PETE RAISKASI FALLINGIN. OLISI VAIVAUTUNUT OPETTELEMAAN SANAT. ei kylllä agneksenkaan shadows loistanut.
PETE RAISKASI FALLINGIN
5
610
Vastaukset
- yritätkö hämätä?
Taas näitä kaksimielisiä otsikoita.
Toivottavasti ei kukaan tyhmä luule, että olisi kyse jostain henkilöstä. Kaikki eivät tunne musiikkikappaleita nimillä.
Taas niin ajattelematon otsikko, että ihan hirvittää. - Reiska
Eikä se homppeli muutenkaan kovin kaksisesti laula.
Joutais pudottaa poies.- jopa parempi kuin..
Agnes laului paremmin kuin alkuperäinen esittäjä ja vielä livenä! Totta on, en ole ainut joka samaa mieltä.
- jarre81
jopa parempi kuin.. kirjoitti:
Agnes laului paremmin kuin alkuperäinen esittäjä ja vielä livenä! Totta on, en ole ainut joka samaa mieltä.
tomppelit agnes ja pete tippuu seuraavaksi
- sfAF
Raiskas ja ihan perinpohjin! Molemmat versiot rasmuksen biiseistä oli aivan kamalia. Olis voineet edes sanat opetella. Muutenkin se agnes on niin *****! Ei sillä mun mielestä olis ollu oikeutta osallistua idolssiin, suomalaisilla vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329