KESKO

A Boikotoin..

Kesko... K niinkuin kallis....

Nämä "hinnan alennukset ovat ihan yhtä p*****

Eli kaikki K:n alla operoivat kaupat ovat ylihintaisia..Koskee myös Rautakauppaketjuja...

Kun rupesin käyttämään kilpailevan yrityksen etukorttia niin oli mukava huomata kun tuli 5 - 10 euron sijaan esim.27,66 € 46€ jne...

Ei ihme että menettivät johtoasemansa...

10

1011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k- vai s- mies

      Kun k-ketju alkoi "haalia" lisää asiakkaita olivat plussapisteet kohdallaan.

      Kun asiakkaita oli tarpeeksi, alkoivat pienentää pisteekeräys systeemiä ja nostamaan hintoja.

      Nyt ovat sahaneet jalkansa poikki, ainakin minä vaihdoin s-ketjuun ja bonukset ovat kohdallaan ja tietysti hinnat, vaikkakin varmasti niissäkin on otettu bonusale huomioon.

      • S-ryhmää

        On perin selvää, että maitopurkista ei voi ottaa kahta tulosta. Keskolle omansa ja kauppiaalle omansa. Te ihmiset arvostatte niin erilaisia asioita, mutta kyllä kokonaisuus ratkaisee. Paljon tavaraa ja halpa hinta. Siinä on kaupan perussääntö.

        Lidl on hyvä esimerkki. Ei palvelua, ei tuorelihatiskejä, ei muutakaan perinteistä. Vieraita brändejä, mutta kauppa käy.

        Kauppiaan taru alkaa olla lopussa. Mitään syytä keskollakaan ei ole jatkaa kauppiasvetoista linjaa, sillä se on äärettömän kallista. Kauppias isossa citymarketissa lohkaisee melkein 2 miljoona euroa omaan taskuun. Jos minä olisin Keijo Kesko, niin antaisin kauppiaille kenkää ja siirtäisin kaupat myymäläpäälliköiden harteille. Niille antaisin 50 000 vuodessa liksaa ja vuosibonus siihen päälle. Maksimissaan menisi rahaa 200 000€. Eli kymmenen kertaa vähemmän. Tämän rahan siirtäisin hintoihin. Hyvä olo kaikille.
        Kilpailuetu K-kauppiuudesta on aivan paskapuhetta!


    • "quise

      K-ryhmä on hinnoitellut itsensä pikkuhiljaa pihalle. Keskon liikkeethän ovat aina olleet hiukan muita kalliimpia, mutta itse asioin niissä siksi, että mielestäni vastapainoksi sain laajemman valikoiman, laadukkaat tuotteet, hyvän asiakaspalvelun sekä saatoin luottaa elintarvikkeiden suhteen päiväyksien olevan aina kohdallaan, ilman että niitä olisi pitänyt aika-ajoin tarkistella. Nykyisin on valitettavasti sanottava että kaikissa noissa osaalueissa S-ryhmä pesee K-ryhmän mennen tullen ja isosti. Bonukset ovat itselleni sinänsä yhdentekeviä, mutta onhan niitäkin toki mukava saada, kun niistä kerran maksankin (vai vieläkö joku kuvittelee, että kauppojen maksamat bonukset tippuvat taivaasta).

      • Heko

        Hyvinpä näyttää Keskokin voittoa takovan. Nämä erillaiset etukortit ovat täyttä kusetusta. Hintoihin on bonukset ym edut leivottu mukaan. Kansa on vain saatu juokseen tarjousten perässä.


      • Hjkllohfds

        Johtuu vaan siitä että on paljon asiakkaita jotka tyhmyyttään maksavat samasta tuotteesta kalliimman hinnan. Kukaan hintatietoinen ei K-kaupassa asioi.


    • asiakas

      Olen käynyt vuosia S- kaupoissa ja tyytyväinen olen ollut.

      • plussaa

        Jos liikken oven pielessä lukee "meiltä saa plussaa" otan ja avaan jonkun toisen kaupan oven. Oli kauppa millä alalla tahaansa.
        S- kaupassa on kiva käydä. Ei ole suuri kapitalisti kauppias taustalla.


      • +´++´+´+´´
        plussaa kirjoitti:

        Jos liikken oven pielessä lukee "meiltä saa plussaa" otan ja avaan jonkun toisen kaupan oven. Oli kauppa millä alalla tahaansa.
        S- kaupassa on kiva käydä. Ei ole suuri kapitalisti kauppias taustalla.

        http://www.kerrolisaa.com/kuvat/klonkku2.jpg


    • plussakorttinaftaliiniin

      Kesko boikottiin ainakin niin pitkäksi aikaa, ennen kuin epärehelliseksi kansalaiseksi osoittautunut ministeri Toivakka eroaa tehtävästään.

    • KKARJAKAUPPA

      S KAUPPA ON IHMISTEN KAUPPA. TOIV.AKKA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe