Meni firman pikkujoulut hieman vihkoon...
Tuli otettu yks tai kaks liikaa ja aloin olla huonossa jamassa jo seitsemän aikaan illalla. Kun muilla alkoi ilo olla ylimmillään, meikäläinen oli ihan pelti kiinni. Livahdin siitä vaivihkaan kohti kotia, etten toilailisi mitään tai sammuisi juhlapaikalle. Parin kilometrin kotimatka kesti kävellen hieman toista tuntia, välillä piti ottaa tukea penkeistä, ym. Armoton paskahätäkin tuli, joten ei muuta kuin puku päällä paskantamaan kävelytien viereen.
Kotona muijalla oli ystäviä kylässä, joten en kehdannut mennä sisälle siinä kunnossa. Muija olis hävenny silmät päästään. Kattelin kellosta, että suunnilleen pari tuntia pitäisi saada kulutettua, ennen kuin uskaltaisi mennä sisään. Syystä tai toisesta sain todellisen kuningasajatuksen mennä kellarikomeroomme odottelemaan ajan kulumista. No siellä pimeässä kellarikomerossa meni ehkä minuutti, kun ei tavaroitten päällä voinu istua. Siitä sitten lähdin ulos, kun tuli sellainen olo, että laatta lentää.
Seuraavat vajaa pari tuntia meni leikkipihan penkillä istuskellessa, talon kulmilla kävellessä ja laatottaessa sekä rappukäytävässä istuskellen ja lämmitellen. Taisin hetkeksi jopa torkahtaa rappukäytävään...Jossain vaiheessa huomasin ajan kuluneen kuin siivillä. Kävin vielä heittämässä pikaiset laatat talon kulmalle ja huomasin, että kämpästämme oli jo valot pois, eli muija mennyt nukkumaan. No ei muuta kuin muina miehinä sisään ja nukkumaan. Sen parin tunnin odottelun aikana olin jo onneksi ehtinyt hieman selviämään, joten en sentään kävellyt kotona seiniä päin, tms.
Jälkeenpäin hävettää kyllä toilailu. Firmassa asiasta ei onneksi tehty sen suurempaa numeroa, sillä mopon karkaaminen pikkujouluissa ei ole mitään kovinkaan tavatonta. Lähinnä kyrsii ajatus, jos naapurit ovat nähneet minut laattaamassa talon nurkalle, nuokkumassa rappukäytävässä tai paskantamassa kävelytien varressa...
Pikkujoulut
Jaakkimus
4
2460
Vastaukset
- toimi
Jos mopo tosissaan lähtee ja lujaa, ei sitä muista itse, jälkeenpäin. Muisti sirpaleita saa kuunnella pari vuotta juhlien jälkeen, paikalla olleilta..
- Sebbi
Jotain ton kaltaista tai miltei yhtä kamalaa joskin erilaista on tullut joskus koettua. Kaik möhlii, vaikka muuta väitetään. Nauratti toi sun juttus,vaikkei se sua varmaan silloin naurattanu.Niinku ei muakaan mun omat mohlinkini, ku vasta jälkeenpäin.
- tuossa oli
lähes samanlainen juttu kuin itellä joka vkl.paitsi minä en jää ulos norkoileen vaan menen suoraan emäntää hätyyttään.
- lars_ilmar
Se ei ookkaan töppäys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818