WIN 2000 JA 98 RINNAKKAIN

...

Kuinka onnistuu win 2000 asennus koneelle jossa on jo win 98? Asennus pitäisi tehdä, niin että, jossain alkulatausvaiheessa kone kysyy, että kummanko windowssin otetaan käyttöön. Levy on osioitu c ja d osioon. C:ssä on nyt 98. Tämä siksi, että jotkut pelit vaativat 98 ja jotkut 2000 toimiakseen.

2

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

Asennat vaan sen 2000:n omana asennuksenaan sille d-asemalle.
      Onnistuu muistaakseni ihan win98:sta käsinkin käynnistämällä 2000:n setup.exe:n.

Käynnistysvalikko tulee automaattisesti, kun boottaat asennuksen jälkeen.

• tai ainakin 1.7.06?

MS on ilmoittanut, että 98:aa tuetaan vain kesäkuun loppuun. Oikeus ja kohtuus olisi, että silloin saisi jo 2000:n asentaa ilmaiseksi, sillä meitä on varmaan muitakin kuin mä, jotka ollaan pulassa, jos rahaa ei ole uuden koneen ostoon.

Jostain Win2000:n asennussivulta luin, etteivät prosessorin tehot vai oliko se muistin ja kovalevyn koot riitä 2000:een (en muista tarkkaan, kun sitä viime kesänä tutkailin).

Nyt mulla on 80:n gigan kovalevy ja SDR-muistia 256. Kovalevy on jaettuna kahteen osaan, joista toinen osa on käytännössä tyhjä. Vaikka 2000 toimiskin ja prossu jaksais sitä pyörittää, onko 2000:kin pian jäämässä vanhaksi? Oon ihan ulalla näistä asioista. Tai sit mun pitää ostaa joku käytetty tehokkaampi kone, johon asennetaan uusi käyttis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6309
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4489
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4227
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4081
    5. 53
      3244
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2727
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      34
      2362
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46