PETE RAISKASI FALLINGIN. OLISI VAIVAUTUNUT OPETTELEMAAN SANAT. ei kylllä agneksenkaan shadows loistanut.
PETE RAISKASI FALLINGIN
5
631
Vastaukset
- yritätkö hämätä?
Taas näitä kaksimielisiä otsikoita.
Toivottavasti ei kukaan tyhmä luule, että olisi kyse jostain henkilöstä. Kaikki eivät tunne musiikkikappaleita nimillä.
Taas niin ajattelematon otsikko, että ihan hirvittää. - Reiska
Eikä se homppeli muutenkaan kovin kaksisesti laula.
Joutais pudottaa poies.- jopa parempi kuin..
Agnes laului paremmin kuin alkuperäinen esittäjä ja vielä livenä! Totta on, en ole ainut joka samaa mieltä.
- jarre81
jopa parempi kuin.. kirjoitti:
Agnes laului paremmin kuin alkuperäinen esittäjä ja vielä livenä! Totta on, en ole ainut joka samaa mieltä.
tomppelit agnes ja pete tippuu seuraavaksi
- sfAF
Raiskas ja ihan perinpohjin! Molemmat versiot rasmuksen biiseistä oli aivan kamalia. Olis voineet edes sanat opetella. Muutenkin se agnes on niin *****! Ei sillä mun mielestä olis ollu oikeutta osallistua idolssiin, suomalaisilla vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221832Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284- 1341157
- 80957
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736