Viime kesänä EU-asioissa täysin kokematon noviisi Matti Vanhanen uhosi, että EU-budjettia ei saa hyväksyä. Vanhanen höynäytettiin brittien kelkkaan ja kaatamaan budjettiehdotusta. Varmaan lähes kielitaidotonta Matti Vanhasta vietiin kokouksessa kuin litran mittaan.
Nyt budjetista sitten päätetään brittien puheenjohtajuuskaudella ja uusi budjettiehdotus on Suomelle erittäin paljon huonompi kuin Vanhasen kesällä kaatama. Esimerkkinä maataloustuki vähenee Suomesta dramaattisesti ja muutenkin Suomen maksuosuudet kasvavat.
Tällaiset KEPUlaiset "hengen jättiläiset" käyvät todella kalliiksi suomalaiselle veronmaksajalle.
Niinhän se on, että KEPU PETTÄÄ AINA!
Vanhasen virhe kävi kalliiksi Suomelle
5
819
Vastaukset
- Tämmöistä potaskaa...
...ei edes vasikoija Stubb olisi keksinyt.
Ja jos olisikin, ei olis ilenny julkaista.
Mutta ymmärtämättömyyden piikkiinhän tämä. - politiikkaa seuraava
Joo, sitä känää jälleen. Muistanet Lipposen Sonera jutun, jossa hänen hallituskaudellaan HÄN ei vahtinut valtion omistusta, ja Valtiokin menetti miljardeja Saksaan. ETTÄ JOTAIN TAJUA SENTÄÄN, SOSSUT OVAT TULLEET SUOME´LLE ERITTÄIN KALLIIKSI.
- utelias
HALUATKO ETTÄ STASI-LISTA JULKAISTAAN?
Tottakai STASI-lista pitää julkaista. Siellä on monta yhä aktiivisena toimivaa KEPU-vaikuttajaa.
- Gina...
Känä kirjoitti:
Tottakai STASI-lista pitää julkaista. Siellä on monta yhä aktiivisena toimivaa KEPU-vaikuttajaa.
Minkä puolueen kannattaja sinä olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556536Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394291- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151149- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969