Nyt teillä on oiva tilaisuus soveltaa porvarisopimusta jo ensimmäiselle kierroksella. Äänestätte vaan reilusti ja rohkeasti Sauli Niinistöä, niin päästään sitten toiselle kierrokselle katsomaan miten hanska pitää. Matista ei kuitenkaan vastusta kellekään ja Kepussa on jo tappiomieliala kovassa nousussa. Nyt panette vaan uskaliaasti ruksinne Niinistön kohdalle niin saadaan sellainen vaikutelma, että tulee kova kisa.
Minäkin olen vähän ajatellut avittaa teidän porvarisopimusta ja äänestää ihan malliksi ensimmäisellä kierroksella Niinistöä. Sitten toisella kiekalla pitää katsoa, miten oma hanska pitää yhdessä kepulaisten kanssa.
Äänestysneuvo - ilmainen kepuleille
9
382
Vastaukset 9
- zot zot Pinokkio!
Suomessa käytetään äänestyksessä numeroita. Ei mitään rukseja.
- ylikiihtyneelle
Käyt aika kuumana toveri. Eikö olisi parempi relata ennen kuin napsahtaa ohtasta verisuoni poikki?
- tuo on
Ei taida keskustalaistenkaan kannattaa äänestää miestä, joka ei saa lakiesityksiään läpi edes hallituspuolueen valiokuntaedustajille ja sitten hermostuu niin, että haukkuu täysin perättömästi kokoomuksen ja opposition ja nolaa oman saamattomuutensa vielä pahemmaksi.
- Tatu Vanhasta
Mie äänestän Tatu Vanhasta, sekä ensimmäisellä että viimeisellä kierroksella, kävi miten kävi, satakoon vaikka puolikkaita rottia.
- Kianto
"haukkuu täysin perättömästi kokoomuksen ja opposition ja nolaa oman saamattomuutensa vielä pahemmaksi."
- Oliko yllätys?
- tuosta..
neuvosta?
- Tieteileväinen
Puolimielipunikki alkaa tosissaan olla paniikissa!
- sinä vain
ruksisi ME ÄÄNESTÄMME PARASTA, ÄÄNESTÄMME VANHASTA!
- Uusinen
Kannattaisikohan nyt ensiksi äänestää pääministeriä suoraan presidentiksi niin toisella kierroksellakin olisi jotain poliittisesti painoarvoista äänestettävää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511