Meidän turvallisuutemme nimissä sisäministeriö ja liikenneministeriö ovat ajaneet tiukennuksia liikenteen kameravalvontaan. Poliisin työtä nopeuttava ja automatisoiva lakimuutos on menossa eduskunnassa läpi ja valvonnan perimmäinen tavoitekin on nyt viimein lausuttu julki, sehän on rahastusautomaatti! Viranomaisten asenne on hyvin selkeä, viatonta autoilijaa ei ole, kaikki vain eivät jää kiinni:
"Tavoitteena on, että ensi vuonna joka kymmenes Helsingin liikenteessä autoileva kansalainen saa sakon tai jonkinlaisen palautteen poliisilta."
http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=1101981806898
Poliisi ja liikenteen BigBrother
0
189
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202002
- 1551923
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h231493- 49951
- 85919
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23849Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7827- 112791
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45740Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32725