huuhaachattiin :=))))
Pidettäis tänään sellainen henkevän keskustelun ilta siellä ja ilman alkomahoolia. Ja pervopuheet on myös ehdottomasti kiellettyjä. Siellä joillakin tapa sellaista kieltä käyttää :=(((((
Kaikki jotka ovat ottaneet jotain nautintoainetta potkaistaan heti ulos chatista :=))))
Tupakan saa välillä käydä vetämässä, mutta tupakallakaan ei saa kuhnailla viittä minsaa pitempään :=))))
Tavataan illalla. Nyt lähden kohti himaa.
Tsaukkista :=)))))
Kuka tulee tänä iltana
34
1209
Vastaukset
- Doe-01
Viinaksia en meinaa ottaakaan,ja tupakilla sentään käyn:)
- yksitypy
olet oikea ihminen huuhaachattiin. Ja sinä et myöskään Doe yleensä puhu pervoja, joten tervetulemast :=))))
ei munalukoista(pervoa minulle....) saa puhua...
typy otan kalsarikännit ja varmana tulen ja sekoilen niin etten kehtaa naamani näyttää enää sen jälkeen....heh....... eli olen kännissä ja puhun pervoja lupaan sen sinulle......=;0)))))))
parin tunnin päästä aloitan.............!ai niin ja röökitauko kestää kymppi minsaaaaaaaa......!!!!!!!!!- yksitypy
heti Brune ulos. Ja et kuule ittees munaa. Siinä sivussa munaat minutkin. Kunniallisen Typyn :=)))
Sun takia saa ihan hävetä siellä. Sun eilen iltasistakin puheista olen vieläkin järkyttynyt :=(((( Meni yöunetkin :=((((
Mutta jos ne puheet jää vaan munalukkoon, niin Ok. Tuu sitten. Mutta näppiksen päälle ei sammuta :=))))) yksitypy kirjoitti:
heti Brune ulos. Ja et kuule ittees munaa. Siinä sivussa munaat minutkin. Kunniallisen Typyn :=)))
Sun takia saa ihan hävetä siellä. Sun eilen iltasistakin puheista olen vieläkin järkyttynyt :=(((( Meni yöunetkin :=((((
Mutta jos ne puheet jää vaan munalukkoon, niin Ok. Tuu sitten. Mutta näppiksen päälle ei sammuta :=)))))ai mää sutkin nolasin.......täääääh..... se vaan kertoo kuin ihana olen...... heh...voi vai meni yöunet....
Noh lupaan että menee ens yönkin yöunet......=;0)))))))))
ps...en sammu........- chattivimma
ollaan nyt täällä kun kaikki chattailijat on mesessä ja kaatiksella kun kaikki sinne on ajettu!
chattivimma kirjoitti:
ollaan nyt täällä kun kaikki chattailijat on mesessä ja kaatiksella kun kaikki sinne on ajettu!
sitä mieltä....että haluan puhua niitä näitä.... tiedätkö....
mun sanaisessa arkussa on sellainen munalukko enkä saa sitä enää täällä kunnolla auki....(pelkää puhua...).... eli tule sinäkin sinne.... siel on muksaa...=;0)))))
mä tuun mutta otan pari bissee...okei oon kunnolla ja hähä hiljaa....
BBrunetti kirjoitti:
hipihiljaaaaaa.....=;0))))))))))))*vislaileeeee....*
lauleskelee....illalla pietään lystiii vedetään bisseeeeee.......
ilottu kirjoitti:
lauleskelee....illalla pietään lystiii vedetään bisseeeeee.......
pikkarikännit......=;0))))))))......*viheltelee..*
BBrunetti kirjoitti:
pikkarikännit......=;0))))))))......*viheltelee..*
puolikas kossu kerralla niin kyllä irtoo juttuu.....tai muuta hmmmm yäk
ilottu kirjoitti:
puolikas kossu kerralla niin kyllä irtoo juttuu.....tai muuta hmmmm yäk
mäyriksen hakea.... vai käviskö alkossa...hmmmmm.....
BBrunetti kirjoitti:
mäyriksen hakea.... vai käviskö alkossa...hmmmmm.....
mä käyn apteekissa hih eiku alkossa hmmmm
ilottu kirjoitti:
mä käyn apteekissa hih eiku alkossa hmmmm
suihkuun ja silleen....Nähdään tässä ennen iltaa viel......=;0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
suihkuun ja silleen....Nähdään tässä ennen iltaa viel......=;0)))))))
mä meen alkoon ny
- Otso
apulaissheriffi!
Minun siis täytyy pysyä poissa, koska asettelet tuollaisia sääntöjä. Illalla tulen maistamaan sitä alkomahoolia ja kuiteskin haistat sen hengityksestäni. Pervoilusta tosin pystyisin pysymään erillään?
Siispä emme tapaa illalla!
Tsaukkista vaan POMO!- yksitypy
olen saanut ylennyksen. Että oikeen apulaisseriffi.
Hitsi et oon nyt ylpee :=))))
Tai eihän sitä tiedä millon musta tulee oikea sefustinna jos MM vaikka kosasis mua jossain välissä :=)))
- espen
Voispas käväistäkin myöhemmin tänä iltana jahka ehdin... Haittaako, jos yhden oluen tempaisee samalla vai onko tiukka 0- toleranssi voimassa eli ADT valvomassa ko. tilaisuutta? Lupaan olla ihmisiksi...
- yksitypy
niin ei ole vaaraksi. Täytyyhän naapurin pojan myös mukaan tulla :=)))))))
- espen
yksitypy kirjoitti:
niin ei ole vaaraksi. Täytyyhän naapurin pojan myös mukaan tulla :=)))))))
....mutta mua ei saa kiusata sitten siellä tai ei ainakaan kovin paljoa, muuten mie suutun ja mustaksi muutun...
- yksitypy
alkaa vähän näyttää huolestuttavia merkkejä :=(((
Ilottu ja Brune joudutaan varmaan potkaisemaan ulos heti kättelyssä. Näköjään aika levottomat puheet jo alkuillasta :=((((
Mutta jospa ne ottais pienet tirsat väliin et pysyvät skarppina illan :=))))
Mut typy (huom! pomo, kuten Otso mua nimitti) palaa illemmalla kehiin kunhan on vähän businesasioita hoidellut :=)))) - myrkkyä
Alkomahooli pitää hampaat kunnossa ja mielen virkeänä. Oikein nautittuna ja annosteltuna pitää myös flunssan loitolla. Poistaa jännitykset ja aiheuttaa jännät jutut.
No jos haittapuolia niin väärinkäytettynä aiheuttaa harmia ja hampaiden kirskuntaa.
Tupakin käytöstä en löydä hakemallakaan mitään posetiivista. Kerran käyt baarissa niin johan löyhkäät niin etovasti tupakille, että pjuuk vaan.- yksitypy evk
ronkeli on. Laittaa vaatteet koneeseen, niin hajut lähtee. Jos vielä vuoden jaksat kärsii, niin baareissakin polttaminen kielletään :=))))
Punkku se on joka veret kiertämään laittaa.
Olis pitänyt hakee sitä tänään, mutta ei ehdi enää kun kaupat jo kiinni :=))) - PunkkuBoy
yksitypy evk kirjoitti:
ronkeli on. Laittaa vaatteet koneeseen, niin hajut lähtee. Jos vielä vuoden jaksat kärsii, niin baareissakin polttaminen kielletään :=))))
Punkku se on joka veret kiertämään laittaa.
Olis pitänyt hakee sitä tänään, mutta ei ehdi enää kun kaupat jo kiinni :=)))Paha paikka jos missasit punkkuostokset, otan osaa.
Pitäis muuten tehdä nopeita ratkaisuja ja lopettaa tupruttelu välittömästi baareissa eikä vasta viidestoista päivä.
Punkkua pitäis aina löytyä pahan päivän varalle. Tänään tosin olut -ilta pitkästä aikaa.
Siitä ja kaikesta huolimatta alkomahooli pesee tupakin mennen tullen.
- tulla
myös jos on herkällä tuulella ja itku painaa sisintä? Saako siellä itkeä? Vai onko sätti tarkoitettu vai iloisille ihmisille??
- yksitypy evk
siellä saa itkeä. Jos joku itkee, silloin itketään kaikki yhdessä :=)))
Lopulta se yleensä vaihtuu sit nauruks :=)))))
Oikein hyvää terapiaa suruun :=))) - PunkkuBoy
yksitypy evk kirjoitti:
Oikein hyvää terapiaa suruun :=)))Juu itkusta ei ole pitkä matka iloon ja toisin päin eli ilo pitkästä itkusta. Sehän on vähän niinkuin vihan ja rakkauden suhde eli lähellä ovat toisiaan ja molemmat ovat välistä hyvästä.
- Doe-01
on pilannut?Kerro,jos se vaikka helpottais:)
yksitypy evk kirjoitti:
Oikein hyvää terapiaa suruun :=)))olisi aika
- yksitypy evk
ilottu kirjoitti:
olisi aika
eli chattiiiiiiiiiiiin :=)))))
- tämän
Doe-01 kirjoitti:
on pilannut?Kerro,jos se vaikka helpottais:)
laulun,oo mun ystävä ja kuule....
laulan sulle tään laulun vasta ensimmäistä kertaa....
mun sydän itkee...
millainen on huominen.... - lohdutusta
tämän kirjoitti:
laulun,oo mun ystävä ja kuule....
laulan sulle tään laulun vasta ensimmäistä kertaa....
mun sydän itkee...
millainen on huominen....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636