hetki pieni

Nimetön

vietimme kauniin hetken yhdessä tanssiessamme nautimme toistemme seurasta sen hetken jonka saimme yhdessä olla .tulimme hyvin juttuun olimme niinkuin vanhat tutut vaikka tapasimme hetki sitten. arkinen todellisuus koitti pian oli lähdön aika ja hyvästien onneksi kaunis muistö jää minkä kätken sydämmeeni toivottavasti sinulle myös jäi kaipaus .ehkä kohtaamme vielä .siihen asti olet mielessäni lämmöllä .tiedän olet toisen oma. niin kuin minäkin .mutta tunteelleni en voi mitään olen valmis seikkailuun...olet ensimmäinen naimisissa oleva johon olen ihastunu aina olen ollut sitä mieltä ukko-miehet annan olla vaimojensa kanssa siihen en sekaannu .mut nyt ei auta järki kun tunteet puhuu kaipaan hänen syliin ..tunnen intohimoa ....kertokaa naiset jolla samankaltaisia kokemuksia annoitteko vallan tunteille

2

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TTT

... voin kertoa että että annoin vallan tunteilleni. Tai oikeastaan, tunteeni ottivat vallan yli järkeni. Samoin itsekin aikanaan ajattelin kuin sinä. Nyt, jäljellä ovat vain muistot..

• Kuutar

syntyi kaunis suhde. Tarinasi tuntui hyvin tutulta.Ensimmäisestä tapaamisestamme jäi hauska tunne, mutta vasta hieman myöhemmin ymmärsin, että haluan tavata tämän ihmisen uudelleen. Se tunne tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Aijemmin en sellaiseen tunteeseen uskonut. Vielä tänäänkään en osaa sanoa, mihin hänessä rakastuin. Tapasimme uudelleen ja annoimme tunteiden viedä ensimmäistä kertaa elämässämme. Pian suhteestamme tuli todella tärkeä osa elämäämme. Tunnemme toisemme ja toistemme elämän.
      Tapaamme, kun se sopii molempien aikatauluun ja pidämme muuten yhteyttä. Päivääkään en vaihtaisi pois, vaikka ikävä kuluttaa, mutta rakkaus antaa voimaa. Olemme myös toistemme ystäviä. Tulevaisuudesta en vielä tiedä, toki siitä haaveilemme, mutta kaikki aikanaan. Näin on hyvä nyt meille kaikille.
      Joten jos koet kestäväsi kaksoiselämän, etkä särje mitään korvaamatonta, anna itsellesi lupa. Minä annoin. Mutta muista ihastumisia tulee aina vastaan, oikea rakkaus vain harvoin. Mieti mitä sinulla on vaakakupeissasi, mitä voit menettää ja paljonko ne merkitsevät sinulle. Jos joudut paikkaamaan särkynyttä ihmistä, jää aina arpia.
      Onnea valitsemallesi tielle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe