Olin 18 vuotiaana huoltamolla toista kertaa töissä, kun minut jätettiin yksin kassalle. Jonoa alkoi kerääntyä hälyttävän paljon ja aloin tuskastua. Olin siinä yksin ja aloin olla jo todella hädissäni, kun jono vain kasvoi kasvamistaan. Yritin kurkkia asiakasjonon yli ja kuuntelin vain puoella korvalla mitä asiakas kysyi minulta. Kuulin että hän sanoi kultapesu kiitos ja totesin siihen, että yksi kultapesu tulossa ja sen jälkeen koko jono repesi nauramaan. Mies vain tokaisi siihen, että voit sä sitä kulta siksikin kutsua. Hän oli pyytänyt kondomeja. Että näin..edelleen kuulen tästä:D
Kultapesu
Minähän se tietenkin:)
1
1609
Vastaukset
- pissaleikkejä
mun miesystävä, ex siis, ois halunnu just kultasuihkuleikkejä, mut mä en voinu sitä käsittää. Enkä käsitä vieläkään. Vaan kakkaleikit on vielä pimeempiä?
Vähän nolotti senkin juntin puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627