Joululahjaketju

osccar

Toivottavasti Sefu on sen verran joulumielellä, ettei poista tätä ainakaan heti. Joululahjat on kirjoitettu huumorimielessä.

Eli, mitä antaisit palstan vakiokirjoittajille joululahjaksi?

Omani:

j.jussiW-T: Aapinen ja uusi polkupyörä

wwwnational: Marssilauluja ja pala menetettyä Karjalaa

Hitman-1: Napalmia, peukaloruuvit sekä lippu oopperaan

Ironmikes: USA:n lippu ja aski tulitikkuja

Muille lahjoja myöhemmin.

8

1127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoja ideoita

ja oikeille pikkutontuille osoitettuna. Heh heh.
      Hyvä, ja huumoria mieleen jatkossakin.

• jussille

vaan joululahjaksi kullanvärinen TUNTURI polkupyörä.

• Kyllä niitä marssilauluja voisi joskus kuunnella.. Karjalaa en kommentoi..

• ironmikes

Taidat olla fiksuin, älykkäin, kyykytyskykyisin ja filmaattisin minun lisäkseni, joten saat teettää räätälillä mittapuvun.

Jussi WT:lle nainen Thaimaasta.

Hitman 1 saa korkosaapaat ja stetsonin, sekä nenäliinoja sefulle itkemista silmälläpiten, sekä maailman itsenäisten maiden viralliset nimet erikoispainoksena.

Savolainen saa asunnon A- rapusta, sekä artraimem, jota hän tunkee Villen pakoputkeen. Myös hänelle nessuja sefulle itkemistä varten.
      Myös uusi fillari on tarpeen.

Natikkalle hommaan lainan pankista, että pystyy vastamaan vetoihin, sekä Ladan josta hän täällä haaveillut. Myös polvisuojat edessäni kontaamista varten. Myös ilmaismatkan Somaliaan, josta hän ei enää palaa takaisin.

Aito Hitman saa kunniamerkin ruusukkeilla Hitman 1 feikkinsä kyykyttämisestä.

Huu saa kunniamerkin samoista ansioista.

Kaikille Hitman 1:n sivupersoonille mm. Huvittuneelle kirjan: Miten voin aina hävitä.

Perässäni ryömiville puskastahuutelijoille kirja: Miksi olemme tyhmiä ja pelkureita. Savolaiselle sama kirja, sillä hän täyttää pahaiten kirjan nimen.

Muille lahjoja myöhemmin.

• Osccar ja sinä olette kuin paita ja peppu, joten taisit taas vain kehua itseäsi tuossa alussa...

Joudun kohteliaasti kieltäytymään korkosaappaista ja stetsonista, koska korkojen kanssa olisin jo pelottavan kookas ja stetsonia pidän aikuiselle miehelle vähän lapsellisena hattuna täällä Suomessa.

Sinulle toivoisin sitä järjen valoa ja oikean moraalin tajua runsaasti lisää, kuten jo osccarille mainitsinkin.
        Ylimääräisenä leluna toivoisin sinun saavan niin tarkan kartaston, että löytäisit lopultakin Tshetshenian maan ihan oikealta kartalta.

Hessulle, jonka hyvin tunnetkin, toivoisin rohkeutta ottaa jälleen oma nikkinsä käyttöönsä, ettei tarvitsisi minun nikilläni Hitmanina kirjoitella.

Huu saisi vapaavuoden opiskeluoikeuden johonkin aikuisoppilaitokseen, jotta yleissivistys vähän kohenisi.

Kaikille vasureille toivoisin laajempaa näkökulmaa maailman menon tarkasteluun.
        Venäjäkin on olemassa, kaikkine vikoineen...

• TieläjäL

Kassillinen historian kirjoja, etenkin Suomen historiaa.

• Koska yritän säästää maapallomme resursseja, toivoisin voivani kieltäytyä itselleni tarjoamista tarvikelahjoista, koska "työnantajani" antaa minulle juuri noita tarvikkeita tehtävämatkoilleni, jos vain pyydän.
      Sen sijaan lippu ooopperaan on aina rahanarvoinen ja mieluisa, varsinkin jos näytännön saa itse valita :)

Länsimielisille kirjoittajille toivon pukin tuovan runsaasti kärsivällisyyttä palstan USA/Israel-vastaisten kirjoittajien yksinkertaisuuden kestämiseen.

Antiamerikkalaisille kirjoittajille, toisten haukkujille ja nikkivarkaille toivoisin pukin tuovan paljon lisää järjen valoa ja oikean moraalin ymmärtämistä, mutta ehkä nyt toivoinkin jo mahdottomia...

• Hertha

toivotan hengenlahjoja.

Älkäätte väheksykö mummin pehmeää pakettia.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen