Hyvä päiväkirja.
Jälleen kerran olen viettänyt yhden turhan päivän tekemättä yhtikäs mitään. Töitä odottaa pino kaupalla, raporttia raportin perään, ainakin kolme päällekkäistä mitä pitäisi tehdä. Ei pysty.
Kotona kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun eikä jaksa siivota. Ei pysty.
Kroppa luhistuu luhistumistaan, koska ei saa ruokaa, kunnei jaksa laittaa sitä. Siinä vaiheessa kun toisen tai kolmannen päivän jälkeen iskee niin kamala heikotus, ettei tolpillaan pysy, käy hakemassa pikaruokaa jostain ja jaksaa taas. Terveellistä? Ei, mut kunnei vaan pysty.
Kavereita tai perhettä pitäis nähdä, kaikki soittelee tai tekstaa että mitäs tehdään, lähdetäänkö ulos, tule käymään, mä tulen käymään. Ei pysty. Ei jaksa siivoo, ei jaksa lähtee mihinkään.
Ainoo, mitä jaksaa tehdä, on painaa stereoiden kaukosäätimestä REPLAYtä jotta kuulee sen, ettet ole ainoa maailmassa, joka ei vaan pysty;
".. mä en oo kunnos,
joka päivä on painajaista,
samanlaista,
en erota perjantaita maanantaista
Mikä mua vaivaa,
oonks mä laiska vai sairas
jakun aikas katot mua,
huomaat vaihtavas paikkaa
Ei se haittaa,
eikä ruoka jaksa laittaa,
taivaihtaa edes kanavaa,
katon lumisadetta vaikka.
tuun kai aina elää ikiomas maailmas
jos taivas on musta ja aurinkoa vailla.
nouse jo ylös
- ei pysty
ootsä menos duuniin?
- ei pysty
siivoisit joskus
- ei pysty
mee käymään lääkäris
- ei pysty
hanki joku harrastus
- ei pysty
nauttisit elämäst
- ei pysty
vedä ittes narun jatkoks
- ei pysty
no tekisit ees jotain
- ei pysty
.. sukulaiset soittaa suuta,
ota ittees niskasta
mut miten ihmeessä,
kun mikään ruumiinosa ei liikahda?
kaikki on hidasta,
ehkä apuu sais viivasta,
mut sitä varten pitäis
ensin päästä ulos himasta.
Mä varmaan säälitän,
kuulen ääniä pään sisält.
En pysty tekemään mitään,
en ees äänittään,
kääntämään päätä
tai käärimään sätkää
vääntämään mättöö
tai siivoon tätä läävää..."
Skandaali - Ei pysty
Ei pysty
Laiska, tyhmä ja saamaton
2
303
Vastaukset
- StellaNova
Eipä tuohon vaivaan taida auttaa muu kuin aika... Näin ainakin omalla kohdalla... Jokaisella on oikeus olla masentunut, se uudistaa... Ehkä joskus jaksaa taas.. Ehkä joskus...
- teen jotain
ihanaa lupasin itselleni eilen.Tutulta tuntui tuntemuksesi.Lupaa sinäkin tehdä tänään jotain mielihyvää tuottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009