no harva ihminen haluu olla HOMO idoli niinkuin antti peräruisku..
andre wikström aloitti keikkansa hienosti. "mä mietin et alkasinko mä teini idoliks vai homo idoliks.. sit tuli antti tuisku ja no musta tuli sit teini idoli" hahahahaahaaaa
no mut tuikkeli peräruikkelihan on itekki homo et silleen.. miehen kans asustelee ja kaupois kiertelee käsi kädes.. hyi vittu tappas ittensä.. - oletko oikeasti nähnyt?
sape k 76 kirjoitti:
joo no harva ihminen haluu olla HOMO idoli niinkuin antti peräruisku..
andre wikström aloitti keikkansa hienosti. "mä mietin et alkasinko mä teini idoliks vai homo idoliks.. sit tuli antti tuisku ja no musta tuli sit teini idoli" hahahahaahaaaa
no mut tuikkeli peräruikkelihan on itekki homo et silleen.. miehen kans asustelee ja kaupois kiertelee käsi kädes.. hyi vittu tappas ittensä..En usko alkuunkaan, ilkeitä juoruja vain, haluat mustamaalata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815