Onko mitään hajua, kun windows ilmottaa että mulla ei ole administratorin oikeuksia vaikka olen kirjautunut oikeilla adminin tunnuksilla! Ostin uuden mp3-soittimen, mutta en saa sitä näkyviin My Computerissa, kun mulla ei ole muka oikeuksia asentaa koneelle mitään! Ei viittis alkaa asenteleen windowsia uudestaan, kun on niin paljon sälää jo koneella... Joten oisko mitään ideoita/ehdotuksia? Please, helppiä...
Niin ja win2000 on käyttis
Admin-asiaa
3
400
Vastaukset
- 2005
luo uusi käyttäjä jolla on admin oikeudet tai kokeile muuttaa nykyistä käyttäjätunnusta
- monessa koneessa w2000
ja taatusti on oikeuksia jos olet kirjautunut
suomenkielisessä "Järjestelmänvalvoja" ja
englanninkielisessä "Administrator" -tunnuksilla.
Etkä ole mennyt mistään tietoisesti vähentämään
itseltäsi oikeuksia.- monessa koneessa w2000
että joskus on tullut vastaan suomenkielisessä
winkussa että "Järjestelmänvalvoja"-tunnuksen
ääkköset vaivaavat joitain jenkkien asennusohjelmia.
Siihen auttaa tehdä joku tunnus jossa ei ole ääkkösiä ja antaa sille sitten täydet oikeudet
ja käyttää asennukseen sitten sitä.
Suomenkieliseenkin siis voi tehdä "Administrator"
-tunnarin, mutta sille täytyy sitten itse määritellä täydet oikeudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011