Sinä raitapaitainen farkkuihin pukeutunut mies Levihotellin yökerhossa 19.11. Nimesi on Ville. Sinulla on tummat puolipitkät hiukset (saunan jäljiltä märät), jotka olivat poninhännällä. Sanoit olevasi Helsingin läheltä,paikkakuntaa en tiedä. Pyysit numeroani, harmi etten antanut sitä. Jäin kaipaamaan sinua, toitottavasti tunnistat itsesi ja otat yhteyttä sähköpostiini, joka on [email protected].
Levi 19.11
31
3115
Vastaukset
- huonomuistinen
Annoit sitten jotain muuta, muttet puhelinnumeroa. Olitpas hajamielinen ja -reisinen tapaus....
Joo ois ollu kiva saada sun numero... Jäin miettiin mihin katosit loppuyöstä? Ois kiva nähdä, asun Espoossa. En omista sähköpostiosoitetta mutta jos voitais tavata jossakin?
- Aurinko6
en kadonnut minnekään oltiin pitkälle aamuun yhdessä ja kuunneltiin musiikkia
- lähihoitaja4
etsimäsi henkilö, kuvaus sopii minuun... ja aamun jälkeen tulee päivä...
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
voitko tarkentaa mitä musiikkia vai muistatko
- lähihoitaja4
mitä musiikkia kuunneltiin voisitko kertoa vai muistatko ...
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
olenko tumma vai vaalea
olenko tumma vai vaalea
Olet vaalea kaunis, hoikka, siniset ihanat silmät. Riittääkö?
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
Olet vaalea kaunis, hoikka, siniset ihanat silmät. Riittääkö?
Nämä tuntomerkit on ihan paikkaansa pitävät, mutta ei vielä riitä.. Minkälaiset vaatteet mulla oli päällä? Jos siihen vastaat oikein niin olet oikea henkilö.
Nämä tuntomerkit on ihan paikkaansa pitävät, mutta ei vielä riitä.. Minkälaiset vaatteet mulla oli päällä? Jos siihen vastaat oikein niin olet oikea henkilö.
En yleensä kiinnitä ihmisten vaatteisiin kovin paljon huomiota, mutta jotakin mustaa sulla muistaakseni oli päällä, en ole kuitenkaan ihan varma. Kysy jotain helpompaa? Eikö ois
ollut iisimpää antaa se numero heti... - lähihoitaja4
ville kirjoitti:
En yleensä kiinnitä ihmisten vaatteisiin kovin paljon huomiota, mutta jotakin mustaa sulla muistaakseni oli päällä, en ole kuitenkaan ihan varma. Kysy jotain helpompaa? Eikö ois
ollut iisimpää antaa se numero heti...Monelta menit kämpille?
Monelta menit kämpille?
Aikalailla kuuden aikaan laitoin nukkumaan, olisko ollut puoli kuudelta. Taisit tulla katumapäälle?
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
Aikalailla kuuden aikaan laitoin nukkumaan, olisko ollut puoli kuudelta. Taisit tulla katumapäälle?
muistaisin että heräsit kahdeksan aikaan ja lähdit taksilla en kadu mutten ole varma oletko se oikea ville
muistaisin että heräsit kahdeksan aikaan ja lähdit taksilla en kadu mutten ole varma oletko se oikea ville
muistanko muka niin väärin? kai mä olen oikea kun olin silloin levillä sun seurassa..en usko että vois olla näin paljo yhteensattumaa muuten.jonku kauniin vaalean naisen seurassa kyllä olin.eikait sitä tullu paljo kelloon katottua kun jotain muuta..
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
muistanko muka niin väärin? kai mä olen oikea kun olin silloin levillä sun seurassa..en usko että vois olla näin paljo yhteensattumaa muuten.jonku kauniin vaalean naisen seurassa kyllä olin.eikait sitä tullu paljo kelloon katottua kun jotain muuta..
kerro mitä musiikkia kuuunneltiin olisi kyllä ihme sattuma jos jollekulle toiselle ois sattunut samalla tavoin oltiinko teillä vai meillä
kerro mitä musiikkia kuuunneltiin olisi kyllä ihme sattuma jos jollekulle toiselle ois sattunut samalla tavoin oltiinko teillä vai meillä
Oltiin teillä...musiikki oli molempien mieleen...
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
Oltiin teillä...musiikki oli molempien mieleen...
oliko mulla rillit vai ei itse tiedän mutta muistatko sinä pieni vihje mitä puhuit
oliko mulla rillit vai ei itse tiedän mutta muistatko sinä pieni vihje mitä puhuit
on sulla rillit olemassa. mitä vielä..? voitasko oikeasti nähdä?
pakko laittaa nukkumaan, jutskataan aamulla lisää
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
pakko laittaa nukkumaan, jutskataan aamulla lisää
unettaa myös jos oot se jota etsin haluan nähdä ja voisin sen numeronkin heittää yritän aamulla päästä jutteleen
- lähihoitaja4
Sorry,mutta annoin vahingossa väärän s-postiosoitteen. Tässä on oikea [email protected]
mitä kauniille naiselle kuuluu tänään? missä voitais nähdä ja millon sulle sopis, ois kiva tutustua paremmin, viimeksi loppu aika kesken. ja ois kiva muutenki nähdä selvinpäin..
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
mitä kauniille naiselle kuuluu tänään? missä voitais nähdä ja millon sulle sopis, ois kiva tutustua paremmin, viimeksi loppu aika kesken. ja ois kiva muutenki nähdä selvinpäin..
hyvää kuuluu tässä kotihommia tehnyt ja miettinyt kaikkea olen kyllä aika kaukana jos muistat olis kiva tosiaan nähdä selvin päin
hyvää kuuluu tässä kotihommia tehnyt ja miettinyt kaikkea olen kyllä aika kaukana jos muistat olis kiva tosiaan nähdä selvin päin
kaukaa...mutta en paikkakuntaa?
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
ei kovin kaukana levistä muistatko nimen millä kirjaimella alan pakko olla salaperäinen sorry
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
täytyy mennä bileisiin odotin että vastaat olis ollut kiva jutella enemmän ja tutustua paremmin yritän huomenna
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
kävin kurkkaamassa olisitko käynyt täällä et ollut no huomenna sitten jatkan bilettämistä
kävin kurkkaamassa olisitko käynyt täällä et ollut no huomenna sitten jatkan bilettämistä
kaipaamasi ville...anteeksi.
- lähihoitaja4
ville kirjoitti:
kaipaamasi ville...anteeksi.
aika hassu yhteensattuma yritän hänet löytää
aika hassu yhteensattuma yritän hänet löytää
toivottavasti löydät etsimäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744