H Y V Ä Y S T Ä V Ä !
Olen itse saanut olla raittiiden kirjoissa kymmenen vuotta. Pystyin aina työni hoitamaan, ei ehkä aina kovin hyvin, mutta kuitenkin. Kunnes jouduin työttömäksi joka oli minulle loppujen lopuksi siunaukseksi. Ensin alkoi jyrkkä alamäki. Vain lyhyesti ja sinä aikana löysin itsestäni kirjottamisen taidon ja mieltäni nosti vielä se, että niitä julkaistiin.
Muutaman kuukauden jälkeen alkoi minun ”uusi” elämä. Elämä monessakin mielessä. Eikä raittiuteni suinkaan ole ollut aina helppo, alkon tuotteiden kannalta ei ole ollut ongelmaa, mutta ympäristö ja lähimmäisetkin ovat reagoineet kovin nurjasti. Jopa nekin jotka ”kylillä” moittivat juomistani ovat nyt murheenmurtamia kun en enää juopottelekaan.
Niin paljon on tapahtunut, monta asiaa olisi kerrottavana. Oletteko kiinnostuneet kirjotuksesta, muutamasta lyhyestä palasesta. Juopon ajastani, aikani lopusta, raittiusajastani, ongelmistani ja ympäristön suhtautumisesta.
Toki minun ongelmani ovat tyhjänpäiväisiä varmasti monen muun rinnalla. Mutta jotain kuitenkin. Pelastaisinko ketään kirjoituksillani, ehkä en, ehkä voisin tuoda kaverihenkeä ja esille niitä asioita joilla minua pyrittiin nujertamaan pois raittiuden tieltä. Epäonnistuen. Ehkä apua ja toivoa, onhan tuokin pärjännyt miksen minäkin.
Selvinneen juttua - luvallanne?
Onnellinen
1
317
Vastaukset
- voimia
ja hyvää jatkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114