Koitin maksaa vuokraa nettipankissa niin sen jälkeen kun painoin sitä hyväksy-nappia, tuli ilmoitus että palvelu ei ole juuri nyt käytettävissä. Onneksi rahat eivät olleet siirtyneet tililtä mihinkään mutta on se nyt helvetti että ei voi toimia. Se toimi paljon paremmin ennen sitä uudistusta. Ja tuo palvelu ei ole juuri nyt käytettävissä-ilmoitus tulee joskus muistakin kuin maksu-osasta, esim. tilitietoja ei päässyt katsomaan.
Onko kukaan muu huomannut samaa? Että uudistuneessa op:n nettipankissa ei mikään tahdo toimia. Sain onneksi vuokran maksettua kunhan aikani yritin.
op:n nettipankki
6
1740
Vastaukset
- köökkö
Enpä pääse minäkään kirjautumaan tuonne OP:n sivuille. Ja ovat kyllä ihan /c:stä nuo uudistuneet sivut.
- /c:stä
Nii just
- lohdutusta
En ole paljoa tutustunut uuteen nettipankkin, kun melkein kaikki maksut on suoraveloituksessa. Aika erilaiselta se vaikuttaa. Pääsin kyllä sisään. On mulla se vanhakin versio ollut joskus "palvelu ei käytettävissä." Ehkä johtuu selaimestani (vanha Opera), jota en vaihda.
- kökkö
Jo vain tökki uusi op.fi Koetin tehdä tilisiirron ilman viitettä koska sitä ei ollut ohjelma pyysi tekstiä yritin sitäkin.Ei onnistu aina vaan heittää punaista ei kelpaa.Lapset varmaan tykkäis leikkiä päiväkodeissa tollasella ohjelmalla.
- arii
..propleemaa mulla! aluksi oli outo koko systeemi, mut nyt kun tietää mitä tekee niin pelaa se. ettei vaan olis vika siinä joka sitä näppäimistöö käyttää
- vaihdan pois
epäselvän tuntuseks muuttu, myös vanhojen tiliotteiden selaus
kerran piti maksaa tekstiversiona kun ei toiminut
korolla ei merkitystä siirrän nordeaan tai suupohjaan palvelumaksut alle puolet jopa 1/5 osa OPstä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072