Luin mainoksen, että netin kautta voi tilata prillit. Monta kertaa halvemmalla kuin Suomen optikoilta. Onkohan kovinkaan luotettavaa?
Onko teillä
6
415
Vastaukset
- mutta jotain infoa
riippuu aika paljon millaisia prillejä tarvitset.
nettirillit on ihan varmasti laadukkaita ja hyvin tehtyjä. Ongelma on sovitus. Vaikka olisikin uus resepti lekurilta niin laseja kauppaavan optikon duunina on mittailla silmien väli ja sen sellaista. Asioita joita ei reseptissä ole.
Kyllä lukulasit tahi sellaiset tavalliset missä ei mitään kummallisia prosentteja tahi prismoja tahi sylintereitä ole uskallan tilata netistä.
Erikoisemmat taikka kaksitehot kyllä pitää hankkia oikeasta kaupasta. Itsellä sattui toistakymmentä vuotta sitten silleen että ostin Pietarista rillit suomalaisella reseptillä. Muuten hyvät ja halvat mutta vasen ja oikea linssi olivat vaihtaneet paikkaansa.....
Älä pelästy kertomaani. Tutki asiaa tilaa netin yli tai piipahda itse jouluostoksilla Tallinnassa tai venäjän puolella. Kas monet käyttävät lukulaseina huoltsikalta ostettuja parin euron komeuksia... noissa on ainakin se hyvä että sopivasti valitsemalla saa jokatapauksessa laadukkaat pokat.
=DW=- §§§§§§§§§§§§§§
Tunnen neljä henkilöä,jotka on tilanneet netistä rillit ja ovat erittäin tyytyväisiä.
Firma mistä tilaavat on Ruotsalainen .
Tyttärenikin tilasi 5 näytille ja palautti 3 ja homma toimi hyvin. - Kynttilä....
Ja pilipali puoti taida minun kohdallani osua.
Omistan monitehot jotka kaikilla mausteilla (kovete, heijastuksen esto) maksaa täällä 600 - 800 € Ymmärsin että tämä yritys olisi Ruotsalainen.
Varma en ole? En hötkyile :) Tutkin, mietin ja pohdin asiaa.
- kyllä
on kokemusta,ja ihan kerrassaan hyviä sellaisia.
- ihan ok...
sitroen kirjoitti:
sieltä lasilinsseilläkin vai ovatko kaikki kelvottomia muoviläpysköjä?
kun ottaa ohennetut ja kovapintaiset.
saa nykyisin oikeinkin laadukkaita muovilinssejä. Tavallinen bulkkilaatu ei edes maksa hirveesti jos varastovahvuudet riittää. Ja jotain Hoya ja Pentax linssiä saa ihan ostamalla. Ei net netkään oikeesti tuu sikakalliiksi jos aattelee sitä että kun näön kehitys sitten jossain vaiheessa kuitenkin loppuu niin samat rillit kelpaa vuoskymmenet. Muotiasiat ja pokien ulkonäkö on yllättävän usein se lopullinen syy miks ostaa uudet kakkulat.
No jos vedät tonnin kakkulat päähäsi ja pidät niitä vaikka viis vuotta.... Ja samaan aikaan dokaat kohtuullisen punkun viikonloppuna niin kumpi se nyt oikeesti on kallista???
Mulla näkö on lähinnä pääasia:)
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1132001
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87935Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927