Mitäpä olette mieltä tästä sarjasta?? Kertookaahan karkea totuus asiasta!! Ja muuten, mikä on teistä parasta koko ohjelmassa?? Oletteko lukeneet kirjoja tai ostaneet dvd:eitä? Oletteko ostaneet Siskoni on noita kamaa?? Nyt saa puhua suunsa puhtaaksi tästä asiasta!!
Siskoni on noita/Charmed
9
803
Vastaukset
- SON-fani
mun mielestä parasta sarjassa on niiden sisarrakkaus (ja onhan siin muutakin rakkautta ilmassa :))
DREW on ihan sairaan hyvä näyttelijä oon nähny sen paris muussakin sarjas suoraan sanottuna SISKONI ON NOITA On sairaan hyvä ohjelma- ANSKU
SAMAA MIELTÄ.....................
- Wendy
Missä muissa sarjoissa olet nähnyt Drew Fullerin? (chrisin näyttelijän) *kuolaa*
- ANSKU
MUN MIEKESTÄ SISKONI ON NOITA SARJA ON BEST, KUN SIINÄ ON TARPEEX HUUMORIA JA SE ON AIKA JÄNNÄ... KUKA TEIJAN MIELESTÄ ON LUMOTUISTA PARAS..?? MUSTA PHOEBE...
- ANSKU
MÄ UNOHDIN SANOO ETT MULLA ON KAKKI SISKONI ON NOITA DVD:T JA KAIKKI SISKONI ON NOITA KIRJAT EIX OOKKI SISTII................????????????????????
- sue
Itte seurasin joka jakson kolmannen tuotantokauden loppuun saakka. Sit sarja teki flopin. Kyllä sitä vielkin kattoo joskus mut perus ideahan oli et the charmed ones oli kolme sisarusta, ei neljä. Joten periaatteessä niiden ei olis sit alunperinkään pitänyt olla niitä "valittuja", jos niitä kerran oli enemmän....(olim kunnon fani silloin joten se käänne ärsytti niin paljon et en voinut katsoa sitä vuosiin...) Mut ittelläni on ne kolme ekaa tuotantokautta ja en luopuis niistä mistään hinnasta:) näistä uusimmista jaksoista (jotka tullu jenkeissä) käyn lukee aina välillä paljastuksia mut ei näytä hyvältä....(se uus opastettava ja kaikkea:P) (lemppari näyttelijä olii Shannen Doherty = Prue..kumpa ei olis lopettanu---->tietääkö kukaan mitä se touhuaa nykyään?)
- Wendy
Minä olen aivan rakastunut koko sarjaan, olen nähnyt lähes kaikki tähän mennessä näytetyt jaksot ja suosikkihenkilöni sarjassa tällä hetkellä on ehdottomasti Chris (eikä tämä ole pelkästään siksi että hän on söpö).
Aiemmin suosikkihahmoni oli Prue, vanhin sisko.
En ole ostanut mitään fanikamaa, mutta haluaisin ensimmäisen ja toisen tuotantokauden jaksot DVD:llä.- pelle
Miks muuten se on suomennettu siskoni on noita. Paljo parempi ois ollu (ainaki mun mielestä) jos se vaan ois pysyny charmeddina. Se on paljo helpompi sanoaki; "hei, katoitko eilen charmedin?"
- samaa mieltä.
pelle kirjoitti:
Miks muuten se on suomennettu siskoni on noita. Paljo parempi ois ollu (ainaki mun mielestä) jos se vaan ois pysyny charmeddina. Se on paljo helpompi sanoaki; "hei, katoitko eilen charmedin?"
miäkii ihmettelen samaa.. charmed on suorana suomennoksena lumotut eikä siskoni on noita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976