Mitä Tapahtui??

velhofanittaja

Moi kuka voisi olla niin kiltti ja kertoa mitä tapahtu 28.11.05 jaksossa..
Kuka pystyisi kertoo?

5

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nymphmyth

      Tässä ensin ketä kellekkin tapahtui ja yleiskatsaus:

      Piper:Huolissaan siitä että Chris vältteli häntä ja epäili olevansa huono äiti.Kutsui siskojen isän kylään selvittämään asiaa.

      Leo:Ylhäällä Vanhimman hommia hoitamassa.Ei ollut jaksossa ollenkaan,eikä siis tiedä vieläkään että Piper on raskaana.

      Paige:Ei oikeastaan muuta kuin laukoi mielipiteitään.

      Phoebe:Phoebella oli luokkakokous ja lukiessaan ennen luokkakokousta vanhan runon alkoi muuttua takaisin villiksi teiniksi.
      Kun vanha luokkakaveri loukkasi Phoebeä Phoebe muuttui kokonaan takaisin teiniksi.

      Chris:Chris oli sulautunut johonkin demoniryhmään selvittääkseen kuka aikoo kääntää Wyattin pahaksi.
      Loppujen lopuksi hän puhuu isoisänsä kanssa (Piperin ja Phoeben isän) ja paljastaa että tulevaisuudessa (elämän jonka Chris on elänyt) Piper on kuollut kun Chris on ollut 14,joka vaivaa Chrisiä.Ei uskalla tutustua Piperiin ettei takaisinlähteminen tuntuisi niin pahalta.


      Phoebe joutui luokkakavereittensa kanssa hulluttelemaan ja loppujen lopuksi Chris ja isoisä kertoivat puolivahingossa Piperille hänen kohtalostaan.Chris jäi ullakolle kristallien suojaamaksi etteivät demonit tappaisi häntä.
      Lopulta Phoebe ja Paige muunsivat Phoeben aseella uhkailevan luokkatoverin Chrisin näköiseksi jolloin demonit tulivat ja tappoivat hänet.
      Ja ensiviikolla sitten tulee Spin city.

      Jos kielitaito ja mielenkiinto riittää niin käyhän lukemassa scrippi eli kässäri täältä: http://www.charmedscripts.tv/hyde_school_reunion.htm

      • sue

        Mistä käyt lataamassa kaikki jaksot? Vai asutko/ootko asunut ulkomailla? taidat olla aika fani;) ittelläni on 3ekaa tuotantokautta, mut lopetin sen jälkeen seuraamisen...meni sarjasta pohja pois. Juonipaljastuksia käyn aina silloin tällöin enkuks kattelemas:)


      • Nymphmyth
        sue kirjoitti:

        Mistä käyt lataamassa kaikki jaksot? Vai asutko/ootko asunut ulkomailla? taidat olla aika fani;) ittelläni on 3ekaa tuotantokautta, mut lopetin sen jälkeen seuraamisen...meni sarjasta pohja pois. Juonipaljastuksia käyn aina silloin tällöin enkuks kattelemas:)

        En suinkaan asu ulkomailla vaan olen supisuomalainen.
        Jaksot latasin sellaiselta sivulta,josta sain ne ilmaiseksi ja laillisesti.Lataus on työn alla.
        Puolet on jo tullut,loput lataan heti kovalevyn hiukan tyhjennettyä turhasta.
        Olen todellinen fani ja tiedän aika paljon ensi tuotantokaudesta ja kuudennesta kaiken mitä on jonkin arvoista tietää.Kuudennen tuotantokauden olen suurimmaksi osaksi jo loka-marraskuussa katellut,mukaan lukien Bad badit joissa Chris kuolee.
        Kuvia ja pari puolisensataa videota koneelta löytyy...
        Jos osaa vain etsiä niin netistä löytyy vaikka mitä mielenkiintoista.


      • velhofanittaja
        Nymphmyth kirjoitti:

        En suinkaan asu ulkomailla vaan olen supisuomalainen.
        Jaksot latasin sellaiselta sivulta,josta sain ne ilmaiseksi ja laillisesti.Lataus on työn alla.
        Puolet on jo tullut,loput lataan heti kovalevyn hiukan tyhjennettyä turhasta.
        Olen todellinen fani ja tiedän aika paljon ensi tuotantokaudesta ja kuudennesta kaiken mitä on jonkin arvoista tietää.Kuudennen tuotantokauden olen suurimmaksi osaksi jo loka-marraskuussa katellut,mukaan lukien Bad badit joissa Chris kuolee.
        Kuvia ja pari puolisensataa videota koneelta löytyy...
        Jos osaa vain etsiä niin netistä löytyy vaikka mitä mielenkiintoista.

        Hei niin olit kuulemma löytänyt jaksoja netist..onko sulla mesee et voit lähettäää ne mulle please


      • Nymphmyth
        velhofanittaja kirjoitti:

        Hei niin olit kuulemma löytänyt jaksoja netist..onko sulla mesee et voit lähettäää ne mulle please

        Valitettavasti koska tuotahntokausi ei ole ladannut kokonaan,en voi lähettää sitä.
        Ja lähettäminen kestää koneelle lataamiseen verrattuna kaksi kertaa enemmän,joten...
        Siinä menisi noin kuusitoista tuntia.
        Valitettavasti minulla ei ole resursseja olla niin kauan mesessä vaikka sellaisen omistankin.
        Sorry...=(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      62
      6668
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      77
      6248
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3262
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1212
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1063
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      214
      991
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      883
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe