Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin. Iguaanit ovat olleet hänellä jo 9 vuotta, joten liskot ovat noin kymmenvuotiaita. Kummallakaan liskolla ei ole mitään sairauksia ollut, sillä ravinto on ollut terveellistä ja monipuolista. Kummatkin ovat kilttejä ja virkeitä tapauksia. Iguaaneille tyypillistä hännällä huitomista ei ole harrastettu, eikä ketään ole myöskään puraistu. Kaverukset tulevat myös erittäin hyvin toimeen keskenään, mitään kähinöitä ei ole ollut.
Faktoja:
- Terraarion mitat: 120 cm (pit.) x 120 cm (lev.) x 200 cm (kork.), joten mukava asumus kahdelle liskolle
- Terraarion taka- ja sivuseinät vaneria
- Etuseinä on rakennettu kolmesta eri lasinpalasta, joilla saatiin kivat ja helpot saranalliset ovet
- Terraarioon pääsee helposti sisälle, esimerkiksi sisustamaan
- Terraarion yläosassa paistattelutasanne ja alempana toinen taso
- Paistattelutasanteella kummallakin oma lämpömatto, joidenka lisäksi katon päällä uv-putki
- Seiniin on kiinnitetty ruuveilla kiipeilypuita ja katosta roikkuu liaani
- Pohjan suojana muovi, joka tekee siivoamisesta helppoa
- Terraarion lattialta löytyy pulahdusallas, josta liskot hurjasti pitävät
- Terraario on purettavaa mallia, joten kuljetus on helppoa
- Unskilla pituutta noin 120 cm, Rockyllä 100 cm
- Pituudestahan suurin osa on häntää, joten itse otus on noin 25 cm
Mukaan tarvittaessa hoito-ohjeet ja elinikäistä apua liskojen kanssa! Kuvia voin laittaa niitä haluaville sähköpostitse.
Liskot sijaitsevat Vaasassa, mutta kuljetus lähikuntiin mahdollista. Saa tietenkin tulla myös noutamaan mistä päin maailmaa tahansa ;)
Ota yhteyttä: [email protected] tai 050-3380171/Marika
M: iso terraario & 2 iguaania
0
450
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136