Taas mä oon tässä tilanteessa..

+mari+

eli seurustelu loppunut...mies ei edes uskaltanu mulle selvittää miksi..asuu kaukana täältä opiskelemassa ja me oikeesti rakastettiin..mix asiat menee aina päin v...a?..viime viikonlopun biletin ihan hulluna...kaikki rahat meni..ja olo on vieläki kauhee...miehiä tuli ja meni..ihastuinkin kyllä..kaula on syöty ja ajatukset entisestään sekasin..tunnen olevani huono äiti..huomena pitää mennä töihin..alkuviikon ollu saikulla..aina kun luulee löytäneensä jotain ni kadottaa sen niin nopeasti ettei ehdi tajuamaan mitään..varmaa ainaki kahden miehen kainalossa viikonloppuna itkin kurjaa olotilaani..oli mulla kyllä hauskaakin..ja miehethän oli ihania kun jaksoivat kuunnella mua ja lohduttaa..toiselle heistä olen textaillut ja hän oli mun luona sunnutainakin mut mua pelottaa ja se sano et sitä pelottaa..ihastuminen...kenties uusi suhde..mut viime viikonloppuun tai ehkä jo kuukausi sitten päättyi hyvä ja kaunis suhde..heippa sulle ja mä toivon et onnistut kaikessa ihan kybällä mitä teet J...älä ota ikinä enää yhteyttä..jos näät mut älä tule juttelemaan..sillä en halua tuskan palaavan yhtä kovana ku mitä se on ollu viimeset viikot..mä taidan olla aika sekasin...kiitos ku jaksoit lukea loppuun...mukavaa joulun odotusta.

7

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteesi

      Olen samassa tilanteessa. Tyttöystäväni jätti minut yli kk sitten (ilman selitystä) mutta tuska ei ota laantuakseen. Olen ryypännyt päiväkausia, urheillut tehnyt kaikkea mitä voi, mutta ajattelen häntä jatkuvasti sydän itkien. Ensi viikolla pitäs mennä töihin viiden viikon sairasloman jälkeen, mutta kun ei jaksaisi. Miks tosiaan elämän pitää olla näin vaikeeta.
      Kiitän häntä kuitenkin niistä ihanista kuukausista jotka sain häntä rakastaa.....

      • +mari+

        Mäki just äsken mietin hänen silmiään ja suutaan ja kaikkea mitä hän oli...tuska ei enää ihan niin kova mutta kyllä se vetää vakavaksi..lähetin hänelle tänäänkin spostia..viimeisen kerran...tiedän ettei hän vastaa mulle varmasti ikinä..jaksamista..itse kullekin..


    • Ensimmäinen nainen

      Kuinkakohan kauan on erostanne..viikko vai peräti neljä? Mahdoit sä sitä todella rakastaa, kun viikonloppuna sulla oli vaan 2 miestä.

      Mikäli joku mies joskus yrittäis mulle tulla itkemään jotain rakkaussurujaan kapakan jälkeen, niin lähtispä kyllä äkkiä. Mikään ei oo yököttävämpää kuin se, että nyyhkitään toisen kainalossa mennyttä "rakkautta" sellanen "vaimoni ei ymmärrä mua"-tyyppinen vuodatus. Ihan nousee karvat pystyyn.

      Itse en eron jälkeen pystynyt edes kuvittelemaan toista miestä viereeni. Kyllä siinä sai surutyötä tehdä kuukauden jos toisenkin. Saati sitten, että olisi pystynyt jotain suhdetta aloittamaan. Jos on eronnut, pitäisi se mennyt suhde surra alta pois, ennen kuin siirtyy seuraavaan.
      Surua olisi hyvä purkaa ystäville, ei tuntemattomille miehille/naisille. Turha hankkia sen pahan olon lisäksi vielä morkkista..

      • +mari+

        jo viikkokaupalla...mä en anna sille kusipäälle sitä iloa et jäisin suremaan tämän enempää..


      • Ensimmäinen nainen
        +mari+ kirjoitti:

        jo viikkokaupalla...mä en anna sille kusipäälle sitä iloa et jäisin suremaan tämän enempää..

        Ei sitä surutyötä tehdä toisen iloksi, melko lapsellinen näkökanta on tuollainen. Surutyö tehdään omaksi hyväksi, ettei jäädä katkeruuteen roikkumaan. Harvemmin ero on vain yhden osapuolen "vika" Suhteessa on kaksi, joten myös erossa on. On hyvä pohtia, mikä meni vikaan, mitä itse teit.. Jotta ei toistaisi samoja käyttäytymismalleja seuraavassa suhteessa. Niin ikävää kuin se onkin, itsekin joutuu tekemään parisuhteen onnistumisen eteen muutakin, kuin valittamaan sen epäonnistumista.
        Kasva aikuiseksi, hyvä ihminen, ja ota vastuu elämästäsi!


      • +mari+
        Ensimmäinen nainen kirjoitti:

        Ei sitä surutyötä tehdä toisen iloksi, melko lapsellinen näkökanta on tuollainen. Surutyö tehdään omaksi hyväksi, ettei jäädä katkeruuteen roikkumaan. Harvemmin ero on vain yhden osapuolen "vika" Suhteessa on kaksi, joten myös erossa on. On hyvä pohtia, mikä meni vikaan, mitä itse teit.. Jotta ei toistaisi samoja käyttäytymismalleja seuraavassa suhteessa. Niin ikävää kuin se onkin, itsekin joutuu tekemään parisuhteen onnistumisen eteen muutakin, kuin valittamaan sen epäonnistumista.
        Kasva aikuiseksi, hyvä ihminen, ja ota vastuu elämästäsi!

        tänne valittamaan elämän kurjuutta niinku te vaan kuljen eteenpäin etsien uusia asioita ja haarastuksia...ihan uusia ihmisiä...joulu tulee...elämä näyttää ihan hyvältä..olen aikuinen ihminen mutta pirun myönteinen ja positiivinen nii et sori vaa jos mun suhtautuminen asioihin ei miellyttäny neitiä..ei ole pakko lukea..rauhallista joulun aikaa kaikille..


      • Niilin krevi
        +mari+ kirjoitti:

        tänne valittamaan elämän kurjuutta niinku te vaan kuljen eteenpäin etsien uusia asioita ja haarastuksia...ihan uusia ihmisiä...joulu tulee...elämä näyttää ihan hyvältä..olen aikuinen ihminen mutta pirun myönteinen ja positiivinen nii et sori vaa jos mun suhtautuminen asioihin ei miellyttäny neitiä..ei ole pakko lukea..rauhallista joulun aikaa kaikille..

        Toi haarastus taitaa olla juuri sopiva sana..!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2343
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      179
      2007
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      5
      1209
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1080
    Aihe