Tutustukaapa tähän foorumiin: http://www.alistus.net/
Herran nimeen!
Sana ja alistus
3
365
Vastaukset
- Tosi uskova
..asiasta! Siis siitä, että pastori Veli Saarikallen Sana ja Ylistys seurakunta on TODELLA elävän Jumalan asialla.
Katsos Jumalan toiminta ja maailman ihmisten puolelta tuleva pilkka kulkevat käsi kädessä. Jokaista ihmistä jonka elämässä on Pyhän Hengen voitelu tullaan pilkkaamaan! Se on faktaa ja Jeesus itse siitä meille kertoi.
Ei ole mikään ihme, että juuri Sana ja Ylistys-forumia vastaan näin halpamaisesti hyökätään kuten ei sekään, että ketään Jumalan työn vastustajaa ei kiinnosta pätkääkään esimerkiksi luopio-liberaalitilassa olevan luterilaisen kansankirkkomme toiminta!
Siunausta Veli Saarikallelle, rukoukseni ovat tukenasi, kuten jokaisen Jumalan miehen ja naisen tukena maassamme. - Tsaari Kalle
Mitäs alistus.netille nyt kuuluu? Herran hallussa?
Tämä Sana ja Ylistys seurakunta liittyy helluntailais-karismaattisuuteen ja on sieltä ääripäästä. Olivat kovasti tapetilla joitakin vuosia sitten monestakin syystä. Olen katsonut netistä jonkun Veli Saarikallen jutun sekä Harri Kiviniemen pääsiäissaarnan. Se Harri Kiviniemen saarna oli aivan mahdotonta huutamista. Saarikallen porukat taisivat muuttaa Lappajärveltä Helsinkiin. Ilmeisesti suurta herätystä ei sitten heidänkään avulla tullut, kun näyttää liike viettävän hiljaiseloa. Sana ja Ylistys -foorumikin on niin hiljainen nykyään. Ei päivän rapsodiakaan ole joka päivä ja keskustelupalstalla lähinnä yksi ihminen kertoo silloin tällöin kuulumisiaan. Veli Saarikallea on sielläkin etsitty, muttei ole vastannut. Lieneekö Saarikalle mennyt Afrikkaan tekemään ihmetekojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502