Ylanderin lihatykki

enstot

Hirveetä vinkumista!!!! Jopa tyttöystävä sano et tommonen possu laulutunnille ja LENKILLE nopeast!!!

10

743

Vastaukset

• PIKKUNEN PIPPELI SEN SUN LEHMÄS SUUHUN.

• mun tykin, ei mahdu suuhun ihan niin vaan. Sua voisin koittaa laittaa rusinaan ilman rasvaa. Miltä kuullostas???

• LOPPUU SE PERSEILY

• Eikö me jo sovittu ettet käy täällä kirjoittelemassa noita pimeitä juttuja. Otan sinulta viikkorahat pian pois.
    Ja vieläkö juttelet sen pumpattavan nuke kanssa minkä isä osti sulle 30 vuotis lahjaksi häpeä.
    Vai tyttöystävä

• barbara on lihaa ja verta. Sillä on tykit törröllään ja kolme aukkoa himosta höröllään. Aika ylirunollista, eikö..?..Homonaama.

• enstot kirjoitti:

barbara on lihaa ja verta. Sillä on tykit törröllään ja kolme aukkoa himosta höröllään. Aika ylirunollista, eikö..?..Homonaama.

Nyt lähti viikkorahat ja isä tulee hakemaan kumitussun pois. Miksi eilen imit naapurin Markuksen kikkeliä olin aika järkyttynyt.

• äiti kirjoitti:

Nyt lähti viikkorahat ja isä tulee hakemaan kumitussun pois. Miksi eilen imit naapurin Markuksen kikkeliä olin aika järkyttynyt.

muutakaan saanut. Faijalla oli säkit jo lypsetty tyhjäx, mutsilla on niin veltto reppu ettei siitä nalli pala. Mitäs jos kokeilisin sun takaressua? Laittais kiilat reunoille ja vähän laulattais sitä takaapäin...aaaa..namia?

• enstot kirjoitti:

muutakaan saanut. Faijalla oli säkit jo lypsetty tyhjäx, mutsilla on niin veltto reppu ettei siitä nalli pala. Mitäs jos kokeilisin sun takaressua? Laittais kiilat reunoille ja vähän laulattais sitä takaapäin...aaaa..namia?

vittu on sullakin jutut.
      ei muuta ku saunan taakse

• veljesi kirjoitti:

vittu on sullakin jutut.
      ei muuta ku saunan taakse

Vaseliinit mukaan..kumpi pyllistää ensin?

• enstot kirjoitti:

Vaseliinit mukaan..kumpi pyllistää ensin?

Olette tekin typeriä.

Ettekö te tajua että täällä liikkuu todella nuoriakin
      Idols-fanittajia lukemassa näitä juttuja?

Kyllä taas huomaa kuinka mahtava valvonta täällä
      suomi24:n palstoilla on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös