Halal-liha

boikottiin

Muslimien syömä halal liha on teurastettu eläimelle tuskallisella ja julmalla tavalla. Veri valutetaan elävästä tainnuttamattomasta eläimestä ulos. Tämä on silkkaa eläinrääkkäystä. Kidutus suoritetaan usein epähygieenisessä ympäristössä ammattitaidottomasti minkä takia halal liha sisältää paljon vaarallisia bakteereja.

Boikotoi halal-lihaa, halal-lihaa myyviä liikkeitä sekä kaikkia tuotteita missä on halal-hyväksyntä. Varmuudeksi on parempi boikotoida kaikkea mikä liittyy muslimeihin ylipäätänsä koska he näitä sairaita verijuhlia ylläpitävät.

Emme tarvitse raakalaisten sairaita kidutusperinteitä rauhaisaan maahamme!

17

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosher

Halal- ja kosher-teurastustavat ovat muistaakseni ihan samat niin että ainakin muslimeille kelpaa kaikki mikä kelpaa juutalaisillekin. Kosher-teurastus ei ole sen julmempi kun muutkaan (esim. Atrian ja muiden lihatehtaiden käyttämät)teurastustavat.

• jotain lähdettä

väitteillesi. Ei muuten, mutta tuo juttu on aivan naurettava. Itse asiassa yhtä naurettava kuin koko Halal lihakin.
      Eläimille ei ole mitään väliä Länsimaalaisessa teurastamossa riippumatta siitä teurastetaanko eläimet Halal oppien mukaisesti oikein vai ei.
      Voisin jopa kertoa sinulle mikä ero on Halal ja ei Halal tavoissa Länsimaissa. En kuitenkaan tee niin koska minua harmittaa laiskat ihmiset jotka ilman perusteita ovat tuomitsemassa mitä milloinkin.
      Ota asioista selvää niin palataan asiaan.

Pitänee lisätä että en ole muslimi enkä myy Halal lihaa.

• PETA propagandaa
        Linkki. kirjoitti:

Asiaa on käsitelty eläinsuojelupalstalla.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001291&posting=22000000011338115

Kiitos vielä kerran iljettävästä linkistä. Se linkki ei tosin liity mitenkään Hallal lihaan. Jostain syystä PETAn sivuilla on pyörinyt aivan käsittämättömiä eläinrääkkäysvideoita jolla ajetaan jotain. Ne eivät todellakaan ole mitään ruotsalaisia opetusfilmejä (englannin kielellä?)

Moderni Halal teurastus ei eroa sanottavasti normaaliteurastuksesta. Eläimistä ei lasketa verta ennen niiden tainnutusta/tappamista. Linkin kirjoittaja on aivan oikeassa väittäessään että linjat on käännetty tietyllä tapaa kohti Meccaa. Asialla ei ole eläimille merkitystä, vaikka se typerältä tuntuukin.
        Kosherista tunnen vain kalojen käsittelyn. Kosher kala eroaa normaalista kalasta siten että rabbi saapuu paikalle ja siunaa kosher-erän tehtalla. Musliimit siunaavat myös Halal lihansa.
        Miksi joku haluaa maksaa ekstraa rabbin tai jonkun muun huijarin siunauksesta on minulle mysteerio. Ihan yhtä paljon ihmettelen pakonomaista tarvetta mustamaalata Halal lihaa.
        Jos keskustellaan muista muslimien ihmeellisistä asioista, kuten esim. naisen asemasta, niin en puolusta heidän näkemyksiään. Siinä sinun linkissä aihe oli rönsyillyt yleisesti muslimivastaiseksi. Pysyttelen tässä Halal lihassa.

• Rongoteus
        PETA propagandaa kirjoitti:

Kiitos vielä kerran iljettävästä linkistä. Se linkki ei tosin liity mitenkään Hallal lihaan. Jostain syystä PETAn sivuilla on pyörinyt aivan käsittämättömiä eläinrääkkäysvideoita jolla ajetaan jotain. Ne eivät todellakaan ole mitään ruotsalaisia opetusfilmejä (englannin kielellä?)

Moderni Halal teurastus ei eroa sanottavasti normaaliteurastuksesta. Eläimistä ei lasketa verta ennen niiden tainnutusta/tappamista. Linkin kirjoittaja on aivan oikeassa väittäessään että linjat on käännetty tietyllä tapaa kohti Meccaa. Asialla ei ole eläimille merkitystä, vaikka se typerältä tuntuukin.
        Kosherista tunnen vain kalojen käsittelyn. Kosher kala eroaa normaalista kalasta siten että rabbi saapuu paikalle ja siunaa kosher-erän tehtalla. Musliimit siunaavat myös Halal lihansa.
        Miksi joku haluaa maksaa ekstraa rabbin tai jonkun muun huijarin siunauksesta on minulle mysteerio. Ihan yhtä paljon ihmettelen pakonomaista tarvetta mustamaalata Halal lihaa.
        Jos keskustellaan muista muslimien ihmeellisistä asioista, kuten esim. naisen asemasta, niin en puolusta heidän näkemyksiään. Siinä sinun linkissä aihe oli rönsyillyt yleisesti muslimivastaiseksi. Pysyttelen tässä Halal lihassa.

... on halal-lihakauppa Al-Amal-Halal.

• suomalainen

Halal-liha ts. siunattua lihaa, mistä veret on valutettu pois lihaa pilaamasta. Sen verran täytyy olla suvaitsevaisuutta meissä jokaisessa muiden uskonnoille ja näkemyksille että vaikka lihan siunaaminen on hieman erikoista meidän kulttuurillemme ei tarkoita sen olevan väärin. Se että kurkku viilletään auki on ts. sähkötainnutuksen jälkeen tehtävä operaatio, lihakarja ei todellakaan tunne tai tajua enää mistään mitään.

Mielestäni on suunnattoman kiintoisaa eri tavat ja uskonnot, mitkä ovat erittäin sidoksissa tapoihimme ja näkemyksiimme sekä koko käsitteeseen kulttuuri.

Ollaanhan onnellisia erilaisista ihmisistä ja kulttuureista niin on tämän saman maapallon jakaminen paljon kivempaa.

• dfgfggggb4

"liha on teurastettu eläimelle tuskallisella ja julmalla tavalla. Veri valutetaan elävästä tainnuttamattomasta eläimestä ulos."

Missä pussin perällä sinä asut? Etkö ole vuollut koskaan puukolla sormeen? Jotkut jopa vapaaehtoisesti luovuttavat verta. Ei se verenvuodatus ole niin tuskallista kuin jotkut sitä kokemattomat humanistit väittävät. Tajuhan siinä ainoastaan lopulta lähtee, jos liikaa vuotaa verta.

• Julmatapaseon

Eri asia, kun sulta vuotaa/otetaan vähän verta jostain käsivarresta. Mietippä omalle kohdalle kun kaulavaltimo vedetään kokonaan auki ja vuodatetaan kaikki veri pois. Yritä siinä sitten chillata...

• vtunS-ryhmä

S-ketju aloittaa halal lihan myymisen! Vaihtakaa kauppaa niin S ryhmä kyllä lopettaa lihanmyymisen kun asiakkaat kaikkoaa. S kaupat boikottiin!!!!!

• itse ainakin teen näin.

• eii

Sama täällä. Hyi helvetti.

• ymmärtämätön

Itse en syö punaista lihaa enkä taida enää syödä kalkkunaa tai kanaakaan. Kai nämä pienet eläimet tapetaan heti eikä odoteta että veri ensin valuu ulos. Olen ollut onnettomuudessa ja saanut verensiirron, itselläni oli tajuissaan ollessa kamala olo. Mun pieni järki ei näitä asioita ymmärrä. Mutta yritetään teurastaa eläimmet asiallisesti kaikkialla.

• muslimisuomesta

Hei olen itse muslimi ja haluaisin sano vain sen että se miten suomessa "teirastetaan" nauta on eläin rääkäystä etätainutin kuuluu mualle kun naudan kalloon

• Anonyymi

Oletkos ajatellut miten muslimit rääkkää naisia. Sitten vielä puhutte halal lihasta jo olette naurettavia. Lopettakaa naisten rääkkäys.

• Anonyymi

Muslimit syövät kebabbia joka on tehty sianlihasta. Ovat niin ahneita että kaiken syövät. Milloin alkavat sikaloita ryöstämään nälissään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      64
      10742
    2. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      6577
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      44
      5726
    4. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4356
    5. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2516
    6. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1709
    7. Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja

remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu
      Tuusniemi
      11
      1687
    8. Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan

Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1664
    9. Miten sinua voi

Enää lähestyä?
      Ikävä
      85
      1355
    10. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      971
    Aihe