Uskova_1 väittää

profetiat huuhaata

Raamatun profetiat lopunajasta ovat huuhaata uskova_1 mielestä. Koska aina on ollut sotia ja kuolemaa. Kuka tahansa olisi voinut ennustaa näin. Raamattu ei ole siis luotettava, mikäli uskomme u_1:stä.

27

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nameles

• toinen nameles

Sinulle nameles näyttää olevan syntynyt jokin EGW-syndrooma, jolle on tyypillistä, että kaikki raamatullinen totuus pyritään tekemään tyhjäksi luokittelemalla se EGW:n saduksi.

Tuolla pelillä pysyy kyllä raamatullisesti täysin sokeana loppuun asti.

Tuollainen EGW:n summittainen vastustaminen vaikutti ainakin minussa sen, että kiinnostuin oikein kovin nyt tutkimaan EGW:n kirjoituksia.

Eikös niitä saa käsiinsä adventistien kautta, vai?

Tässä paholaisen hallitsemassa kun maailmassa tuppaa olemaan vain niin, että jos jotain hengellistä kirjailijaa oikein kiivaasti mollataan, niin se helposti onkin juuri paholaista vastustava kirjailija.
        Ei noita muita hengellisiä kirjailijoita, jotka opettavat ties mitä vääriä ja toteutumattomia ennustuksia sekä harhojaan, kukaan ole noin tuomitsemassa. Tässä mättää jokin pahemman kerran.

Keskiajallahan ei noita Jumalan miehiä ja naisia tyydytty vain tuomitsemaan vaan heitä poltettiin roviolla.
        Taitavat samat voimat olla jälleen asialla.

• Timo Flink
        toinen nameles kirjoitti:

Sinulle nameles näyttää olevan syntynyt jokin EGW-syndrooma, jolle on tyypillistä, että kaikki raamatullinen totuus pyritään tekemään tyhjäksi luokittelemalla se EGW:n saduksi.

Tuolla pelillä pysyy kyllä raamatullisesti täysin sokeana loppuun asti.

Tuollainen EGW:n summittainen vastustaminen vaikutti ainakin minussa sen, että kiinnostuin oikein kovin nyt tutkimaan EGW:n kirjoituksia.

Eikös niitä saa käsiinsä adventistien kautta, vai?

Tässä paholaisen hallitsemassa kun maailmassa tuppaa olemaan vain niin, että jos jotain hengellistä kirjailijaa oikein kiivaasti mollataan, niin se helposti onkin juuri paholaista vastustava kirjailija.
        Ei noita muita hengellisiä kirjailijoita, jotka opettavat ties mitä vääriä ja toteutumattomia ennustuksia sekä harhojaan, kukaan ole noin tuomitsemassa. Tässä mättää jokin pahemman kerran.

Keskiajallahan ei noita Jumalan miehiä ja naisia tyydytty vain tuomitsemaan vaan heitä poltettiin roviolla.
        Taitavat samat voimat olla jälleen asialla.

==>Eikös niitä saa käsiinsä adventistien kautta, vai?

• Uskova1 fani

Uskova1:sta jos tarkoitat niin minusta hän on hyvin uskottava ja mielenkiintoinen. Hyvä että on näitä jotka jaksaa uhrata aikansa paljastaakseen harhaopin vääryyksiä.
      Kun oikein lukee hänen kirjoituksiaan voi huomata että -totta vie!
      - häneltä löytyy suoruutta ja pyrkimystä oikaista harhaopillisia.

Pidä vain uskova1 samaa Jumalan viitoittamaa linjaa! Minä ainakin arvostan sinun kirjoituksiasi, kun tiedän mihin kaikella pyrit.

• Turkulainen

Jos uskot satuihin? on tämä uskova nimimerki sinulle todellinen aarre, Hän on todellinen sadun kertoja. Hän pursuu vain vihaa Naispappeja kohtaan ja nyt hän on ottanut uuden suunnan hävittää Uskon maan päältä ::::::

• .............

Missä muka?

• Rakkautta edistävä

ei hänellä ole. Hänen uskonsa pursuaa vihaa ja harhaa. Mistä Epärehellinen luonne olisi koskaan puhunut muuta kuin harhaa. Onhan hän Harhaan johtajien päämies Suuri taituri valheissa. Hän leikkii Suurvalehtelia Mynhchausenia.

• unohditko
        Rakkautta edistävä kirjoitti:

ei hänellä ole. Hänen uskonsa pursuaa vihaa ja harhaa. Mistä Epärehellinen luonne olisi koskaan puhunut muuta kuin harhaa. Onhan hän Harhaan johtajien päämies Suuri taituri valheissa. Hän leikkii Suurvalehtelia Mynhchausenia.

Rauhoitu nyt, kalle hermanni. Pelisi on jo menetetty.Tämä on hengellisiä asioita varten tämä palsta. Huuhaa puoli on tuolla kauempana.

• totta tosiaan
        unohditko kirjoitti:

Rauhoitu nyt, kalle hermanni. Pelisi on jo menetetty.Tämä on hengellisiä asioita varten tämä palsta. Huuhaa puoli on tuolla kauempana.

minä en ole vielä tällaista asiaa havannut.
        hänhän on vain hengellisten kansalaisten eksyttäjä. Siis eksyttäjä numero uno. Muita yksi
        neuvo Rehellisyys on paras politiikka jopa uskonnossa. Miksi vihaat nais pappeja?

• vilperi tahvo
        totta tosiaan kirjoitti:

minä en ole vielä tällaista asiaa havannut.
        hänhän on vain hengellisten kansalaisten eksyttäjä. Siis eksyttäjä numero uno. Muita yksi
        neuvo Rehellisyys on paras politiikka jopa uskonnossa. Miksi vihaat nais pappeja?

• vilperi tahvo
        vilperi tahvo kirjoitti:

Perustuuko Herran henki valehteluun? panetteluun
        Vihaan. olen pahoillani ykkösen puolesta. eihän vilperi tahvo vihaa ykköstä . Eihän!

• mitä täällä kuikuilet
        vilperi tahvo kirjoitti:

Perustuuko Herran henki valehteluun? panetteluun
        Vihaan. olen pahoillani ykkösen puolesta. eihän vilperi tahvo vihaa ykköstä . Eihän!

Varaa pastoriltasi aika Ripittäytyä ja hoida asiasi siellä adventistien keskuudessa.
        Ehkä pääset valehtelusta eroon sillä keinolla.

• kun minä en ole kalle enkä ...
        mitä täällä kuikuilet kirjoitti:

Varaa pastoriltasi aika Ripittäytyä ja hoida asiasi siellä adventistien keskuudessa.
        Ehkä pääset valehtelusta eroon sillä keinolla.

Rikas henkilö. Mulla on vain tuo Nazaretin Joosua. Tai oikeastaan tämä Barabbas joka on sovittanut minun köyhän pahat teot Ristillä
        riippuessaan. Joten minun pitää pyytää vain häneltä anteeksi. Hänhän se on se Ylimmäinenpappi

Jos ole ykkösen leirissä, niin lähde pian sieltä pois hän johtaa sinutkin sinne tosi kuumaan
        paikkaan. Hänhän tuntuu aina ylistävän sitä,
        niin ihanaksi paikaksi jossa kidutetaan ian-kaikkisesta iankaikkiseen

• on kirkko

joka keskittyy uskova1 saattamiseen pois uskosta ja muiden siinä perässä.

• ................

Suomi pois uskosta. Ellen kunniaan.

• Ei mitään uutta auringon alla.

Tästä on pari-kolmekymmentä vuotta, kun kohtasin ensimmäisen adventistin elämässäni. Hänen viestinsä oli: hyvä, että olet tullut uskoon, mutta nyt sinun on tultava vielä adventistiksi, jotta pääset taivaaseen.

Siinä oli ensimmäinen, joka yritti saada minua pois Jeesuksesta ja Ellenin oppeihin, samaa ovat jatkaneet ja jatkavat. Ja jatkavat täälläkin.

Mutta en ole eksynyt enkä ole luopunut, mutta muutamia olen saanut pois tuosta eksytysuskonnosta ja sehän riipii advenstistien mieltä ja saa heidät tähän raivoon, mikä täälläkin on nähtävissä. Olen heille punainen vaate. Mutta ne kuulevat, jotka kuulevat ja heitä varten tätä työtä pitää tehdä. Uskon, että yhä muutamia sieltä pelastuu. Kiitos Herralle.

• TaistoRa.
        uskova_1 kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla.

Tästä on pari-kolmekymmentä vuotta, kun kohtasin ensimmäisen adventistin elämässäni. Hänen viestinsä oli: hyvä, että olet tullut uskoon, mutta nyt sinun on tultava vielä adventistiksi, jotta pääset taivaaseen.

Siinä oli ensimmäinen, joka yritti saada minua pois Jeesuksesta ja Ellenin oppeihin, samaa ovat jatkaneet ja jatkavat. Ja jatkavat täälläkin.

Mutta en ole eksynyt enkä ole luopunut, mutta muutamia olen saanut pois tuosta eksytysuskonnosta ja sehän riipii advenstistien mieltä ja saa heidät tähän raivoon, mikä täälläkin on nähtävissä. Olen heille punainen vaate. Mutta ne kuulevat, jotka kuulevat ja heitä varten tätä työtä pitää tehdä. Uskon, että yhä muutamia sieltä pelastuu. Kiitos Herralle.

>>Kirjoitit-
        >>Tästä on pari-kolmekymmentä vuotta, kun kohtasin ensimmäisen adventistin elämässäni. Hänen viestinsä oli: hyvä, että olet tullut uskoon, mutta nyt sinun on tultava vielä adventistiksi, jotta pääset taivaaseen.

• Minä vain
        uskova_1 kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla.

Vilpittömästi: anteeksi Uskova_1.
        Olen ollut yksi vastustajistasi.
        Puhuin pahaa ja varoittelin sinusta omissa piireissäni. Anteeksi.
        Tunnen ihmiset, keille olet sanonut "pitää tulla uskoon". Jotain tässä on.
        Tulla uskoon?
        Jumala tuntuu vaativan vastausta tuohon "tulla uskoon". Näin untakin.

• Johannes
        TaistoRa. kirjoitti:

>>Kirjoitit-
        >>Tästä on pari-kolmekymmentä vuotta, kun kohtasin ensimmäisen adventistin elämässäni. Hänen viestinsä oli: hyvä, että olet tullut uskoon, mutta nyt sinun on tultava vielä adventistiksi, jotta pääset taivaaseen.

TaistoRa mielipide:"Vanhurskas on elävä Jumalan hengestä, ei vanhasta juutalaisesta lain kirjaimesta! Henki tekee eläväksi, ei lain kirjain!"
        Vastaus: Olen samaan mieltä Taisto tästä lauseesta.(Samoin Ellen G.White kirjoissaan.)Suosittelen Taisto sinulle raamatun tutkimista Pyhässä-Hengessä. Laki ilmoittaa ihmiselle mikä on syntiä.Evankeliumit ilmoittaa pelastuksen Kristuksessa. Niillä on eri tehtävä ja siten täydentävät toisiaan. Jos lakia ei olisi, miksi Kristus sitten kuolli?. Synnin seuraus on kuolema. Kristus kuolli meidän syntisten edestä, että miellä olisi elämä Hänessä. Tämä on Jumalan suurta Armoa ja Rakkautta ihmistä kohtaan. Joh.3:16. Lepopäivä asia sinua vaivaa Taisto. Kristikunnasta yli 50 % on sama käsitys kuin Adventtikirkolla. Sillä erotuksella, että roomalaiskatoliset väittävät virallisesti, että heillä on/oli valta muuttaa lepopäivä. Samoin helluntalaisten enemistö, oletan että katoliset hellarit ovat enemistö helluntalaisuudessa. Olemme silti uskon veljiä ja sisaria Herrassa. Kristitys eivät riitele keskenään, vaikka olisi joitakin opillisia erilaisia tulkintaeroja Hänen sanastaan.Jumalan Henki ei ole ristiriidassa itsensä kanssa.Siitä me voimme iloita Hänen Armostaan tänääkin.Me kaikki syntiset yhdessä.Herramme saapuu. Maran ata!. Jumalan siunausta kaikille, jotka Hänet vastaan ottavat.

• TaistoRa. kirjoitti:

>>Kirjoitit-

Olipa elävästi kuvattu tuo ahdistuksen vuosi. Onneksi teit oikeat ratkaisut. Nyt sinussa on kristillistä iloa ja rauhaa jaettavaksi meille kaikille.
        Siunausta sinullekin!

• Minä vain kirjoitti:

Vilpittömästi: anteeksi Uskova_1.
        Olen ollut yksi vastustajistasi.
        Puhuin pahaa ja varoittelin sinusta omissa piireissäni. Anteeksi.
        Tunnen ihmiset, keille olet sanonut "pitää tulla uskoon". Jotain tässä on.
        Tulla uskoon?
        Jumala tuntuu vaativan vastausta tuohon "tulla uskoon". Näin untakin.

Kirjoituksestasi käy ilmi, että selvästikin olet tullut etsikkoaikaan. Mietit uskoon tuloa ja olet tullut synnintuntoon. Jumala on jo laittanut sinuun Pyhän Henkensä ja alkanut antamaan sinulle ymmärrystä hengellisistä asioista. Pallo on nyt sinulla, mihin etsikkoaikasi päättyy. Päättyykö se siihen, että pyydät Jeesuksen elämääsi ja lähdet seuraamaan Häntä maksoi mitä maksoi, vai päättyykö se siihen, että päätät jatkaa entistä tietäsi, jolloin Pyhä Henki poistuu sinusta.

Mieti näitä asioita:

Olet Jumalan edessä läpeensä paha: perisyntinen ja syntiä tehnyt. Synteinesi olet ansainnut ikuisen helvetin kärsimykseen. Uskotko sen?

Jeesus oli perisynnitön ja syntiä tekemätön, Hän kärsi ja kuoli sinun syntiesi takia, että sinun ei tarvitsisi saada niistä rangaistusta. Uskotko, että Jeesuksessa olet vapaa synnistä, tuomiosta ja huonosta omastatunnosta?

Sitten sinun pitää laskea kustannukset, mistä joudut luopumaan lähtiessäsi uskon tielle. Sinun on alettava evankelioimaan, alkaen lähipiiristäsi, ja senhän jo vanhastaan tiedät, että siitä seuraa hirveä vastustus, sinut leimataan luopioksi ja petturiksi adventtipiireissäsi ja muutkin pitävät hihhulina. Mutta jotkut heistä saattavat tulla itse uskoon. Sinun on luovuttava Ellenin vääristä teistä ja siinä sinulla on elämänmuutosta, et voi jäädä adventtikirkkoon sen pidemmäksi, koska Raamattu sanoo: harhaoppista karta. Mitä muita muutoksia elämääsi tulisi uskoon tulosta, kaikkeen sinun on oltava valmis. Oletko siis valmis seuraamaan Jeesusta maksoi mitä maksoi?

Jos vastaat noihin kysymyksiin myöntävästi, voit tehdä uskon ratkaisun.

Jään rukoilemaan puolestasi.

• Helvettiin kaverikseen
        uskova_1 kirjoitti:

Kirjoituksestasi käy ilmi, että selvästikin olet tullut etsikkoaikaan. Mietit uskoon tuloa ja olet tullut synnintuntoon. Jumala on jo laittanut sinuun Pyhän Henkensä ja alkanut antamaan sinulle ymmärrystä hengellisistä asioista. Pallo on nyt sinulla, mihin etsikkoaikasi päättyy. Päättyykö se siihen, että pyydät Jeesuksen elämääsi ja lähdet seuraamaan Häntä maksoi mitä maksoi, vai päättyykö se siihen, että päätät jatkaa entistä tietäsi, jolloin Pyhä Henki poistuu sinusta.

Mieti näitä asioita:

Olet Jumalan edessä läpeensä paha: perisyntinen ja syntiä tehnyt. Synteinesi olet ansainnut ikuisen helvetin kärsimykseen. Uskotko sen?

Jeesus oli perisynnitön ja syntiä tekemätön, Hän kärsi ja kuoli sinun syntiesi takia, että sinun ei tarvitsisi saada niistä rangaistusta. Uskotko, että Jeesuksessa olet vapaa synnistä, tuomiosta ja huonosta omastatunnosta?

Sitten sinun pitää laskea kustannukset, mistä joudut luopumaan lähtiessäsi uskon tielle. Sinun on alettava evankelioimaan, alkaen lähipiiristäsi, ja senhän jo vanhastaan tiedät, että siitä seuraa hirveä vastustus, sinut leimataan luopioksi ja petturiksi adventtipiireissäsi ja muutkin pitävät hihhulina. Mutta jotkut heistä saattavat tulla itse uskoon. Sinun on luovuttava Ellenin vääristä teistä ja siinä sinulla on elämänmuutosta, et voi jäädä adventtikirkkoon sen pidemmäksi, koska Raamattu sanoo: harhaoppista karta. Mitä muita muutoksia elämääsi tulisi uskoon tulosta, kaikkeen sinun on oltava valmis. Oletko siis valmis seuraamaan Jeesusta maksoi mitä maksoi?

Joten kaikki on todella hyvin, siellä uskovan
        kaverina erkoisen kuumassa löylyssä. Mikäli olet etsikkoajassa. Etsin ensin Jumalaa ja hänen vanhurskauttaan, niin se kaikki sinulle annetaan.
        Uskova ykkönen ei pelasta ketään. Hänhän on se villitsiä josta meitä on varoitettu:::::

• PEHKUIHIN
        Helvettiin kaverikseen kirjoitti:

Joten kaikki on todella hyvin, siellä uskovan
        kaverina erkoisen kuumassa löylyssä. Mikäli olet etsikkoajassa. Etsin ensin Jumalaa ja hänen vanhurskauttaan, niin se kaikki sinulle annetaan.
        Uskova ykkönen ei pelasta ketään. Hänhän on se villitsiä josta meitä on varoitettu:::::

NYT ANTTI PAINU PEHKUIHIN, PUHUT LEVOTTOMIA.

• Minä vain
        uskova_1 kirjoitti:

Mieti näitä asioita:

Suoraa puhetta, suoraa puhetta Taivaan Isältä minulle. Vastuu on nyt minulla, mietin vielä, tutkistelen sisintäni olenko valmis.

• TaistoRa.
        Minä vain kirjoitti:

Suoraa puhetta, suoraa puhetta Taivaan Isältä minulle. Vastuu on nyt minulla, mietin vielä, tutkistelen sisintäni olenko valmis.

Älä ystävä hyvä epäröi!

Ota uskon askel vaikka jalat tutisten, mutta katse tiukasti kiinnitettynä Jeesukseen! Voitat elämän!

Siunaavin terv, Taisto, veljesi herrassa! ;)

• Minä vain kirjoitti:

Raamatussa on kertomus rikkaasta miehestä, joka halusi seurata Jeesusta, mutta meni mieluummin murheellisena pois kuin luopui omaisuudestaan.

Mikä on se sinun "rikkautesi", joka sinua pidättää? Älä sinä mene murheellisena pois. Älä anna etsikkoaikasi mennä ohi.

Jos haluat keskustella, vaikka nimettömänä, tämän palstan ulkopuolella, niin voit lähettää e-mailia: [email protected]

• hansutuulia

liikkeellä, Jumalan Sana on kuitenkin totuus, alfa ja omega. Jumalan Sanaa syöden Hänen omilleen käy aina hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39599
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      114
      8146
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5850
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4348
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3784
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3437
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3021
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      29
      2771
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2381
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      16
      2207
    Aihe