Liikkuva linna on tosi hyvä!!!!

Annukka

Liikkuva linna on ihana elokuva!!!! se on paljon parempi kuin henkien kätkemä vaikka sekin oli hyvä! (henkien kätkemä on liikkuvan linnan tekijän tekemä elokuva) kannattaa käydä katsomassa!!! mikä on teidän (ketkö olette käyneet tämän kysyisen elokuvan katsomassa) mielestä paras hahmo?

8

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauntsi

prinsessa mononoke on minun mielestäni parempi.. =) jos pidit liikkuvaa linnaa hyvänä, niin prinsessa mononoke on LOISTAVA! =D (sekin leffa on hayao miyazakin leffa!)

• Nimetön

Omasta mielestänikin Liikkuva linna oli hyvä elokuva, lempi hahmoni oli ehkä Hauru tai se kiva tulidemoni :) . Kävin katsomassa elo9kuvan alkuperäiskielellä, koska opiskelen muutenkin japaninkieltä, niin oli kiva törmätä tuttuihin sanoihin... Se 'paha noita', joka muutettiin sitten siihen sen oikeaan muotoonsa (eli ihan vanhaksi [anteeksi, kun en nyt muista hänen nimeään]) niin sekin oli aivan ihana ja hellyyttävä =D

Mutta minusta kaikki tämän kyseisen elokuvan tekijän elokuvat ovat olleet hyviä (ainakin ne mitä minä olen itse katsonut)

• Kaolla

Joo, oli kyllä tosi ihana leffa! Lempihahmo on varmaan se tulidemoni Calcifer, jos se nyt sen nimi oli. Erityisesti pidin sen äänestä =) täydellinen valinta ääninäyttelijällä. Pidin myös Liikkuvasta linnasta enemmän ku Henkien kätkemästä, ehkä koska juoni oli tässä paljon selvempi. Pysyi mukana koko leffan ajan. Silti Henkien kätkemä oli myös hyvä!

• roponen

se tulidemoni eli calsifer (en tiiä kirjotetaanko noin) oli paras ja leffa oli henkien kätkemää parempi.

• rose

Tää on ensimmäinen anime jonka oon nähny..olin suhtautunu animeen aika epäilevästi mut näköjään ihan turhaan, täähän oli loistava! Hauru ja Calcifer oli parhaita:)

• siplas
      • Leaman

Erittäin upea, koskettava elokuva... yksi parhaista joita olen koskaan nähnyt. Mieletön sanoma joka kosketti henkilökohtaisella tasolla.

Suomalaiset ääninäyttelijät olivat erittäin hyviä, mm. Laura Malmivaara.... en vaihtaisi alkuperäiskieleen!!

• Jeanne

Kävin eilen mieheni kanssa katsomassa Liikkuvan Linnan, ja täytyy sanoa että olen aivan M-Y-Y-T-Y. Varmasti paras elokuva jonka olen nähnyt. Pakko ostaa itselle heti kun se tulee videolle/DVD:lle!

Ja oli minunkin mielestäni parempi kuin Henkien Kätkemä, vaikka siitäkin pidin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe