Mörkö!!!!!!!!!! 0=
Huaak!!!!!!!
18
382
Vastaukset
missä.......*syöksyy sängyn alle piiloon.....*
- Iiik!
Kuusamossa!!!!!!!!!! 0= 0= 0= 0=
Iiik! kirjoitti:
Kuusamossa!!!!!!!!!! 0= 0= 0= 0=
huh...niin kaukana...*kömpii sängyn alta pois....*
- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
huh...niin kaukana...*kömpii sängyn alta pois....*
se tulee hyvää vauhtia tänne päin! 0:
Iiik! kirjoitti:
se tulee hyvää vauhtia tänne päin! 0:
aaaaargh.....kömyääääääääää uudestaan pilooooon...villakoirien joukkoooon.......=;0)))))
hyssss villakoirat älkääs haukkuko...iso mörkö muuten tuleeeeeeee.......hipi hiljaaaaaa..hysssss.......- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
aaaaargh.....kömyääääääääää uudestaan pilooooon...villakoirien joukkoooon.......=;0)))))
hyssss villakoirat älkääs haukkuko...iso mörkö muuten tuleeeeeeee.......hipi hiljaaaaaa..hysssss.......ottaa pari hiekkasäkkiä suojaksi, vetäistä Suomi24konepistoolin siihen eteen ja vartoa, josko se mölkö tulisi siihen oven suulle... =:0)))
Iiik! kirjoitti:
ottaa pari hiekkasäkkiä suojaksi, vetäistä Suomi24konepistoolin siihen eteen ja vartoa, josko se mölkö tulisi siihen oven suulle... =:0)))
järeet aseet....mulla vaan villakoirat.....=;0)))))))
- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
järeet aseet....mulla vaan villakoirat.....=;0)))))))
käyhän sinäkin hakemassa sieltä vintiltä pari liekinheitintä ja kakkosluokan sinkoa sekä vielä ylissistä kunnon raketinheitin, niin johan lähtee! (X
Mutta ennen sitä... iso IIIIKK!!!! =:0)))) Iiik! kirjoitti:
käyhän sinäkin hakemassa sieltä vintiltä pari liekinheitintä ja kakkosluokan sinkoa sekä vielä ylissistä kunnon raketinheitin, niin johan lähtee! (X
Mutta ennen sitä... iso IIIIKK!!!! =:0))))jäin jumiin tänne.......Iiiiiiiik....=:8))))))))))
- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
jäin jumiin tänne.......Iiiiiiiik....=:8))))))))))
tässä nyt kuitenkin laatikollinen kranaatteja ja möröntorjunta-ainetta (viskaa villakoirien joukkoon_¤)! =D
Iiik! kirjoitti:
tässä nyt kuitenkin laatikollinen kranaatteja ja möröntorjunta-ainetta (viskaa villakoirien joukkoon_¤)! =D
pärkules räjäytit meitit.....
nooh räjähti mörkökin.......=:0))))))))- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
pärkules räjäytit meitit.....
nooh räjähti mörkökin.......=:0))))))))niistä sokka irti????!!!!!! Voi (yleisen sivistystason takia sensuroitu) ja (sama!)!!!!!!!! Noh, kai tiedät hyviä motelleja, missä pitää majaa. Mutta onko mörkö varmasti kuallut???? =;0)))))
Iiik! kirjoitti:
niistä sokka irti????!!!!!! Voi (yleisen sivistystason takia sensuroitu) ja (sama!)!!!!!!!! Noh, kai tiedät hyviä motelleja, missä pitää majaa. Mutta onko mörkö varmasti kuallut???? =;0)))))
motelliin tullaan teille....oli nääs sun vikas ku me räjähdettiiiiiii............ meitä tuleekin mun villakoirat kauhukatti....ai nii ja typsy...niih ja mut viel lasket...eli alas tyhjään meitille huonetta......*tulossa....ollaaaaan....* =;0)))))))
- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
motelliin tullaan teille....oli nääs sun vikas ku me räjähdettiiiiiii............ meitä tuleekin mun villakoirat kauhukatti....ai nii ja typsy...niih ja mut viel lasket...eli alas tyhjään meitille huonetta......*tulossa....ollaaaaan....* =;0)))))))
menisitte kuitenkin vaikka Cumulukseen. Asutaan nääs Helsingissä pienessä kämppäpolosessa, eikä sinne mahdu neljää henkeä enempää! =:0)))
Ps. Mutta onko se mörkö nyt varmasti tuhottu? Iiik! kirjoitti:
menisitte kuitenkin vaikka Cumulukseen. Asutaan nääs Helsingissä pienessä kämppäpolosessa, eikä sinne mahdu neljää henkeä enempää! =:0)))
Ps. Mutta onko se mörkö nyt varmasti tuhottu?ai niin mörön palasia tääl keräilen pitkin poikin.....seinissä katossa....ikkunaanki näköjään......yööök.....
taidan mennä hotelliin...mut sää maksat....=;0)))))- Iiik!
BBrunetti kirjoitti:
ai niin mörön palasia tääl keräilen pitkin poikin.....seinissä katossa....ikkunaanki näköjään......yööök.....
taidan mennä hotelliin...mut sää maksat....=;0)))))mörkövakuutus maksa kulut! Ja jos ei, valita Karpolle! (=
- .........
menkää ulos siellä hyvä ulkoilu ilma
Kirjoittanut: mä olen lähös 27.11.2005 klo 13.39
ei täällä tarvi kokopäivää roikkua menkää haukkaamaan raitista ilmaa jaksatte sit illalla katsoa talk showta.- Iiik!
mörkö!!!! =:0))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691