Kesko... K niinkuin kallis....
Nämä "hinnan alennukset ovat ihan yhtä p*****
Eli kaikki K:n alla operoivat kaupat ovat ylihintaisia..Koskee myös Rautakauppaketjuja...
Kun rupesin käyttämään kilpailevan yrityksen etukorttia niin oli mukava huomata kun tuli 5 - 10 euron sijaan esim.27,66 € 46€ jne...
Ei ihme että menettivät johtoasemansa...
KESKO
10
1090
Vastaukset
- k- vai s- mies
Kun k-ketju alkoi "haalia" lisää asiakkaita olivat plussapisteet kohdallaan.
Kun asiakkaita oli tarpeeksi, alkoivat pienentää pisteekeräys systeemiä ja nostamaan hintoja.
Nyt ovat sahaneet jalkansa poikki, ainakin minä vaihdoin s-ketjuun ja bonukset ovat kohdallaan ja tietysti hinnat, vaikkakin varmasti niissäkin on otettu bonusale huomioon.- S-ryhmää
On perin selvää, että maitopurkista ei voi ottaa kahta tulosta. Keskolle omansa ja kauppiaalle omansa. Te ihmiset arvostatte niin erilaisia asioita, mutta kyllä kokonaisuus ratkaisee. Paljon tavaraa ja halpa hinta. Siinä on kaupan perussääntö.
Lidl on hyvä esimerkki. Ei palvelua, ei tuorelihatiskejä, ei muutakaan perinteistä. Vieraita brändejä, mutta kauppa käy.
Kauppiaan taru alkaa olla lopussa. Mitään syytä keskollakaan ei ole jatkaa kauppiasvetoista linjaa, sillä se on äärettömän kallista. Kauppias isossa citymarketissa lohkaisee melkein 2 miljoona euroa omaan taskuun. Jos minä olisin Keijo Kesko, niin antaisin kauppiaille kenkää ja siirtäisin kaupat myymäläpäälliköiden harteille. Niille antaisin 50 000 vuodessa liksaa ja vuosibonus siihen päälle. Maksimissaan menisi rahaa 200 000€. Eli kymmenen kertaa vähemmän. Tämän rahan siirtäisin hintoihin. Hyvä olo kaikille.
Kilpailuetu K-kauppiuudesta on aivan paskapuhetta!
- "quise
K-ryhmä on hinnoitellut itsensä pikkuhiljaa pihalle. Keskon liikkeethän ovat aina olleet hiukan muita kalliimpia, mutta itse asioin niissä siksi, että mielestäni vastapainoksi sain laajemman valikoiman, laadukkaat tuotteet, hyvän asiakaspalvelun sekä saatoin luottaa elintarvikkeiden suhteen päiväyksien olevan aina kohdallaan, ilman että niitä olisi pitänyt aika-ajoin tarkistella. Nykyisin on valitettavasti sanottava että kaikissa noissa osaalueissa S-ryhmä pesee K-ryhmän mennen tullen ja isosti. Bonukset ovat itselleni sinänsä yhdentekeviä, mutta onhan niitäkin toki mukava saada, kun niistä kerran maksankin (vai vieläkö joku kuvittelee, että kauppojen maksamat bonukset tippuvat taivaasta).
- Heko
Hyvinpä näyttää Keskokin voittoa takovan. Nämä erillaiset etukortit ovat täyttä kusetusta. Hintoihin on bonukset ym edut leivottu mukaan. Kansa on vain saatu juokseen tarjousten perässä.
- Hjkllohfds
Johtuu vaan siitä että on paljon asiakkaita jotka tyhmyyttään maksavat samasta tuotteesta kalliimman hinnan. Kukaan hintatietoinen ei K-kaupassa asioi.
- asiakas
Olen käynyt vuosia S- kaupoissa ja tyytyväinen olen ollut.
- plussaa
Jos liikken oven pielessä lukee "meiltä saa plussaa" otan ja avaan jonkun toisen kaupan oven. Oli kauppa millä alalla tahaansa.
S- kaupassa on kiva käydä. Ei ole suuri kapitalisti kauppias taustalla. - +´++´+´+´´
plussaa kirjoitti:
Jos liikken oven pielessä lukee "meiltä saa plussaa" otan ja avaan jonkun toisen kaupan oven. Oli kauppa millä alalla tahaansa.
S- kaupassa on kiva käydä. Ei ole suuri kapitalisti kauppias taustalla.
- plussakorttinaftaliiniin
Kesko boikottiin ainakin niin pitkäksi aikaa, ennen kuin epärehelliseksi kansalaiseksi osoittautunut ministeri Toivakka eroaa tehtävästään.
- KKARJAKAUPPA
S KAUPPA ON IHMISTEN KAUPPA. TOIV.AKKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972