Kaikki nimenhuutoon....

teen tilastoa

moniko huuhaalainen on hengissä.Joska täällä teitä ei näy!

63

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luke67

      Kulkies huikkaan et.
      PAIKALLA.

      • selvä!

        yksi hengissä!
        hauska nähdä!


      • luke67
        selvä! kirjoitti:

        yksi hengissä!
        hauska nähdä!

        Hengetönnä, paleltuneena hangessa.


      • eihän
        luke67 kirjoitti:

        Hengetönnä, paleltuneena hangessa.

        sinun tarvitse sentään hankeen. Muuta veneen alle.:)


      • luke67
        eihän kirjoitti:

        sinun tarvitse sentään hankeen. Muuta veneen alle.:)

        Aluset jo varattuja.
        Meen äidin hellään huomaan.


      • luona
        luke67 kirjoitti:

        Aluset jo varattuja.
        Meen äidin hellään huomaan.

        on ihmisen hyvä olla! Turva löytyy aina sieltä!
        Heittäydyin herkäksi!


      • luke67
        luona kirjoitti:

        on ihmisen hyvä olla! Turva löytyy aina sieltä!
        Heittäydyin herkäksi!

        Paikka. Kun lapsia tehään,
        tarviiha niistä huolehtia.


    • vaan.....=:0))))
      mäkin täällä...

      • sinä

        huuhaan pervoin nainen;)
        hauska nähdä!


      • sinä kirjoitti:

        huuhaan pervoin nainen;)
        hauska nähdä!

        ite ajattelette kaikki niin pärvosti......
        =:0))))


    • Nimen huutaja

      Ketä ne huuhaalaiset muuten on?????????

      • olet huuhaalainen

        tähän voi ilmoittautua ihan kaikki!


    • rahtari1

      olen just naimapuuhissa rekassani

      • sinä

        olet kai sitten pervoin mies huuhaalla.BB on naisista!
        hauska nähdä myös sinua!


    • lerssiotsa

      Mutta menköön .

      • anna..

        mennä vaan.
        hauska nähdä!


    • ..oon..vielä.. hengissä.. fyysisesti ok..

      • joko olet

        noita vaimon löytänyt?


      • joko olet kirjoitti:

        noita vaimon löytänyt?

        ..en ole löytänyt..


      • sentään
        pervokki kirjoitti:

        ..en ole löytänyt..

        jatka Pervokki etsintää. Koskaan ei voi tietää;)


      • sentään kirjoitti:

        jatka Pervokki etsintää. Koskaan ei voi tietää;)

        ..luuseri..töööttt..


      • en usko
        pervokki kirjoitti:

        ..luuseri..töööttt..

        että olet. Aukaise silmäsi katsele ympärillesi täällä jossain on sinulle sopiva noitavaimo!


      • en usko kirjoitti:

        että olet. Aukaise silmäsi katsele ympärillesi täällä jossain on sinulle sopiva noitavaimo!

        ..silmät sepposen selällän mut ei kyllä noitavaimoja näy.. välillä syöjättäriä kyllä näkyy..


      • pervokki kirjoitti:

        ..silmät sepposen selällän mut ei kyllä noitavaimoja näy.. välillä syöjättäriä kyllä näkyy..

        pervokki...... jouduin teitit herättään....
        mäkin muuten tykkään syödä...heko heko.....=;0)))))
        mut en syö.....!!!!!!


      • BBrunetti kirjoitti:

        pervokki...... jouduin teitit herättään....
        mäkin muuten tykkään syödä...heko heko.....=;0)))))
        mut en syö.....!!!!!!

        ..jaa herättää.. joo eloa tuli huuhaalle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..jaa herättää.. joo eloa tuli huuhaalle..

        onnistun vaan silloin kun olen nimetön herättäjä....höh......


      • BBrunetti kirjoitti:

        onnistun vaan silloin kun olen nimetön herättäjä....höh......

        ..ei hyvältä kuullosta.. mut kyl mää ainaki heräisin brunetin villiin huutoon HERÄTKÄÄ PAHv.. tööt....


    • jeffjeff

      hengissä mutta ei täällä --->>>

      • kiva että

        ilmoittaudut.
        Sinuakin hauska nähdä. ja voisitko olla ystävällinen ja laittaisitko pienen pähkinän?


      • juliaaaa
        kiva että kirjoitti:

        ilmoittaudut.
        Sinuakin hauska nähdä. ja voisitko olla ystävällinen ja laittaisitko pienen pähkinän?

        listaan vaan mutkin....koska muuten minua ei ole....t.suomineito


      • suomineito
        juliaaaa kirjoitti:

        listaan vaan mutkin....koska muuten minua ei ole....t.suomineito

        hauska nähdä!
        Kaikki listaan!


      • jeffjeff
        kiva että kirjoitti:

        ilmoittaudut.
        Sinuakin hauska nähdä. ja voisitko olla ystävällinen ja laittaisitko pienen pähkinän?

        näkee siis minua, ei ketään enää jaksa
        kiinnostaa ne pähkinät:)


    • Olen mä...olen

      En vaan haluu tulla löydetyksi;o)

      • taisin

        juuri löytää sinut.
        Kiva nähdä!


      • haluuuuuu

        muuta kuin romeon.....eli älkää etsikö....pitäisikö hymyillä??????(")


      • löysitkin:o)
        taisin kirjoitti:

        juuri löytää sinut.
        Kiva nähdä!

        Ilo on kuitenkin puolellani...Siis kiva,kun löysit....


      • herätellä
        löysitkin:o) kirjoitti:

        Ilo on kuitenkin puolellani...Siis kiva,kun löysit....

        aina silloin tällöin teitä näin!
        ;)


    • hengissä#

      nimimerkki #

      • sinuun

        olen törmänyt mutta en kerro missä;)
        Hauska nähdä!


    • olen

      mut parempaa tekemistä nyt kun roikkuu tällä;=)

      • itse..

        tykkään roikkua silloin tällöin täällä!
        Kiva nähdä sinuakin!


    • Doe01

      Makaan kalmona Turun hautausmaalla.

      • äläpäs

        nyt höpsi.
        Sinuakin on kiva nähdä! ja nyt paljastan itseni!


      • luke67
        äläpäs kirjoitti:

        nyt höpsi.
        Sinuakin on kiva nähdä! ja nyt paljastan itseni!

        TISSIT!!!!
        Näytä tissit!!!!!!!!


      • täytyykin

        sitten auttaa,olet niin kalpeakin että oletko syönyt tänään mitään?????heitetään päälle vettä että heräät ja ojennetaan lämmin kaakao,mutta älä nyt enää makaa vaan pitääkö alkaa lumisotaa...heittää sinua lumpparilla ja voih kaakaokin putosi siinä samalla...no taidat olla saunan lämmön tarpeessa ja jotain hyvää ruokaakin pitäisi saada,ehkä sinun kanttaisi vaihtaa vaatteetkin ja no lämmitetään sinua vähän....on niin kylmä voih tämä on kauheaa antaa halin ja lähtee taas ilman vastakaikua.


      • luke67 kirjoitti:

        TISSIT!!!!
        Näytä tissit!!!!!!!!

        äläs unta nää senkin sika....!!!!!!!!=;0)))))))))))


      • Uusi nikki
        äläpäs kirjoitti:

        nyt höpsi.
        Sinuakin on kiva nähdä! ja nyt paljastan itseni!

        tosiaan kuollut ja kuopattu.Ainakin rekattu nimimerkki..


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        äläs unta nää senkin sika....!!!!!!!!=;0)))))))))))

        Tarvisin rukkaset talveks ;)


      • Doe01
        täytyykin kirjoitti:

        sitten auttaa,olet niin kalpeakin että oletko syönyt tänään mitään?????heitetään päälle vettä että heräät ja ojennetaan lämmin kaakao,mutta älä nyt enää makaa vaan pitääkö alkaa lumisotaa...heittää sinua lumpparilla ja voih kaakaokin putosi siinä samalla...no taidat olla saunan lämmön tarpeessa ja jotain hyvää ruokaakin pitäisi saada,ehkä sinun kanttaisi vaihtaa vaatteetkin ja no lämmitetään sinua vähän....on niin kylmä voih tämä on kauheaa antaa halin ja lähtee taas ilman vastakaikua.

        mutta saunapäivä on tosin vasta huomenna;=)))


      • sweet_lemon

        Nyt ylös sieltä ja huuhailemaan!


      • Alien-8
        sweet_lemon kirjoitti:

        Nyt ylös sieltä ja huuhailemaan!

        ei rauhaa edes haudassa...no,huuhaillaan sitten;=)))


      • sweet_lemon
        Alien-8 kirjoitti:

        ei rauhaa edes haudassa...no,huuhaillaan sitten;=)))

        ei rauhaa, ei tässä porukassa :)


    • Paljastaa

      itsensä....ja pyytää anteeksi...mut kun teitä aina pitää herätellä...
      ainakin jöysin teidät.....jihuuuuuuu!!!!!!!!!!
      harmi kun piti itsensä petteriks haukkua se vähän sapettaaaaaaaa!!!!!Niin pärkuleesti että...








      Terveisin mie mie mie BBrunettiiiiii!!!!!!!!!!!

    • sweet_lemon

      minäkin hengissä olen...

      • =;0))))))))))piti vaan teitit esiin kaivella....


      • sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

        =;0))))))))))piti vaan teitit esiin kaivella....

        kiva nähdä :) Just tulin koneelle. Mites on mennyt, joko jouluhössötykset päällä?


      • sweet_lemon kirjoitti:

        kiva nähdä :) Just tulin koneelle. Mites on mennyt, joko jouluhössötykset päällä?

        kun vietän ilman typsyy joulun dääääm.... sillä iskä joulu...
        nyt meen huu sättiin hetkeks....=:0))))))))


      • sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

        kun vietän ilman typsyy joulun dääääm.... sillä iskä joulu...
        nyt meen huu sättiin hetkeks....=:0))))))))

        multa ei sätti suju :(


    • tipuliinukka

      ainaskaan myännä mittään, mitä ette pysty todistaan!!
      Ai, mutta perhana *tajuaa* tästähän jää jälki! *virnistää* ...noo, kai määki sitten olen paikalla. ;)
      -Vaikken kyllä myännä mittään!

    • nikilläs

      oot tietenkii taas kaatiksen sefu

      • kaattiksen sefu......=:0)))))))


    • eilen

      Eilen kuollut.

    • Sanoi Aleksis Kivi! Olen hengissä, halusittepa tai ette... Viihdyn tällä erää suomen turussa asennusmatkalla ja olen down! En kuitenkaan Down-potilas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe