Olin 18 vuotiaana huoltamolla toista kertaa töissä, kun minut jätettiin yksin kassalle. Jonoa alkoi kerääntyä hälyttävän paljon ja aloin tuskastua. Olin siinä yksin ja aloin olla jo todella hädissäni, kun jono vain kasvoi kasvamistaan. Yritin kurkkia asiakasjonon yli ja kuuntelin vain puoella korvalla mitä asiakas kysyi minulta. Kuulin että hän sanoi kultapesu kiitos ja totesin siihen, että yksi kultapesu tulossa ja sen jälkeen koko jono repesi nauramaan. Mies vain tokaisi siihen, että voit sä sitä kulta siksikin kutsua. Hän oli pyytänyt kondomeja. Että näin..edelleen kuulen tästä:D
Kultapesu
Minähän se tietenkin:)
1
1588
Vastaukset
- pissaleikkejä
mun miesystävä, ex siis, ois halunnu just kultasuihkuleikkejä, mut mä en voinu sitä käsittää. Enkä käsitä vieläkään. Vaan kakkaleikit on vielä pimeempiä?
Vähän nolotti senkin juntin puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511302- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555828Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391582