"Mafian merkit" joskus 1970-l???

kuka muistaa

Se oli varmaan joku lyhyehkö minisarja, mutta mielenkiintoinen. Muistaakseni jokainen osa oli itsenäinen...? Mikä enkuksi?

Toinen ehkä vähän pidempi mafiasarja, jonka nimeä etsin: siinä oli pitkä hurjan komea mies, jolla oli muistaakseni italialainen nimikin, mutten ole varma.
Olikohan aika väkivaltainen noin yleensä.

Siis muistaako joku näitä mafiasarjoja, yritän löytää niiden alkup. nimiä ym tietoa.

Nää sarjat toimi mulla eskapismin lähteinä, elämä oli niin kurjaa.

12

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      eiks sellanen ollu ainaki ku marseillen poika......

      • ♥♥♥♥♥♥♥♥

        La piovra.......oisko


    • Ken Ties
    • Ken Ties

      Kai aloittaja huomasi?

    • duckburn

      "Mafian merkit" ei ehkä ole oikea nimi. Muististani hakuilen, että nimi olisi ollut "(jokin/jonkin) merkki", ei "merkit". Se "jokin" ei ollut mafia muistaakseni.

    • duckburn
    • duckburn
    • Lark

      Ei se ole tämä Käskijän merkki. Mafian merkki oli historiallinen sarja, jossa käsiteltiin Italian historian eri aikakausia. Muistan itse tuolloin alle kymmenvuotiaana pelänneeni joskus sarjaa katsoessani kuolllessani. Siinä käsiteltiin mafian historiaa alkaen 1600-luvulta. Toisessa jaksossa huppupäiset salaliittolaiset puukottivat ryhmässä kavaltajan, mistä näin tietenkin poikaisena painajaisia.

      • Beati Paoli

        Olen tässä viikonlopun aikana pähkäillyt sitä, että minä vuonna tuo sarja tuli Suomen televisiosta?. Villi arvaukseni on, että vuosi oli 1977?. Minäkin muistan tuon toisen jakson, jossa huppupäiset salaliittolaiset puukottivat kavaltajan. Tuon jakson katsoin viikonloppuna youtubelta. Se on aika jännä juttu, että tuon puukotuksen muistaa niin hyvin vaikka siitä on melkein 40 vuotta aikaa.


      • Anonyymi

        eikö too oo sit tullu joskus 70-lukujen taitteessa


    • Anonyymi

      NÄKYY TULLEEN 76 ITALIASSA MUTTA KOSKA SIT SUOMESSA

    • koskas tollanen tuli ja milloin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe