Mopolla jumissa-fetissi

jussi

Mulla on fantasia, että yritän ajaa mopolla liukasta savista ja kuoppaista peltoa ylämäkeen. Minulla on kiire iltalypsylle ja olen myöhässä. Tiedän lehmien olevan jo hermona ja ammuvan utareet ratkeamaisillaan. Moponi (Pappatunturi vm.- 68) sutii ja heittelehtii enkä meinaa millään päästä ylös. Potkin jaloillani vauhtia ja etenen tuskallisen hitaasti. Siinä ponnistellessa tulee voimakas erektio, lopun voitte arvata.

10

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On meitä.....

      Jesus...ON MEITÄ MONEEN JUNAAN!!!! onko sulla kypärä vai lentäjän lakki päässä,kun lypsylle kruisailet???

      • jussi

        Juu lentäjänlakki on, se on eroottisempi kuin kypärä !


      • Miku
        jussi kirjoitti:

        Juu lentäjänlakki on, se on eroottisempi kuin kypärä !

        Viekää mopo kaatopaikalle ja poika kellokoskelle !


    • mopotyttö

      on se ihme kun täällä aina ihmisiä hulluksi haukutaan! Kyllä musta vaikkapa toisten pissan juominen on sata kertaa sairaampaa kuin tämä mopojuttu!

      Onko sulla Jussi oikeasti toi mopo vai fantasioitko vaan? Mäkin tykkään ajaa pikku mopollani (monkey) hankalassa maastossa vaikka nyt pellolla tai metässä mättäikössä jne. Kun mopo juuttuu ja jää sutimaan ja satula tärisee alla niin se tuntuu aika "hyvältä"... hauskaa on sekin kun toi monkey on niin pieni et sen saa helposti jumiin mutta silti se yrittää sitkeästi eteenpäin. Voitko kertoa tarkemmin onko se sullakin just se tärinä mikä tossa mopossa kiihottaa vai mikä?

      • Driver

        ... kanaa tyhmempi? Kanasta kiihottuva pervo!


      • jumissa.
        Driver kirjoitti:

        ... kanaa tyhmempi? Kanasta kiihottuva pervo!

        Vaan hyvinpä näyttävät nuokin videot tekevän kauppansa. Vaan menehän nyt takaisin kanalaa, oi suopeuden esikuva.


      • Juuttunut

        Samaa mopollajuuttumista minäkin harrastin nuorena miehenä, kivaa oli, aikuisena olen siirtynyt autokantaan, juutun joskus silläkin.


    • asdf

      Millä vaihteilla pappatunturi on varustettu, vai oliko -68 monia vaihtoehtoja? Itseä kiihottaa ehkä automaatti eniten, sitten tulee käsivaihteinen mutta jalkavaihteisesta ei saa oikein mitään fiboja...

      • jussi

        Silloiset pappatunturit oli käsivaihteisia. Ajelin sellaisella nuoruudessani. Nykyisin ei ole mopoa mutta olen ajatellut crossiprätkän hankkimista. Pääsisi metsään möyrimään. Se mopon tärinä ja poukkoilu jalkovälissä on jäänyt mieleeni kiihotusta aiheuttavana tunteena.


    • Mopolla kolme tai neljä pääl on kyl kiimasta :3
      Kaverinkans kakspäällä ajellu peeveel ja minimönkijäl mökillä ja tulee kyllä aika nopeesti kovaks. Soratie ja pehmeet mettäpolut, mopo ruopii eteenpäi eikä melkee jaksa ees kakspääl iskarit pohjas.

      Varsinki kuumana kesäpäivänä ku mopo seissy pihal auringonpaistees tunteja ja kaverinkaa lähettii ajelee. Peeveen pehmee penkki mukavan lämmin ja molemmilla pehmeet addut jalas. 50cc käy kivasti kuumana 25 asteen heltees ja mukavalta tuoksuvat savut. Niitä voi kädellä tunnustella ku istuu takan. Sit mettäpoluille rääkkäämään ja sutimaan hitaasti eteenpäin. Pikkumönkkärilläki kiva ajella mäkiä vaikka tarkotettukki max 50kg mut kakspääl meneee hitusen yli :D alkaa isommis mäkis valumaa taakseppäi jossei toine nouse pois. Ois kiva joskus vielä päästä jonku mopojonnen kyytii ja ajella pitkin kyliä tai mettiä. Ite nyt 19v mut tuun miellää :3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe