Tämän viestiketjun alla saa vapaasti kritisoida rahtareita mm. ylinopeuksista, liian lyhyistä turvaväleistä, ylikuormista, lepoaikojen noudattamatta jättämisistä, suoralla tiellä auton kaatamisista ja niin edelleen.
Sana on vapaa, nyt kertomaan esimerkkejä elävästä elämästä!
Kritisoikaa rahtareita!
19
1638
Vastaukset
- linkki..
tulee perässä, kun en viitsi monesti kirjoitta! "Tuohon öiseen aikaan! Yöllä en ole tavannut vielä rekkaa joka ajaisi sitä sallittua nopeutta vaan vedetään rajoittimella ja joissakin näyttää olevan nämäkin pois, kun mennään oikeata nopeutta päälle 110km/h."
- sen
Rajoittimen äänen ,kun ohitat sitä rekkaa?On sulla koiran kuulo,vauu.
- Vihainen kukkahattutäti
Senkin rahtarit! Grrrrr!
- Soraraketti
Vaikka on 20 tonnia lavalla, on kiihtyvyys moisella lastilla liikaa pikkuauton kuljettajille.
Valojen vaihduttua Bi-turbo GTX Super Tuning tekstit vain kasvavat näkökentässäni, kun survon usvaa putkeen.
Mitäpä siinä muuta voi kun hinkata nysvärin puskurista kromit pois. ...ajoin 12 tuntia henkilöautollani ohitellen kymmeniä rekkoja, sekä tietysti muitakin. Lyhin näkemäni "turvaväli" 80:n alueella oli henkilöauton mittainen (kahden raskaan välinen) ja se oli sitten päivän ainoa liian lyhyenä pitämäni väli. Eipä ollut muuta moitittavaa tältä päivältä, näyttötaulukin pimeän aikaan näytti edelläni menneille rekoille 84 km/h, sopiva nopeus niille ja kiva oli ohitella, vilkkua näyttivät ja kiittelin kohteliaasti.
- Paska-Antero
Ajetaan 84 km/h vaikka ajoneuvokohtainen rajoitus on 80 km/h. Sitten valitetaan, että heittelehtivää peräkärryä ei saa kaasulla oikaistua, kun rajoitin iskee päälle 89 km/h vauhdissa. No, fiksumpi kuski ymmärtäisi pitää sitä pelivaraa 9 km/h eikä vain 5 km/h.
Paska-Antero kirjoitti:
Ajetaan 84 km/h vaikka ajoneuvokohtainen rajoitus on 80 km/h. Sitten valitetaan, että heittelehtivää peräkärryä ei saa kaasulla oikaistua, kun rajoitin iskee päälle 89 km/h vauhdissa. No, fiksumpi kuski ymmärtäisi pitää sitä pelivaraa 9 km/h eikä vain 5 km/h.
Että ihan 84 km/h kelillä, kun asfaltti ei ole kuin hiukan märkä ilman lunta ja jäätä!
Tiedä ades aina noista taulujenkaan näytöistä ja sallitaanhan pieni ylitys ilman seuraamuksiakin.- Hara
Kairakettu kirjoitti:
Että ihan 84 km/h kelillä, kun asfaltti ei ole kuin hiukan märkä ilman lunta ja jäätä!
Tiedä ades aina noista taulujenkaan näytöistä ja sallitaanhan pieni ylitys ilman seuraamuksiakin.Jotain toi paska-anterokin on näköjään oppinu Konginkankaan turmasta lukiessaan. Eli ton, että yhdistelmä oikeaa jos saa lisättyä vauhtia. Muuten tuntuukin olevan täysin idiootti.
- Paska-Antero
Kairakettu kirjoitti:
Että ihan 84 km/h kelillä, kun asfaltti ei ole kuin hiukan märkä ilman lunta ja jäätä!
Tiedä ades aina noista taulujenkaan näytöistä ja sallitaanhan pieni ylitys ilman seuraamuksiakin.Olihan Konginkankaan onnettomuuden aikoihinkin sula tie - kunnes tienpinta muuttui liukkaaksi. Sitten paskamahaiset rahtarit itkee, että "mutku mutku rajotin rajotin" - vaikka pelivara on ulosmitattu ihan oman tyhmyyden takia.
Paska-Antero kirjoitti:
Olihan Konginkankaan onnettomuuden aikoihinkin sula tie - kunnes tienpinta muuttui liukkaaksi. Sitten paskamahaiset rahtarit itkee, että "mutku mutku rajotin rajotin" - vaikka pelivara on ulosmitattu ihan oman tyhmyyden takia.
Nyt oli vaan kyllä niin paljon rekkoja liikkeellä, että jos jossain olisi keli muuttunut liukkaaksi, niin tieto olisi kyllä kulkenut. Kuuluihan noita tiedotteita jäätävän tihkun mahdollisuudesta, mutta ei millään ainakaan silloin vielä. Luulisin, että kuluvan yön aikana ehkä.
- fiksumpi
Paska-Antero kirjoitti:
Ajetaan 84 km/h vaikka ajoneuvokohtainen rajoitus on 80 km/h. Sitten valitetaan, että heittelehtivää peräkärryä ei saa kaasulla oikaistua, kun rajoitin iskee päälle 89 km/h vauhdissa. No, fiksumpi kuski ymmärtäisi pitää sitä pelivaraa 9 km/h eikä vain 5 km/h.
Kuski ymmärtäisi pitää pelivaraa vaikka 20 km/h. Tai 40?
- Auto- Antero
Hara kirjoitti:
Jotain toi paska-anterokin on näköjään oppinu Konginkankaan turmasta lukiessaan. Eli ton, että yhdistelmä oikeaa jos saa lisättyä vauhtia. Muuten tuntuukin olevan täysin idiootti.
Kaikki pilkunnussijat ovat sekopäitä.
Onhan moponkin ajoneuvokohtainen rajoitus 40km/h. Siitä huolimatta minullakin oli aikoinaan 30km/h pelivaraa luisujen hallintaan.... Kairakettu kirjoitti:
Nyt oli vaan kyllä niin paljon rekkoja liikkeellä, että jos jossain olisi keli muuttunut liukkaaksi, niin tieto olisi kyllä kulkenut. Kuuluihan noita tiedotteita jäätävän tihkun mahdollisuudesta, mutta ei millään ainakaan silloin vielä. Luulisin, että kuluvan yön aikana ehkä.
- Äijälä
Kairakettu kirjoitti:
Kuvitelkaa, jos olis sattunut olemaan se turistibussi justiin vastassa, konginkangas olisi toistunut välittömästi.
Ei jumalauta, kyllä pitäisi älytä mutkissa hiljentää. Olen täysin varma, että jos mutkassa hiljentää tarpeeksi, ei perävaunu lähde luistelemaan.
Ei tämmöisiä saa sattua, kyllä pitää ajon niin varmaa olla.
Minuakin rekat tulee joskus mutkissa vastaan yhtään hiljentämättä.
Sitten, jos perävaunu ei pysykkään tiellä, vaan törmää vastaantulijaan, sanotaan, että kun se tie oli niin liukas ja eihän se kuskin vika ollut, sekun teki vaan työtään ja yrittihän se kaikkensa sen liukumisen jälkeen tehdä saadakseen ajoneuvonsa vedätetyksi omalle kaistalleen. - Rattimatti
Paska-Antero kirjoitti:
Ajetaan 84 km/h vaikka ajoneuvokohtainen rajoitus on 80 km/h. Sitten valitetaan, että heittelehtivää peräkärryä ei saa kaasulla oikaistua, kun rajoitin iskee päälle 89 km/h vauhdissa. No, fiksumpi kuski ymmärtäisi pitää sitä pelivaraa 9 km/h eikä vain 5 km/h.
Paska-Anterolle pitää ostaa polkupyörä, johon laitetaan max.nopeudeksi 5 km/h:ssa, niin ei vaan satu mitään vahinkoa.
Äijälä kirjoitti:
Kuvitelkaa, jos olis sattunut olemaan se turistibussi justiin vastassa, konginkangas olisi toistunut välittömästi.
Ei jumalauta, kyllä pitäisi älytä mutkissa hiljentää. Olen täysin varma, että jos mutkassa hiljentää tarpeeksi, ei perävaunu lähde luistelemaan.
Ei tämmöisiä saa sattua, kyllä pitää ajon niin varmaa olla.
Minuakin rekat tulee joskus mutkissa vastaan yhtään hiljentämättä.
Sitten, jos perävaunu ei pysykkään tiellä, vaan törmää vastaantulijaan, sanotaan, että kun se tie oli niin liukas ja eihän se kuskin vika ollut, sekun teki vaan työtään ja yrittihän se kaikkensa sen liukumisen jälkeen tehdä saadakseen ajoneuvonsa vedätetyksi omalle kaistalleen.Se vaan ei koskaan tule onnistumaan niin, että jokainen kuljettaja tajuaisi aina ne oikeat tilannenopeudet ja osaisi ennustaa yllättävätkin tilanteet.
Eipä siinä paljon vaihtoehtoja jää, jos tilannetta halutaan parantaa. Älyttömän alhaiset rajoitukset rajoittimineen, tai tiestön täysremontti.
Minä olen tiestön parantamisen kannalla ollut jo useita kymmeniä vuosia. Huomasin jo heti autoilua aloitellessani sen, miten huonosti Suomen tiet soveltuvat ja kehittyvät autoilijoiden ja elinkeinoelämän tarpeisiin.
Paljon ei ole parannusta niistä ajoista tapahtunut. Muutama vähäinen moottoritien pätkä ja epätasaista päällystettä. Eräällekin onnettomuusalttiille paikalle on asennettu kameratolpat, mutta tielle ei ole tehty mitään. Nyt sitten vielä huononnetaan nelostien liikennettä tekemällä maata halkovalle valtatielle kiertoliittymiä pikkukylillä, huhhuh, on pöljyys huipussaan.
- Lapsi..
Häiritse liikennettä? Ottakaa mallia tavallisista autoilijoista jotka kantaa joka päivä kiltisti kortensa kekoon saamalla liikenteen vituilleen.
- VITUN
RAHTARIT VITTU. Minkähän takia ammattiliikennettä tänään haukuttaisiin? Otetaanko syyksi vaikka se että mua vituttaa ja mun pitää purkaa se johonkin mikä ei pääse muhun käsiksi. Soitanpa pilapuhelun tai haukun jonkun netissä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482