Agnes näytti viime sunnuntain lähetyksessä, miten hän rukoili krusifiksi kädessään. Arvatenkin oli aika lailla selvää, että Henna tulee tippumaan...äänet ensi sunnuntaina Agnekselle...:Uusi Hanna Pakarinen jatkoon. Agnes lähti Puolasta paremman elintason hakuun, nyt Suomalaiset antaa sitä, ja kunnolla.
Ilkka lauloi Satuprinsessan... ääniä nuoremmilta. Anssi Kelan Biisillä äänet vähän vanhemmilta. Kohtalaisen hyvät valinnat, hyvä äänisaalis: jatkoon.
Antasin Petelle ja Katrille mahdollisuuden ensi sunnuntaina. Petestä hyvä nimenomaan Idoli ja Katri varmasti parantaa esitystään. Lavakarismaa jo on.
Tätä voisi joku kommentoida. Asiallisesti.
Läpinäkyvää
5
505
Vastaukset
- Tulppu
olen samaa mieltä. mielestäni Ilkka on parantanut esiintymistään ja lauluaan. Angnes lauloi erittäin hyvin ja oikeessa sävellajissa eikä ääni mennyt liian korkeelle eikä liian matalalle kesken esitystä. Henna lauloi aika hyvin mutta silti Hennan lavaesiintyminen oli aika ujoa. Pete on aina ollut minun lempparini. Nyt tuli takapakkia vähän. Katri voisi harjoitella paljon paljon enemmän niin olisin tyytyväinen.
Tässä oli minun mielipiteeni jäljellä olevista Idols-finalisteista. Toivottavasti kelpaa...
ps. minulla on tarkka sävelkorva niin tiedän kun joku laulaa pieleen. - en ole niin
Niin, voiko tuota kommentoida, asiallisesti? Pitääkö, onko ylipäätänsä mahdollista?
SO WHAT?!- korkeaCEE
No enpä olisi niin varma tuosta sinun "sävelkorvasta".
- mie vaan
minusta on mukava huomata että joku on Agnesinkin puolella.ihan ärsyttää kuinka kaikki mollaa häntä.
Minusta hän on yksinkertaisesti paras laulaja.
Tämä kansa kuulostaa aika pahasti rasistiselta kun koko ajan haukutaan...ja huomaahan sen muutenkin.
Ensimmäinen idols finaali : Pauliina tippui (laittoi vähän miettimään..minusta hän osasi laulaa, mutta oliko niin että "läskejä" ei tueta.minusta se on epäreilua.)
sitten seuraava asia..Roni tippui..noh...menihän se Poison-esitys aika penkin alle, mutta..kaikki ei voi onnistua kaikessa. Minusta hänenkin olisi pitänyt päästä jatkoon.
Ja nyt sitten ollaan kovasti Agnessin kimpussa..minua ärsyttää oikein lukea niiden ihmisten kommentteja jotka "tuntevat" hänet muka niin hyvin..ettei tämä olisi rasismia- olisit
tiputtanut Pauliinan, Ronin ja Hennan sijasta?
Pelin henki on se, että yks lähtee joka viikko.
Sillonkun oli 7 jäljellä, niin kaikki oli ihan hyviä, kaikilla samat mahdollisuudet.
Jokaisella heistä on ollut parempia ja huonompia esityksiä, mutta systeemi on se, että pakostakin joku saa vähiten ääniä joka kerta, syystä tai toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261